Refinansman
Umur bey 18 ay önce projeden bir daire için 120 bin tl kredi çektim. 84 ay vadeli, 0.95 oranı ile. Refinansman yapmak istiyorum ama proje teslim edilmediğinden ve tapu alamadığımdan anlaşmalı iki banka haricinde oran alamıyorum. Halen krediyi kullandığım banka %1 itfaiye oranı ve 0.83 oran sunuyor. Anlaşmalı diğer banka ise 0.79 ve 200 tl ipotek ücreti. Tabi %2 diğer bankaya kapama parası var. 102 bin tl sna para borcum var 48 ay vade için sizce hangi banka daha karlı. Başka masraf iki banka icinde yok. Ben hesabın icinden çıkamadım. Birde oranlar bana yüksek geldi. Neden düşmüyorlar? Teşekkürler
