Kiptaş Maltepe 2.etap, seyrantepe bölgesi inşaat süresi 18 ay
Kiptaş Maltepe 2.etap, seyrantepe bölgesi inşaat süresi 18 ay oldu. Teslim süresi mayıs 2010 yetişirmi sizce, yoksa uzama ihtimali varmıdır. Teşekkür ederim.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Kiptaş Maltepe 2.etap, seyrantepe bölgesi inşaat süresi 18 ay oldu. Teslim süresi mayıs 2010 yetişirmi sizce, yoksa uzama ihtimali varmıdır. Teşekkür ederim.
Merhaba Tebernüş Bey,Bahçeşehir ıspartakule bölgesindeki tüm projeler hakkında bilgi verebilirmisiniz?Şu anda TEM'in hemen yanında hayata geçen bir çok proje var (Bizimevler, Koza evleri, tulip turkuaz, TOKI ıspartakule gibi) benim öğrenmek istediğim Koza ıspartakule etrafında planlanan projeler var mı?Koza ıspartakule TEM'den yaklaşık 1 km daha içeride ve şu anda etrafında hiç bir proje yok.Koza ıspartakule'den 2 1 brüt 129 (net 98 m2) ev almak iyi bir yatırım olur mu?Yardımlarınız için şimdiden teşekkürlerSaygılarımla
Merhaba Tebernüş Bey,Yatırım amaclı daire almak istiyoruz. 3 alternatif arasında kaldık. 1-FiTower 2-FiSIDE 3-Pendik Ihlamuk konutlarSiz olsaydınız hangisine daha yakın olurdunuz.Şimdiden teşekkürler...Zafer KADI
Cuma günü Nish Adalar projesini gezdim. Fiyatı beni aştığı için alamıyorum ama almak isteyenleri bilgilendirmek için yazmak istedim. Projeye yol tabelaları ile ulaşım kolay. Maltepe'den başıbüyük yönüne döndüğünüzde tabelalar rahat yönlendiriyor. Proje gerçekten yüksekte. Tam bir kaleye benziyor. Başıbüyük zaten yüksek bir yer, burası başıbüyüğün en tepesi. Bir de binalar düşünülürse yükselti baş döndürücü. Ben yüksek evleri severim ama kar yağarsa aşağıya alp disiplini ile inmek gerekecektir, kar yağdığında araba ile çıkışın pek mümkün olduğunu düşünmüyorum. Teleferik de projeye eklenebilirmiş (ciddi söylüyorum). Düşünün, normal 2.kat, kottan 8.kat! Ama evlerin içi gerçekten çok güzel. 195 metrekare. Sevdiğim birçok şeyi de yapmışlar. Mutfak ve yatak odası çok iyi düşünülmüş ve büyük. Yatak odasında giyinme bölümü içinden ebeveyn banyosuna giriliyor (4 1 böyle değil, en güzeli 3 1 a tipi). Koridorlar geniş. Tavan, standart boyut olan 2.80 metre yerine 2.91 metre. Bu yüzden odalar çok büyük gözüküyor ve ferahlık veriyor. Yakıt merkezi kombi. Yalnız, fiyatlar konusunda biraz yanlış yönlendirme var. Broşüre bakıldığında 3 1'ler 336.000'den başlıyor ama bu fiyata bir daire bulmak mümkün değil. Görevliye sordum, 336.000'lik daireyi bulamadı mesela! Ben, 2.katta (kottan 8.kat) tam manzaralı 3 1a tipini beğendim, 336.000'den başlayan fiyat 440.000 oluverdi. Kurtköy'de yayla gibi villa fiyatı ) Çok daha kuzeyde, manzarası olmayan daire ise 390.000 idi. Uzun lafın kısası, parası olana, oturmak için güzel bir proje. İyi günler dilerim.
merhabalar .çerkezköy gümrüküstü mevkii'n de 1200 metrekare konut imarlı arsa 140 bin tl .sizce mantıklı bir yatırımmıdır? teşekkür ederim
sayın Kireçci biz 2002 yılında proje üzerinden müteahhitten ev satın aldık daha sonra mütahhit iskanı almadan kayboldu iskan borcu kaldı şimdi tapumuz arsa sahiplerinde başka tapuyu vermeyi kabul eden arsa sahipleri şimdi vazgeçti evin bize ait olduguna dair bir ihtarname çektik şimdi tapumuzu alamıyoruz yeni bi yasa çıkmıs belediyeden ögrendigime göre mutahhit çakmışsa vy bulunamıyorsa istaplanırsa almış oldugunuz resmi yazı ile belediyeye gittiginiz zaman iskanı alabiliyorsunuz ama arsa sahipleri şimdi bize o inşaat firmasıyla noterde anlaşma yaptıklarını bizi tanımadıklarını söylüyorlar evi onlar satacaklarmış böyle bir durumda nasıl bir yol izlememiz lazım dava acacaz ama uzun sürebilecek bir davaymış sizden yardımcı olmanızı istiyorum.saygılar
MerhabalarBundan 6 ay evvel Sur Yapı Adapark tan 11 m2 bahçe kendine ait kullanımlı 93m2 bir 2 1 ev almıştım.Ve bu ev 200.000 tl ye malolduŞimdi bir arkadaşımda benden imrenerek projeyi çok beğendi hatta hayran oldu ve 1 tanede ona bakmak için projeye gittik.Ancak benim 200 e aldığım ev 6 ay sonra 243.000 e çıkmış.Dolayısıyla fiyat farkı çok fazla.Ben kendi adıma sevinirken arkadaşım için handikap oluşturdu.Size danışmak istediğimiz konu şu 242.000 tl verip bahçe kullanımlı bir daire alınır mı? yada yerine normal aynı m2 de ara kat bir eve (210.000) tl girilmeli mi?Yani sizce bahçe katımı ara kat mı ikiside metrekareleri aynı ama bahçe katı olan daha pahalı hangisinin prim potansiyeli yüksek yada daha akıllıca ?Valla 6 ayda 42.000 tl prim yapan adapark arkadaşıma da umarım aynı karlılığı sağlar. Şimdiden teşekkür ederiz yanıtınız için
iyi günler bizde bu caprice gold projesını duyduk ve satılan devremulklerden almayı dusunuyoruz fakat fadıl akgunduzun oekte hoş olmayan mazısı yuzunden tam olarak guvenemıyor ve paramızı kaptırmaktanda korkuyoruz acaba bu proje nekadar guvenılır yada bızımde oaramızın almancılarda olduğu gubu ucma olasılıgı nedir cevaplarsanız bı fıkır verırsenız çok sevınırım teşekkurler
Merhaba,Ağaoğlu Ispartakuleden ilk çıktığında 3 1 daire almıştım. Avrupa konutlarından da almayı düşünüyorum ama sizce başka bölgedeki bir projeye mi odaklanmalıyım, aynı bölgede 2 daire yerine riski dağıtmak için başka bir lokasyon mu tercih etmeliyim? Mesela ağaoğlu başakşehir?
22/09/2009 tarihinde çıkan İzmir'de kurulacak olan Lojistik merkezi konusunda gelişmeler olup olmadığını öğrenmek istiyorumSaygılarımlaGöker SOYPAK532.311 85 90