İyi günler , Vista Residence 4 'te ev bakıyorum. Giriş katı

Soru

İyi günler , Vista Residence 4 'te ev bakıyorum. Giriş katı buldum. Şu anda deniz manzaralı görünüyor. Ve kesinlikle ön tarafta yeşil alan olacağını -otopark vs. yaoacaklarını söylüyorlar. Emin olmak istiyorum. Evin değerini inanılmaz etkiler. Nasıl bilgi sahibi olabilirim. Nereden emin olabilirim?2. sorum ise bu bölgenin zemin tehlikesi ve Vista 4 binalarının sağlamlığı konusunda bir bilginiz var mı?Yardımcı olursanız sevinirim. İyi akşamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2010 | 00:00 Akın Arkat 310 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey... Sultanahmette avukatlık yapıyorum. Da

Soru

Merhaba Tebernüş Bey... Sultanahmette avukatlık yapıyorum. Daha önce de size beylikdüzü bölgesi ile alakalı sorularımı göndermiştim. O yanıtlar için tekrar teşekkür ederim. Yakın bir zamanda Sultanahmet Adliyesinin Çağlayana taşınacağını düşünerek size yine Beylikdüzü bölgesinde projeleri sormak istiyorum. 1- Regnum Astrum Towersta 59m2 1 1 85000TL, 2- Papatya Residence 53m2 47000TL veya 70 m2 64000TL 3- Rayana Residence 80 m2 110.000 TL... Aklımda son dönemde bu projeler var. Bir ev almak istiyorum ama benim için otopark, yüzme havuzu ve diğer sosyal eklerin olması çok önemli. Sağlam bir zeminde olması da tabiki. Regnum için yazılan yorumlar zemininin kötü olduğu ile alakalı. Hangi proje diğerlerinden daha cazip? Yanıtınız için şimdiden çok teşekkür ederim, ellerinize, bilginize sağlık...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2010 | 00:55 Mustafa Emrah ÖZTÜRK 309 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Kayabaşı Toki konutlarından 118 metrek

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Kayabaşı Toki konutlarından 118 metrekare 3 1 ev aldım. 2009 Kasım ayında baş vurduk. Toplamda 125 000 TL'ye mal olacak. sizce iyi bir yatırım mı? Metrobüs veya tramvayın o bölgede geçme ihtimali var mı? Şimdiden teşekür ediyorum, iyi çalışmalar diliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2010 | 17:16 ERSİN TURHAN 309 Kişi okudu

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakule için ne düşünüyorsun

Soru

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakule için ne düşünüyorsunuz m2 fiyatları 1800 ile 1940 tl arasında, sizce bu projede Avrupa konutları Tem ve Atakent gibi prim potansiyeli vaad eden bir proje mi? Bölgede ve projenin özelinde m2 fiyatları ne kadar prim vaad vediyor sizce? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2010 | 08:25 hakan sözmen 309 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Halkalı Şua inşaat hakkında sorula

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Halkalı Şua inşaat hakkında sorular gelmiş. Ben de firmayla görüşmüştüm, iki gün önce... Bana söylenen bunun aslında bir konut projesi olduğu ( home ofis tarzıda değil ), yaklaşık 650 konut yapılacağı ve bir de alışveriş merkezi yapılacağı şeklindeydi. Ben de merakla bekliyorum, gelişmeleri sizlere de bildiririm (Hemen yakınında oturuyorum ) ) Size bir de soru sormak istiyorum. Artaş inşaatın aldığı yer sanırım jandarma arazisi, çünkü o bölgede başka o büyüklükte arazi yok. 3100 konut ve okul, cami vb. yapılar yapılacakmış. Büyük bir proje olacak anladığım kadarıyla. Bu artaş inşaat avrupa konutlarını yapan şirket midir? Yoksa sadece ortaklarından birisi midir? Avrupa konutlarındaki rolü tam olarak neydi? Büyük patron mudur? )Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2010 | 22:20 Barış Atmaca 310 Kişi okudu

Merhaba,Aslı hn in sorusuna verdiginiz yanıta kendince bir ekl

Soru

Merhaba,Aslı hn in sorusuna verdiginiz yanıta kendince bir ekleme yapmak istiyorum. Bence Agaoglu da çok başarılı bir marka pazarlayicisi sattığı konutların arkasında duruyor su ana kadar hiç bir projesinde ikinci elde konutların fiyatları gerilere gitmedi. Bu bence birazda projenin bittikten sonra sitede yasamın ne kadar sorunsuz, keyifli ve kaliteli olduğu ile alakalı. İstanbul'u düşünürsek toplam kaç tane düzenli, sorunsuz ve keyifli yasam imkanı veren site var ki, böyle oluncada teslimden sonra iyi yönetilen siteler fiyat ve prim potansiyelini koruyorlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2010 | 22:49 Savas akyazan 309 Kişi okudu

Tebernüş bey, öncelikle böyle herkese yetişmeye çalışman

Soru

Tebernüş bey, öncelikle böyle herkese yetişmeye çalışmanızdan dolayı size kolaylıklar diliyorum.Akfırat'ı çok övdüler, bizde oradan bir ev alalım dedik ama fiyatlar konuşurken başka, alırken başkaaa, sonuçta bizim bütçemizi açıyor, ancak kredi ile zorlarsak 700 bin TL gibi bir rakama buradan uygun bir villa alabileceğiz, ne dersiniz, sizce değermi ? Akfırat, hakkındaki görüşleriniz nedir ? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2010 | 17:37 Samet Argun 309 Kişi okudu

iyi calısmalar ben 06 18 2010 tarihinde esenler de bir daire ald

Soru

iyi calısmalar ben 06 18 2010 tarihinde esenler de bir daire aldım ancak aklımı kurcalayan bir tek sey oldu tapumda niteligi arsa yazıyor yani arsa tapulu bir daire aldım oluyor bunu incelemek amacı ile esenler belediyesine müracaad eddim fakat kimse bir yanıt vermedi ben bu tapuyu nasıl deişmem gerekiyor bulundugum binada 8 daire var herkezin tapusu aynı arsa görünüyor yardımcı olur iseniz tşkler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2010 | 22:05 Deniz eken 310 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Bir süredir Sukent hisselerini araştıy

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Bir süredir Sukent hisselerini araştıyoruz, brüt 120 m2 3 artı 1, 2012 teslim, şu an 340 bin tl.ye alınabiliyor. ağaoğlunun satış ofisinde aynı büyüklükte 2 artı 1 'ler 420 bin civarında. Kararsız kaldık, sizce ne yapalım? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2010 | 09:32 Güler Aktaş 310 Kişi okudu