Terkin edilerek nedemek kat irtifakı ile ilgili

Soru

İyi günler,bugün tapudan şöyle bir yazı aldım; bloklardan herhangi birinin yıkılması durumunda diğer blokta kurulu bulunan katirtifakının da terkin edilerek, yeni proje ile birlikte tekrardan katirtifakının tesisi gerekmektedir.... Bunun kat irtifakının kendiliğinden sona ermesi anlamınamı geliyor,sizce

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2016 | 15:13 İsmail yedi 319 Kişi okudu

Bina tapusu ve binanın sahibi

Soru

Dedemi arsası üzerine yapilmis bi binada iki daire var. Dairenin birisi bize diğeri amcam a ait fakat tam net olmamak üzere bildiğimiz kadarıyla binanin tapusu yok. Fakat iki daireninde elektirik faturasi bizim üzerimize geliyor ayni zamanda bulundugumuz bolgede babamın adının oldugu. ...... sitesi diye geçiyor ve 25 yıldır durum böyle. Binanın bize ait olmasiyla ilgili kanuni bi avantajimiz ve belgemiz var midir

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2017 | 18:22 Ali türk 319 Kişi okudu

imar affı hakkında bilgi lütfen

Soru

Merhaba Nihat Bey, ümraniye ınkılap mahallesinde 2b arazim üzerinde 5 daire 1 dükkanım var.2b tapumu aldım.1-2 sene için de ada olarak inşaat yapılacak.Benim imar affından faydalanmama gerek bir durum var mı?

Nihat Dönmez tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2018 | 09:25 binyami çarkçı 320 Kişi okudu

iyi günler benim eskişehir karapınar mahallesinde imarlı arsa

Soru

iyi günler benim eskişehir karapınar mahallesinde imarlı arsam var.buranın kısa vadede durumu nedir.şuan satsammı beklesemmi bilmiyorum.bilgi verirseniz çok memnun olurum değerli bilgilerinize ihtayacım var.arsam bir villalıktır. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2008 | 00:40 kaya dal 318 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey erenköyde kirada oturuyorum.bir miktar b

Soru

merhaba tebernüş bey erenköyde kirada oturuyorum.bir miktar birikimim var.bostancı göztepe lokasyonunda ev alıp tadilat yaparak oturmak istiyorum.ancak doğru bir girişim olup olmadığından emin değilim.çünki alabileceğim evler 15 yaş ve üzeri.bu bölgedeki az katlı evler yıkılıp yeniden yapılıyor ama ne zaman belli olmaz.deprem riski açısından şerifali bölgesinden sıfır ev öneren yakınlarım var.aslında o bölgeyi hiç tercih etmiyorum ama kararsızım.görüşlerinizi almak istiyorum.teşekkürler iyi günler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2009 | 14:23 selma izci 317 Kişi okudu

Tebernüş Bey İyi akşamlar.Ispartakule veya Oyakkent'ten ev al

Soru

Tebernüş Bey İyi akşamlar.Ispartakule veya Oyakkent'ten ev almayı düşünüyoruz. Sizce bu iki projenın avantajları ve dezavantajları nelerdir. Tabi ailenin tüm ferdleri arabayla ulaşım imkanı yok. Malum çocuklar Lise okuyacak Üniversiteye gidecek.Toplu taşıma avantajlarını göz önunde bulundurursak Başakşehir mi yoksa Ispartakule mi kararsız kaldık. Sizce Oyakkent mi daha çok prim yapar Ispartakule mi (21.Yüzyıl Konutları). Birde sizin profesyonel değerlendirmenizi merak ediyoruz. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2009 | 19:24 hande sülün 318 Kişi okudu

iyi çalışmalar tebernüş bey.bir cevabınızda ıspartakule i

Soru

iyi çalışmalar tebernüş bey.bir cevabınızda ıspartakule için planlanan bazı projeler var eğer gerçekleşirse ralli yapacak bir bölge yazmışsınız.bu projeleri bir mahzuru yoksa açıklayabilirmisiniz?avrupa konutları ve dumankaya şirketler grubunun bu bölgede konut yapacağını duydum bunlarda bölge için iyi gelişmeler fakat sizin bahsettiğiniz farklı bişeymi?iyi çalışmalar diliyorum.teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2010 | 17:36 ahmet metin 318 Kişi okudu

iyi çalışmlar sayın kireçşi..istanbulda yaşıyorum anadolu

Soru

iyi çalışmlar sayın kireçşi..istanbulda yaşıyorum anadolu yada avrupa yakasında arsa almayı düşünüyorum 30 milyar birikimim var kısa vadede prim yapacak bir yerden arsa almayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2010 | 13:35 ali korkmazer 318 Kişi okudu