Merhaba Tebernüş bey, yatım amaçlı Dumankaya Dizaynadan ev a
Merhaba Tebernüş bey, yatım amaçlı Dumankaya Dizaynadan ev almak istiyorum. sizce stüdyo mu, 1 1 mi yoksa 2 1 mi almak daha mantıklı? saygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba Tebernüş bey, yatım amaçlı Dumankaya Dizaynadan ev almak istiyorum. sizce stüdyo mu, 1 1 mi yoksa 2 1 mi almak daha mantıklı? saygılar
Tebernus BeyKurtkoy Crystal Park evlerini 6 ay once gezdim.1 1 havuz manzarali daireler icin insaat firmasi 145 bin TL istiyordu.Bugun itibari ile sahibinden havuz manzarali ve icine 5 bin TL degerinde harcama yapilmis satilik daire buldum.Sorum su ki yatirim amacli alacagim ve kiraya verecegim.Fiat hakkinda ne dusunuyorsunuz?Ayrica bir sene icerisinde hic prim yapmamasi hatta % 10 deger kaybetmesini nasil aciklarsiniz?Iyi calismalar
merhaba bir daire almak istediğim zaman bunun tapuda masrafı çıkarılırken nasıl hesaplama yapılıyo. kimisi belediyeden rayiç bedeli alınıp sen ne kadara alırsan al az yada çok rayiç bedelinden ödersin diyor. mesela ben 150000 liralık bir daire almak istesem bunun u kadarda konut kredisi çeksem.buda yaklaşık 110000 lira eder. daireninde rayiş bedeli 80000 lira olsa bana tapuda ne kadar masraf çıkar. bilgi verirseniz çok sevinirim
Merhabalar.Ben Kozyatağı'nda eşim Levent'te çalışıyor. şu an kirada oturuyoruz Gayrettepe'de. Artık kendi evimizi almak istiyoruyz.120bin TL birikmiş paramız var, ayda 2000-2500tl kredi ödeyebiliriz. Sizce nerelere ve hangi projelere bakmalıyız? Çoğu proje ya Bahçeşehir ya da Kurtköy tarafında. Biz işin içinden çıkamadık, değerli fikirlerinize ihtiyacım var
merhaba merhaba tebernuş bey iyi günler dilerim ben toki kayabaşından ev aldım sizce görüşünüz olarak nasıl görüyorsunuz kayabaşını tokiden ev alanlarının çoğu şikayetçiydi sizce böle bir projede bu tür sıkıntılar yaşanır mı? bu kayabaşı metro çalışması tüm kayabaşına mı? verilecek şimdiden size çok teşekkürlerimi sunarım. iyi çalışmalar*
Sayın Kireççi ;Kınalı yol ayrımından sonra Çerkezköy yolu üzerinde Çeltik köyü ile Kınalı yol ayrımı arasında , çeltik köyü mevkiinde, ana yola cepheli aynı metrekarede ve yaklaşık aynı fiyatlarda yer ile köy içinde bir yer arasında yatırım için hangisini tercih etmemizi önerirsiniz.Teşekkürler
Günaydın,tüm cevaplarınız için teşekkürler.3 sorum olacak size, cevaplayabilirseniz sevinirim.1- Önay Garden ile ilgili bilginiz varmı. 32 m2 46000 tl uygun olurmu sizce ?2- Innovia 4 lansmanı ne zaman olur ? Firmaya sordum ancak yanıt alamadım3- Park Suites - Kurtköy (Albayraklar )39000 den başlayacak. Proje ve firma için neler söyleyeceksiniz.Not Yazdığınız yazıların hepsini takip etmeye çalışıyorum ve yanlı yorum yapmaktan kaçındığınızın farkındayım. Üstü kapalı bir şekilde cevap vermeniz yeterli olacaktır benim için. Saygılar
bana dedıgınız gb arsa sorunumu cihangir donmez e sorduum fakat hiçbir şekilde cvp alamadım yardımcı olucak kımse yokmu burda?*?
fiyapıdan ev alanlar diken üstünde soru soranların çoğu bu firmadan ev alanlar,kardeşim içine sinmiyorsa ya bu işe girme git asmalımescide rakını iç biranı iç yada sana söylenen zamanı bekle değilmi üstad....
Sayın Tebernüş Kireççi;Benim babam emekli bir memurdur..Bu yüzden bu zamana kadar hesabımıza uygun bir yazlık bir türlü bulamadık.Siz emlak konusunda uzman bir kişi olduğunuz için sizden bu konuda güney veya İstanbul'a yakın bölgelerde yazlık konusunda bizi bilgilendirmenizi ve eğer taksitle alabileceğimiz bir yazlık olursa bu konuda bilgilendirmenizi rica ediyorum...Bu konuyla ilgili olarak bize yardım edeceğiniz için teşekkür eder,çalışmalarınızda başarılar dilerim.