merhaba tebernüş beyyazılarınızı ilgiyle takip ediyorumbir
merhaba tebernüş beyyazılarınızı ilgiyle takip ediyorumbir arkadaşım narcity deki 4+1 bahçeli dairesini -550 TL- bana satacak fakat bazı endişelerim var, -ileride prim yaparmı, alamaya değermi-yol tem e bağlanacakmı, nezaman-bölge parkından bahsediliyor, doğruluk payı varmıdır-inşaat kalitesi nasıldırcevaplarınız için çok teşekkür ederim
