ısınmada yasanan arıza

Soru

bınamızda ısıtma kalorıfer le ısınmakta baska ısınma gerecı ııcn ımkan yok kıs basında kalorıfer arıza yaptı bellı bır olcude ben tamır ettırmeye calsıtım ama olmadı fırma yapaılacak calısma ıle 2500 tl gıbı bır masrafla bu ıs cozxulur denıldı bende vsahıbını konuyu aktardım havalar soguk bır an once yaptırılsın dedım eger sız yapmayacak yaptıramayacaksanız ben yaptırayım kıradan duselım dedım hyr denıldı o gunden bu gune kalodıfer arzıalı yaprtırılmıyorben kıracı olarak ne yapablırım evın demır bası olan esyaların tamıratı kıme aıttır

Av. Kadir Kurtuluş tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2015 | 00:56 erdener adem yıldız 320 Kişi okudu

yancı satışında yasal hakları

Soru

Merhaba ben Nevin su anda yabancı bir müşterim var. ve satış yapıcam fakat bir soru yöneltti doğru bilgim olmadıgından size sormaya karar verdim satış sonrası yasal haklarım nelerdir? mesela ben öldükten sonra burdaki mülklerim çocuklarım alabiliyomu nasıl bir kanuni işlem sürüyor bunu maddeler halinde yazılı bir şekilde karşı tarafa iletmem gerekiyo bilgilendirirseniz sevinirim

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2015 | 11:35 nevin akan 320 Kişi okudu

muris muvaazası nedeniyle tapu iptali

Soru

Sayın Hocam 1987 de annemin iki parça arsası nın birini bana sattı dubleks ev yaptır dedi 1988 de ev yaptım diğer parçayı kardeşlerime kredi almaları için Vakıfbank a ipotek etti.kardeşlerim parayı yediler bankada hacizle arsayı satın aldı.benden para istediler vermeyince tapu iptal davası açtılar perişanım Hocam bana yardımcı ol mahkemem yakında.Saygılarımla

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Haziran 2015 | 19:44 abdullah sert 319 Kişi okudu

Ev Sahibine Ait Ödemeyi Kiradan Mahsup Etmem Zorunlu mu ?

Soru

Merhaba, Benim sorum ev sahibine ait ödenmesi gereken gider mevcut tüm bina sahipleri firmanın ödeme planına uygun davranmakla birlikte benim ev sahibim yönetimce alınan karara itiraz etmekte normalde 2 ayda ödenmesi gereken gideri 3-5 ay sonra birkaç taksittte ödemeyi istiyor. Yönetici ise kirayı ödemememi ve gider için ev sahibimden mahsup etmemi istiyor fakat ev sahibim kabul etmiyor sen kirayı öde yoksa evi boşalt diyor. İki arada bir derede kaldım. Benim ne yapmam gerek bu durumda ?

Av. Kadir Kurtuluş tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2015 | 00:15 Veysel Demir 320 Kişi okudu

dairemizi eksik teslim ediyor.

Soru

merhaba, biz arsamızı 2 daire karşılığında mutahıte verdik. mutahıt dairelerimizi içinde hep dandik malzeme kullanmış. dolap kapağı eksik mutfak dolabı civi izi var. camların mermerleri kırık. yerdeki fayansta kırık var. hersey eksik. duşakabin kelimesi ne yapılacak diye geçiyor sözleşmede ne yapılmayacak diye . bizim asıl problemimiz binamız yandaki binanın çatısı bizimbinaya doğru diye soldan bina su çekti dairemiz su aldı eşyalarımız su içinde kaldı. dolapla kullanılmayacak halde su çekti. merdivenler su içinde. sonra doğalgaz borusunu daire kapısına kadar getirmiş. içeriye sokmamış. sözleşmenin 8.maddesinde arsa sahibine verilecek dairelerdeki doğalgaz elektrık ve su tesisatları eksiksiz yapılacaktır. yazıyor. buna istinaden bu siyah boruyu içeri sokması gerekmiyormu sizde bize ne yapmamız gerekiyor bilgi verebilirmisiniz. tşk. sayg.

Av. Kadir Kurtuluş tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2015 | 10:11 yelda öz 320 Kişi okudu

ev oturma ruhsatı ve elektirik

Soru

merhaba. biz yeni bir daire satın aldık fakat yerleşmek istiyoruz elektrik olmadığı için yerleşemedik, ev sahibinin söylediğine göre yani İzmir den kanalizasyon için kontrole gelinmesi gerektiğini ve haber vermiş fakat 1 ( BİR ) aydır bizi oyalıyorlar diyor ben bunu saçma buldum sizinde düşüncelerinizi almak isterim açıkçası şimdiden teşekkürler

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2015 | 20:27 onur tekin 320 Kişi okudu

Kitaplarınıza nereden ulaşabilirim ?

Soru

Tebernüş Bey merhaba Öncelikle bizleri bilgilendirdiginiz ve böyle bir platform oluşturduğunuz için teşekkür ederim.Kısa bir sorum olacak. Sizin kitaplarınıza nereden ulaşabilirim ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mart 2016 | 10:53 Metin Akyol 320 Kişi okudu

Yola terk hakkında dava açsam ne olur bedel alabilirmiyiz.

Soru

142 m2 arsa üzerine 88 m2 müstakil 3 katlı binamız var.Yıllar önce önden 7 m2 arkadan 3 m2 yeri belediye işgal etmiş yol geçiyor hiç bir bedelde ödememişler size dava açmamız doğru olurmu.Açarsak bedelini alabilirmiyiz

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2016 | 23:56 Metin Coşkun 319 Kişi okudu

Apartman genel kurul kararı

Soru

Apartman genel kurulunda alınan bir karar aksi bir karar olmadığı sürece diğer yıllarda da geçerli olur mu? (Örneğin; 2012 yılında yönetici huzur hakkı miktarı kararı alınmış ve bu karar üzerine sonraki yıllarda da işlem yapılmıştır.Bu hukuken geçerli mi? Yoksa her yıl aynı kararı tekrar almak zorunda mıyız?)

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2016 | 14:11 Mehmet Hüsrev Öz 320 Kişi okudu

Terkin edilerek nedemek kat irtifakı ile ilgili

Soru

İyi günler,bugün tapudan şöyle bir yazı aldım; bloklardan herhangi birinin yıkılması durumunda diğer blokta kurulu bulunan katirtifakının da terkin edilerek, yeni proje ile birlikte tekrardan katirtifakının tesisi gerekmektedir.... Bunun kat irtifakının kendiliğinden sona ermesi anlamınamı geliyor,sizce

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2016 | 15:13 İsmail yedi 319 Kişi okudu