merhabalar biz esenyurtta yeni başlayacak olan evviva yaşam mer

Soru

merhabalar biz esenyurtta yeni başlayacak olan evviva yaşam merkezinden ev almayı düşünüyoruz hatta öz sözleşmemimi yaptık ama ister istemez bir sürü tereddüt içine giriyoruz sonuçta daha ortada temeli bile atılmamış tamamen vaatten oluşan bir yapı söz konusu bulut inşaat yapıyıda bu projeyle duyduk tam olarak araştırabilme gibi durumuzda yok işin üstadı olarak tavsiye ve yardın-mınıza ihtiyacımız var. sizce doğru bir kararmıdır tamamen firmaya ödeme koşullarıyla daha 2012 yıl sonu tamamlanması beklenen bu yapıya girmek.şimdiden çok teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mart 2011 | 15:49 aycan yeniay 312 Kişi okudu

Merhaba,İstanbul lounge 2 yi inceledim. Firmanın konut alanınd

Soru

Merhaba,İstanbul lounge 2 yi inceledim. Firmanın konut alanında yeni bir oyuncu olması benim yatırım kriterlerime uymuyor. Başka tavsiyeniz olabilir mı?İlerideki günlerde satışa çıkacak bir projede olabilir. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mart 2011 | 18:19 Ali kirgiz 312 Kişi okudu

merhabalar,henüz lansman aşamasında iken kelebekler vadisinden

Soru

merhabalar,henüz lansman aşamasında iken kelebekler vadisinden ev aldım.3+1 bahçe katı 153 m2 brüt 100 tl.peşin geri kalanı 4 yıl senet yaptık toplam 245 tl.ye geldi.2 sene ödendi zaten 2 sene kaldı.Proje 3 ay içinde teslim edilecek oturmayı,çocuğumu bahçe içinde büyütmeyi vs.çok istiyorum ancak iş yerimizin uzaklığı,bebeğin küçük olması ve bakıcı olayı vs.gibi sebeplerle imkansız görünüyor.Şu an mecidiyeköy\'de otuyoruz düzenimiz burada ve kendi evimiz.(2+1 90 m2 6.kat apartman dairesi)Bu ev bize küçük ve çocuk için site içinde yeni bir projeye taşınmamız gerekiyor.Bu durumda 2 alternatif kalıyor.Ya mecidiyeköy\'deki evi ya da kelebekleri satıp kağıthane vb.gibi bize yakın bir projeden ev almak.Elimizde kalan evi de kiraya vermek.Bu durumda prim yapması anlamında hangisini satmamak daha mantıklı olur sizce? Bir de kelebekleri satarken şu anki değerini neye göre belirleyeceğim projede daire kalmadığı için güncel fiyatları göremiyoruz.Yardımlarınız için şimdiden telekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mart 2011 | 10:59 aylin çetinoğlu 311 Kişi okudu

Sayın Kireçci, Ispartakule\'ye yapılacak olanAVM Projesi konum

Soru

Sayın Kireçci, Ispartakule'ye yapılacak olanAVM Projesi konum olarak bölgede nerede kalıyor?, Garanti Koza ile bizim evler tarafında, TEM'E doğrumu? yoksa, avrupa konutları önünde ticari imarlı bir arazi var? Bilgi için teşekkür

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2011 | 16:14 Mert Sevinç 311 Kişi okudu

Merhaba,Tahir Bey fikir paylaşımı için sagolun. Araziye yapı

Soru

Merhaba,Tahir Bey fikir paylaşımı için sagolun. Araziye yapılacak ticari gayrimenkulleri hesaba niye katmadiniz? Oraya bildigim kadariyla otel ve avm de yapılacak. O yüzden 5000 tl nin altıda olabilir ilk çıkış fiyatı yani 4000 tl yide görebiliriz. Ama onun altı bencede çok olası olmaz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2011 | 18:57 Hacı Gursel 311 Kişi okudu

merhaba size sormak istediğim çorlu armadacity projesinde bir d

Soru

merhaba size sormak istediğim çorlu armadacity projesinde bir dükkan kiralamayı düşünüyorum lokasyon itibari ile merkezi bir nokta olması sebeiyle m2 birim fiyatı 50 tl kira istiyorlar sizce bu fiyat yüksek değilmi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2011 | 01:10 hayri 311 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Ben yatırım amaçlı olarak daire alm

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Ben yatırım amaçlı olarak daire almayı planlıyorum. Dumnakya Aders Lobi ya da Dizayn projesi. İkiside aydınlı da yer alıyor. Adres Lobi 1+1 61m2 92.000 TL Dizayn 1+1 59m2 102.000 TL. İkiside lokasyon olarak benzer konumlarda bitiş tarihleri atasında da 4-5 aylık bir far var. Yatırımcı gözünüzle siz hangi projeyi tercih ederdiniz ?İlginiz için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2011 | 21:23 İzzet Mutlu 312 Kişi okudu

2011 yılı içerisinde gerçeleşecek olan toki\'nin istabul kay

Soru

2011 yılı içerisinde gerçeleşecek olan toki'nin istabul kayabaşı ve ya kayaşehir için tekrar proje başlatacak mı başlatacaksa bu ne zaman gerçeklececek. Teşekür ederimSedat Aşırmacı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mart 2011 | 01:00 sedat aşırmacı 312 Kişi okudu