merhaba tebernüş beyyazılarınızı ilgiyle takip ediyorumbir

Soru

merhaba tebernüş beyyazılarınızı ilgiyle takip ediyorumbir arkadaşım narcity deki 4+1 bahçeli dairesini -550 TL- bana satacak fakat bazı endişelerim var, -ileride prim yaparmı, alamaya değermi-yol tem e bağlanacakmı, nezaman-bölge parkından bahsediliyor, doğruluk payı varmıdır-inşaat kalitesi nasıldırcevaplarınız için çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 18:10 murat tunalı 310 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Nish Adalar büyük havuz konusunda daha

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Nish Adalar büyük havuz konusunda daha önceki yorumculardan farklı düşünüyorum ve havuzun büyütülmesinin olumlu olduğu kanısındayım. Bizde 55. Blokdan daire aldık ve havuz tam önümüzdeki lokasyonda bulunmaktadır. Öncelikle 2200 konut için 4 standart havuzun yetersiz olduğu aşikardır. Diğer yandan bulunduğumuz lokasyon sitenin merkezi ve en önemli bölgesi haline geldiğinden gelecekte değer artışının en fazla olacağı bloklar olacaktır. Merkezde olmanın yararlı olduğu kanısındayım, dairemizi seçerken sosyal tesislere en yakın bölgede olması tercih nedenimizdi. Dolayısıyla yapımcı firma bizlerin bulunduğu bloklar için eksra bir yarar sağlamıştır.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2011 | 10:10 Gülsen Sayan 309 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey, Ukra City de fiyatlar artmadı, lansman fiy

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Ukra City de fiyatlar artmadı, lansman fiyatlar gecerli hala, Atilla Bey e yurtdısından gelince bu meseleyi birde Haneplus ın zamanında yetısmeyecegine dair kanıların giderek arttıgını sorabilirmisiniz.Ukra City den ev alan biri olarak dilegim su ki Ukra inşaatın, ozellikle Atilla Bey in dizi ve filmlere aktardıgı paranın ufak bir kesimi ile soz verdiği tarihlerde projelerini tamamlamasıdır...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2011 | 21:51 enes kıvrak 309 Kişi okudu

tebernüs bey daha önceki sorumu içtenlikle cevağladığınız

Soru

tebernüs bey daha önceki sorumu içtenlikle cevağladığınız için sağolun.kafamı kurcalayan bir soru daha var makrom cityde 69000 tlye 2+1 (amarikan mutfak) seçeneğide vardı ikisi arası tereddütte kalıp 100m2 ebeveyn banyolu ayrı mutfaklı ve balkonlu evi tercih ettim.16000 tl fark verdim ilerki dönemde kira ve ev değeri avantajı olucak bu farka değdiimi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2011 | 21:51 kıvanç çiftçi 309 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Kiptaş maltepe otel arazisine sağlıklı yaşla

Soru

Tebernüş Bey, Kiptaş maltepe otel arazisine sağlıklı yaşlanma merkezi olacak demişsiniz. Bulmaca gibisiniz ) Bir ipucu daha verirseniz çözeriz. Vermezseniz benim tahminim büyük bir spor kompleksi yapılacağı yönünde.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2011 | 17:25 Zafer Özer 310 Kişi okudu

emaar libadiye projesine komşu olan ÜNALAN da dairem var..bu pr

Soru

emaar libadiye projesine komşu olan ÜNALAN da dairem var..bu projenin etkisi ile ÜNALAN a ne olur..konut fiyatları ve konum olarak düşünceniz nedir...şimdiden teşekür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2011 | 14:25 Mustafa Eğdemir 309 Kişi okudu

merhaba efendim.maltepe fındıklı civarında netten satılık e

Soru

merhaba efendim.maltepe fındıklı civarında netten satılık ev ilanlarına baktım sıfır dairelerin fiyatlar uygun oturmak için ev almak istiyorum ve banka kredisiyle almak istiyorum.fındıklının gelişim sürecini bilmiyorum ve yatırım için uygun biryermidir ev alırsak hangi mahallelerini tercih edelim bu konularda beni bilgilendirirseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2011 | 15:34 K.YILDIZ 310 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey. 15 gündür Fiyapı\'nın 15 Mart\'tak

Soru

Merhabalar Tebernüş bey. 15 gündür Fiyapı'nın 15 Mart'taki Fi-side kampanyasını bekliyordum merakla, bugun aksam saatleri itibariyle kampanya acıklandı. Tuzla 3'de yaptıgı gibi %25 garantili pesin odemeli bir kampanya. Ben 77 m2'lik normal bloklardaki 1+1'lerden 2 adet almak istiyorum. Nasıl olsa %25 yatırım degeri kesin. Yalnız sizin öngörünüz %25'den daha da prim yapma olasılıgı var mıdır? Daha fazla prim edip kendim satarsam diye, su anki 180 bin TL civarı nakitime, size normal bloktan 2 adet 1+1 mi almaliyim yoksa Fi-Side Premium residans bloklarından 1 adet 2+1 mi almalıyım? Ben kendi kararımı kendim vereceğim tabii ki yine, o açıdan bir yönlendirme olarak düşünmeyiniz cevabınızı ama samimi olarak sadece sizin fikrinizi merak ettiğim için soruyorum, net cevap yazabilirseniz sevinirim. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mart 2011 | 23:57 Hikmet Sağlam 310 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba ben ekim 15 2010 tahinde my world europe \

Soru

Tebernüş bey merhaba ben ekim 15 2010 tahinde my world europe ' dan bürüt 169 m2 evi( kuzeydoğu cephe 13. kat ) 336.000 TL' ye aldım . yalnızca bu m2' 'ye 20 m2 olan iki balkonda dahil . Ben m2 Si 2000 liradan mı evi almış oluyorum. cevaplarsanız sevinirim . Şimdiden teşekkürler .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mart 2011 | 14:00 ahmet doğan 309 Kişi okudu

merhaba, Tebernüş Bey sizi rahatsız ediyorum... Şerifali Tak

Soru

merhaba, Tebernüş Bey sizi rahatsız ediyorum... Şerifali Taksim Pera Evlerinde 2+1 giriş(bahçe katı) daireyi 220.000 TL'ye satıyorlar.. değerlendirir misiniz projeyi, fiyatını ve katını?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mart 2011 | 13:14 Gözde Aydın 309 Kişi okudu