yatırım
Merhaba, Kurtköyde "natura zen d" projesınde (bitmiş sayılı.6 ay sonra teslim) 1+1 185000.-TL. Net 60 m2..Yatırım yapmak istiyorum:. Sizce alınmalımı? Yardımcı olurmusunuz.. Yada yatırım için başka tavsiyeniz varmı? Tşk
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba, Kurtköyde "natura zen d" projesınde (bitmiş sayılı.6 ay sonra teslim) 1+1 185000.-TL. Net 60 m2..Yatırım yapmak istiyorum:. Sizce alınmalımı? Yardımcı olurmusunuz.. Yada yatırım için başka tavsiyeniz varmı? Tşk
merhaba tebernüş bey sarphan finans park projesinden dükkan almaya karar verdik bu projenin 5 yıllık ve 10 yıllık planda getirisi sizce getirisi ne olur ayrıca 64 m2 giriş , 67m2bodrum, asma tavan 64m2 bahce kulanımı 9 m2 olucak bu dükkan 2014 agustos ayında teslim edilecek, teslimde miyoksa, İFM bittiginde mi kiraya verilebilir m2 kira bedeli ne kadar olur.
Merhaba, Bulvar İstanbul projesinden yatırım amaçlı 2+1 daire düşünüyorum. E bloklarda Bahçetepeye bakan KD-GD cephe 17. kat 122,42m2 brüt 87,57m2 net peşin fiyat 280bin, TL. m2 fiyatı 2300 TL. Sizce yatırım yapılmalı mı? Bölgede m2 fiyatı daha uygun projeler hayata geçermi tahmininiz nedir? Sizce bu fiyatlar yatırımcı için fırsatmıdır? İlerleyen aylarda bu fiyatlardan daha mı pahalı çıkar projeler? Teşekkür ederim
Merhabalar Tebernüş Bey, halkalıdan ev almayı planlıyoruz 1 tane de oğlumuz var. 3+1 veya 4+1 düşünüyoruz ve 170- 180 metrekare olsun istiyoruz. Bütçemiz de 450000-500000 tl. Hangi siteyi önerirsiniz acaba? Fikirlerinizi bekliyorum, teşekkürler saygılar
merhaba, Avrupa konutları 3 de 3+1 ev satın almak istiyorum.ama emlakçıların yalan yanlış ilanları,ev gösterememeleri randevulara vaktinde gelmemeleri nedeniyle ev almakta gecikiyorum.ev için telefonda 650 denilip,daha evi görmeden ev 690 tl oldu diyen bir emlakçıyla nasıl çalışabilirim.keşke ev sahipleri ile direkt görüşebilisek.
Tebernus Bey, Basaksehir 4,Etap 2.Kisimda, 2.kat brut 152m2 net 120 m2 olan 4+1, cadde ustu, kuzey dogu bir ev icin 400.000 TL istiyorlar. Sizce nasil bir fiyat?
innovia 3 A blotan zar zor ödeyerek aldığım daire havuz manzaralı diye satıldı. bugün teslim almaya gittiğimde yanlışlık olmuş sizin daireniz arka cepheye bakıyor buyrun dediler. ne yapmalıyız.
Merhaba Teberrüş bey toki istanbul da 2014 yılında alt gelir grubu için projeji varmı. Bilgilendirme yaparsanız çok sevinirim. İyi Çalışmalar
Merhaba Ahmet Bey , İstanbul 'da faaliyet gösteren inşaat şirketi sahibiyim.Kentsel dönüşüm kanunundan yararlanılarak yapılacak olan bir projede birim fiyat usulü teklif vermekteyim. Bu durumda kentsel dönüşüm kanununuda göz önüne alırsak kdv oranımız %1'mi , %18 mi değerlendirilmeli ? Birim fiyat üzerine artı kdv koymak gerektiğinde.. İlginize çok teşekkür ederim
slm. iş bankasından kullanmış olduğum konut kredisinden dosya ve ekspertiz masrafı alındı. Yaklaşık 2 yıl taksitlerimi ödedim faizlerin düşmesinden dolayı aynı bankadan kalan borcum üzerinden kendi isteğim üzerine yeniden yapılandırdım. İş Bankası bu yapılandırmadan dolayı benden 950,00 TL ikinci kez ( nakit ) masraf aldı. kesilen Dosya masrafı ,ekspertiz masrafı, Yapılandırmadan dolayı nakit ödediğim 950,00 TL yi Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı müracaat ederek geri alabilir miyim. teşekkür ederim iyi çalışmalar. SAYGILARIMLA