Tebernüş bey iyi günler. Lüleburgaz celaliyede 7.5 dönüm ar

Soru

Tebernüş bey iyi günler. Lüleburgaz celaliyede 7.5 dönüm arazi aldım. köy merkezine yürüyüş mesafesinde asfalta 15 metre kadastro yolu var. elektrik var. dönüm fiyatı 5 tl yorumlarınızı rica ederim. saygılarımla efendim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2011 | 13:15 Erol Kara 309 Kişi okudu

Selamlar ıspartakule mytown da 4+1 guneybatı cephelı daıre a

Soru

Selamlar ıspartakule mytown da 4+1 guneybatı cephelı daıre almayı dusunuyorum fıyet olarak 360000 tl ıstıyolar normalmı ?alınsa prım yaparma saygılar ıyı calışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2011 | 13:31 izzetozyıgıt 309 Kişi okudu

Selamlar hayırlı günler. Sizi artık hergün takibettiğimizde

Soru

Selamlar hayırlı günler. Sizi artık hergün takibettiğimizden arkadaşım, Hale hanımın yazmış olduğu renk konusunu bana link attı.Ben inşaat alanına yakın olduğumdan sık sık gidip gelebiliyorum, boyanan binanın renklerini gördüm. Sanırım gerçek renkler değil, yani böyle muaazzam bir siteyi projelendiren bir firmanın zevkine aykırı renkler kullanılmış bence. Yani o kadar kötü ki daha yarısının satışı yapılmamış olan konutları böyle bir renge boyamak ticari zekaya sahip insanların yapacağı türden bir hata değil.. Yani o kadar kötü.. Hale hanım demişki misafirler güler,, misafire gerek yok biz kendi aramızda gülmeye başladık bile.. Ne kadar anlatabildiysem artık.. Size aracılığınız için teşekkür ederim ayrıca, iyi günler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Şubat 2011 | 16:23 Taylan Kaya 310 Kişi okudu

makro city hakkında bilgim yok güveneceğim bilgi edinemedim si

Soru

makro city hakkında bilgim yok güveneceğim bilgi edinemedim siz önceki bilğilerinize ulaşamadım lütfen yorumunuz benim için cok önemli teşekkurler saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2011 | 18:23 NİZAMETTİN UZUNBURUN 310 Kişi okudu

öncelikle herkesi memnun ettiğiniz için teşekkür ederim.beni

Soru

öncelikle herkesi memnun ettiğiniz için teşekkür ederim.benim 2183m2 arsam var 34m-64m boylarında buraya 6 dairelik 3 tane site olurmu 18 daire %40 imarı var koparitif usulu olursa belki imar %50-%60 da olabilir teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2011 | 12:58 ali develi 309 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey21022011 itibarı ile sanırım artık tren

Soru

Merhaba Tebernüş Bey21022011 itibarı ile sanırım artık trend dönüşümü başladı. 2004 den beri gelen 7 yıllık trend iyisi ile kotusu ile tabiri caiz ise 'catlayarak' bugün itibarı ile artık dönüyor. Bu ne demek ? Bugün den itibaren herhangi menkulgayrimenkul alan aynı fiyata elindeki malı bir sure (en az 4 yıl) satamayacak. Piyasada olumlu yonde yatırım yapan her kim ise net bir sekilde zarar yazmaya baslayacak. Bunu nereden biliyorum? Cunku daha onceki trend donusumlerinde mevcut olan her ne sart var ise suratle olusmus durumda. Nakte gecme zamanı , butun sicak para Avrupa ve Amerika ya donuyor.. Bunu kotumser bir senaryo olarak algılamayın sonucta her trendin bir sonu var. O yuzden yatırım yapanlar satıs fırsatlarını cok iyi degerlendirsinler. Bu mail burda kalsın ve okunsun yıllar sonra nasıl boyle noktasal atış yapıldıgı da ortaya cıksın..Tesekkurler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2011 | 17:32 Ebru Keskin 309 Kişi okudu

günaydın Tebernüş Bey,Yabancıların mülk edinmesiyle ilgili

Soru

günaydın Tebernüş Bey,Yabancıların mülk edinmesiyle ilgili yasa yıl sonuna doğru meclise geleceği söyleniyor. ortadoğu daki gelişmeler sebebiyle hemen çıkarılması sizde daha doğru olur muydu yoksa ters mi teperdi karaşıklık sebebiyle maddi durumu iyi olanlar hemen alırdı karışık günleri aileleriyle istanbul da yaşamak için siz ne düşünüyorsunuz? saygılar sevgiler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2011 | 10:28 murat demir 309 Kişi okudu

selam yeni bir ev aldım iskanın en kısa sürede cıkartılcag

Soru

selam yeni bir ev aldım iskanın en kısa sürede cıkartılcagını sölemişlerdi fakat halen cıkarmadıgı gibi aldıgım duyumlara görede inşaat halindeyken kendi yakınlarını sigortalı gösterdigi için halen onların sigortasnı ödediginden bina yapımına başlangıçı 3 seneyi aşmadıgından iskanı almıyormuş bu duurmda ne yapmam gerekir şikayet edebilcegim bir yer yada başka bir yol varmıdır Teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2011 | 23:47 Murat 309 Kişi okudu

İyi günler tebernüş bey geçenlerde beylikdüzü metrobüs il

Soru

İyi günler tebernüş bey geçenlerde beylikdüzü metrobüs ile müjdeyi verdiz ilk sizden duyduk sonra sitenizde haberi de yapıldı peki sorum şu olucak inşaat çalışmalrı başladı acaba? birde metrobüsün gelmesiyle artık beylikdüzü e5 yakın olan projelerde fiyatları tavan yapar artık oralada ucuz konut projelerini unutmamız gerekiyor zannedersem artık tired silivri gösteriyor sizce? teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 16:13 Murat özkan 310 Kişi okudu