Prim
Yatırım için karasu mu şile mi
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Yatırım için karasu mu şile mi
10 bloklu bir site projesinden topraktan satış vadi sözleşmesi ile projeden daire aldım.Daireler hazır olmadan firma noter huzurunda daireler belirlendi ve Firma tarafından şerefiye bedelleri belirlenerek tarafımızdan istendi.[Sözleşmede;daire fiyatına şerefiye bedelleri dahildir.Konutların teslimi sırasında satıcı firma tarafından daire şerefiyelerine ilişkin teknik şartname hazırlanacak ve tüm alıcılar bu şartnameye göre şerefiye mahsuplaşmalarını yapacaklardır.)hükmü olmasına rağmen firma tarafından dairemin yeri şerefiyesiz kattan bir daire ile değiştirilmiştir.konut teslimleri başlıdığı zaman şerefiye bedelini yatırdım fakat firma noter de çıkan daireyi vermiyor ne yapabilim. saygılarımla şimdiden teşekkür ederim
Tebernüş Bey merhaba; elimde bir miktar nakit mevcut. Uzun vadede yatırım için önerebileceğiniz istanbul içerisinde veya yakın çevresinde arsa için lokasyon nerelerdir. Ortalama m2 birim değerleri nedir? Şimdiden Teşekkürler
Merhabalar Tebernus Bey, Hakki Aslan bey ve size Atakent hakkinda verdigi bilgiden dolayi cok tesekkur eder, basarilarinizin devamini dilerim.
Bir ev almak için emlakçı ile anlaştım.Sözleşme imzaladım.Kredi almak için bankaya başvurdum.Alacağım evim üzerinde ipotek çıktı.Ben de ipotekli ev almak istemediğimi bildirdim.Emlakçı bana noter kanalı ile ihtarname çekti.Tellaliye üceretini istedi.Ben de ipoteği kaldırmasını ve evi ipoteksiz almak istediğimi noter kanalı ile bildirdim.Emlakçı bu kez ilamsız icra takibi gönderdi.İtiraz ettim. Yaptığımız sözleşmede ipotek lafı yok.Ben bu durumda emlakçıya tellaliye ödemek zorunda mıyım?Sözleşmeye ev sahibi yerine emlakçının bir yakını imza attı.Bu sözleşme geçerli mi? Aydınlatırsanız sevinirim.Saygılar
batısehır b bloktan ev alanlardanım .teslımat ıcın eve gıttıgımde gorduklerımı paylasmak ısterım.evde kullanılan malzemeler ankastralarda frakıe dıger vc lerde pıyasadakı bılınen markalar.ıscılıklerı cok ıyı buldum sunu da belırtmek ısterım kı anahtarcısından guvenlık amırıne mımar omer beyden yetkılı emlakcısına kadar hepsı cok kıbar ve guvenılır tıpler.ev aldıgıma cok memnun oldum tesekkurler
Merhaba,gittiğimiz rutin bina toplantısında,yatırım için ortak olarak bir daire alan 2 kişi,''bina yenilemek için ikna çabasıyla,mütait krokisi gösterip 15 gün düşünün'' dediler...((Oy birliği gerekçesile )) reddetme hakkım olduğu, bir kişi dahi istemezse yıkılamayacağı söyleniyor.Böyle bir hakkım var mı?bu konuyla ilgili son durumu cevaplarsanız çok sevinirim,ilginiz için teşekkür ediyorum.
Türkiye genelinde tokiden alınabilecek yatırımlık konutlar nereler ve ne zaman satışa çıkarlar
Hayırlı geceler tebernüş bey, gece merkez bankasının radikal faiz kararlarının emlak sektörüne etkisini sormak istiyorum. Tecrübelerinizi bizimle paylaşırmısınız. Politika faizi 4,5 den 10, marjinal fonlara 7,75 den 12 ye.
merhaba Tebernüş bey...öncelikle hakkınızda yapılan yorumlar çok hoşuma gitti.onun için benim kafamdaki soruların cevabı sizde diye düşündüm.20.000 tl ye kadar bi yatırım yapmak istiyorum.ankarada oturuyorum.sizce ankaranın neresinden nasıl bir yatırım yapsam iyi olur.imarlı imarsız büyük küçük.lütfen yardımcı olun.şimdiden ilginize teşekkür ederim