iyi çalışmalar, tebernüş bey, bildiğiniz üzere halkalı- a

Soru

iyi çalışmalar, tebernüş bey, bildiğiniz üzere halkalı- atakent bölgesinde türkiyenin sayılı gayrimenkul şirketleri ve önde gelenlerinin bir çok projesi var. sinpaş, avrupa konutları, albayrak, soyak ve yakın bölgeye gelen ağaoğlu gibi. bölge her geçen gün değerleniyor ancak bu bölgenin ciddi bir problemi olan nükleer araştırma merkezide bu projelere çok yakın bir konumda bulunuyor. bu firmalar bu nükleer araştırma merkezinin istanbul dışına çıkartılmasına yönelik bir çalışma yapsalar ve tokinin vereceği bir arazi üzerine bu merkezin inşaatını yapsalar iyi bir sosyal sorumluluk projesi gerçekleştirmiş olmazlarmı. bizlerde daha sağlıklı bir ortamda yaşamış oluruz onlarında projeleri daha da değerlenir. teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2010 | 15:15 hilal bayram 311 Kişi okudu

selam tebernüşbey ben size bişey danışmak istiyorum

Soru

selam tebernüşbey ben size bişey danışmak istiyorum ben haramiderede inşaat yapmak istiyorum yani 10 20 dairelik yerler daire satılırmı orda teşekür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ekim 2010 | 20:35 şerafettin delibaş 312 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.Benim şu an altın olarak değeri 60.000

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.Benim şu an altın olarak değeri 60.000 tl olan bir yatırımım var.Üzerini kredi ile tamamlayarak İstanbul Anadolu Yakasında Kayışdağı,İçerenköy veya Ümraniyeden içinde oturacağım bir daire almak istiyorum.Size sorum bu bölgelerden hangisi daha iyi pirim yapar,şu an daire almak için iyi bir dönem mi' Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2010 | 10:29 nesrin ural 312 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey Dün akşam ki yazımızda Tamer Bey le ko

Soru

Merhaba Tebernüş bey Dün akşam ki yazımızda Tamer Bey le konuşucam Demiştiniz Blokların teslimi ve Personelin aynı dilden konuşması konusunda Acaba Tamer beyle görüşe bildinizmi Görüştüyseniz Görüşmenizi detaylarını Bizimle Paylaşırmızınız Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2010 | 13:26 hakan tascı 311 Kişi okudu

Tebernus bey,bu ev fiyatlarındaki dususler sizce ne zaman duraca

Soru

Tebernus bey,bu ev fiyatlarındaki dususler sizce ne zaman duracak?artış başlayacak?4 yıl once kartalda cok buyuk bir markanın sitesinden 3+1 100 m2 ev aldım.Evi o zaman 220.000 tl ye aldım teslime kadar zaman ustune zam gordu 325.000 TL den bile satıslar oldu.Hatta bir arkasaım 325.000 den aldı.Proje teslim oldu 2 yıl gecti 2 aydır satmak istiyorum 250.000 e ancak satılıyor.Alan arkasım 70.000 Tl zarar etti ,ben ise 4 yıl da % 10 ancak kazanmıs oluyorum ki keşke ev almayıp bankaya koysaydım diyorum.Kartal gibi gelisen bir yerde hemde iyi bir markanın bu kadar deger kaybetmesini neye baglıyorsunuz??(baska arkadaslarımda ıspartakulede aynı şeyi yaşamış) Ev almak artık yatırm olmaktan cıktı mı sizce?_saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2010 | 12:38 kaan berber 311 Kişi okudu

tebernüş bey meraba my worl europe projesinden 1+1 aldım (ilk

Soru

tebernüş bey meraba my worl europe projesinden 1+1 aldım (ilk çıktığında)bitanede enişteme aldırdım eniştemin kredisi onaylanmadı ben üstüme almak istedim 35.000tl fark istediler bizde almadık yani iade edilen evi yeni fiyattan satıyorlar bilginize.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2010 | 22:03 bilal usta 312 Kişi okudu

Bu site sayesinde gerçekten herkes inşaat ve emlak erbabı oldu

Soru

Bu site sayesinde gerçekten herkes inşaat ve emlak erbabı oldu. Tebrikler. Acaba birde sitenize ek olarak FORUM kursanız kişiler kendi aralarında emlak bilgi alışverişinde bulunup tartışsalar. Sizin içinde yararlı olacaktır kanaatindeyim. Hatta wowturkey tarzı bir bölüm yapsanız, okurlarda fotoğraflarla katkıda bulunsa. Hepsi bir arada olur başka sitelerde aranmayız.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2010 | 20:27 seval semiray 312 Kişi okudu

Efendim ben Yurtdisinda yasiyorum Turkiyede ilk yatirimim. Televs

Soru

Efendim ben Yurtdisinda yasiyorum Turkiyede ilk yatirimim. Televsionda Esenyurt Acunkent Projesinden 1+1 Daire almak istiyorum yatirim amacinlan. Fiyati Yilbasi Kampanyasi oldu icin 54.000 ytl. ilk satis fiyatlari 79.000 ytl satildi.Sizce mantikli bir yatirimi ve nekadar kiyar bekleye bilirim?Lutven yardimci olunTesekurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 13:57 Samet Aydin 312 Kişi okudu

Tebernüş bey, soru ve cevaplar bölümünüzü günlük takib e

Soru

Tebernüş bey, soru ve cevaplar bölümünüzü günlük takib etmeye çalışanlardanım. Fi-Yaka ile ilgili okuyularınızın şikayetlerine karşı verdiğiniz cevabları okuyunca üzülüyorum. Adamcağız kendisinin nasıl aldatıldığını sizinle paylaşıyor, nasrettin hocanın fıkrasını okumasını tavsiye edip hırsızın hiç mi suçu yok diye konuyu sonlandırıyorsunuz. Vaktiyle bir mesajımda bu hızla inşaat hızı giderse Tulip Turkuaz inşaatı bitmesi mümkün değil dediğimde konvansiyonel yapı tekniğinden vb. şeylerden bahsetmiştiniz, gelinen son nokta da ortada. Açık söylemek gerekirse Tulip Turkuaz verdiği bilgilerle sizi yanılttı. Fi-Yaka da sizleri yanıltıyor.İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 14:32 Ahmet Bayrak 312 Kişi okudu