Tebernüş Bey merhaba,Fiyapı Gebze projesinde inşaat durmuş
Tebernüş Bey merhaba,Fiyapı Gebze projesinde inşaat durmuş görünüyor. Bir problem varmı acaba? Gebzede normalde 5 kattan fazla izin verilmiyor ama fiyapı 7 katlı binalar yapıyor. Bundan dolayı sıkıntılar olabilir mi? Korkmadan yatırım yapabilir miyiz? Şu an herşey yolunda mı?
