Tebernus Bey, hic mecbur olmadiginiz halde burada yaptiginiz halk

Soru

Tebernus Bey, hic mecbur olmadiginiz halde burada yaptiginiz halk hizmeti takdire deger. Sorum Akkoza ile ilgili. Turkiye'deki bir arkadasimdan rica ettim, santiyeye gitti, su an 1. etapta (benim de dairemin oldugu) calisma oldugunu, dis cephe kaplamalarinin hemen hemen tamamlandigini bildirdi, ve satis ofisinden Eylul sonunda 1. etap dairelerinin teslim edilecegi bilgisini aldigini soyledi. Kendi gorusune gore ise; Eylul olmasa da bu yil sonuna kadar 1. etap daireleri mutlaka tamamlanabilecek asamada. Sizin gorusunuz nedir? Akkoza uzerindeki olu topragini atiyor mu? Gelip giderken dikkatinizi cekiyordur, dustukleri durumu duzeltebilecekler mi? Cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2010 | 13:07 Oguzhan Yenilmez 304 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, Sinpaş Bosphoru City ile Küçükçekme

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Sinpaş Bosphoru City ile Küçükçekmece gölünün kuzeyi arasınada kalan Yarımburgaz isimli bölgede 800 m2 imarlı arsam var. Emsal 0,60 ve 3 kata izin var. İstanbulda Sarıyerle birlikte depreme en dayanıklı zemin Yarımburgaz da. Bosprous city 30 kat kulelere imar izni alırken 500 m yanındaki bölgeye 3 kat imar izni vermişler. Yaptığım araştırmada bölgede arsa fiyatı m2 de 1.000.-TL. Ancak emlakcılar bu kadar etmez diyorlar. Satayım mı bekliyim mi? Ne önerirsiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2010 | 17:44 Mehmet ŞAHİN 303 Kişi okudu

merhaba evimi satıp ev almak istiyorum 25 yıllık krediye uygun

Soru

merhaba evimi satıp ev almak istiyorum 25 yıllık krediye uygun değil okul açılmadan nasıl ev alabilirim kira getirisi 450 satmakmı kiraya vermekmi doğru henüz müşteri yok satmadanda ev alabilirmiyim teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2010 | 12:41 aynur bozdemir 303 Kişi okudu

selamlar tebernüş bey :bende son zamanlarda fi-yapının yaptı

Soru

selamlar tebernüş bey bende son zamanlarda fi-yapının yaptığı satış politikasını hiç beğenmedim topraktan girenlere çok büyük bir haksızlıktır bu fikret beye hiç yakışmadı umarım bu satış politikasından enkısa zamanda vazgeçer projelerini zamanında ve kaliteli bir şekilde teslim ederse kendi kendine prim yapacak tır bunlar basit şeyler .......

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ağustos 2010 | 20:50 mert kal 304 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Garanti Koza projesinden ev almaya niyet

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Garanti Koza projesinden ev almaya niyetliyim ancak, basında gördüğüm gecikmeye yönelik haberler can sıkıcı. Söz konusu projede 2 nci ve 3 üncü etaplarda bilinen gecikme süresi (ve ayrıca sizin tahminiz) ne kadar acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2010 | 11:55 ÜMİT BİLGEN 304 Kişi okudu

iyi akşamlar hayırlı ramazanlar tebernüş bey üçüncü köp

Soru

iyi akşamlar hayırlı ramazanlar tebernüş bey üçüncü köprü güzergahın fenerköyle bir ilgisi varmı tam anlıyamadığım için soruyorum o bölgeye bir faydası olurmu cevabınız için şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2010 | 20:40 suat kula 303 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey. Ağaoğlunun Eylül ayında satışa

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey. Ağaoğlunun Eylül ayında satışa çıkacak olan projesi Ayazma'da mı yoksa Ayazağa'da mı olacak. Yoksa bu ikiside aynı yermi bizmi karistiyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2010 | 22:19 Ahmet Ege 303 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Avrupa konutları atakent 3 de iddia edil

Soru

Tebernüş bey merhaba,Avrupa konutları atakent 3 de iddia edildiği gibi m2 fiyatları evler teslim edildiğinde 3.500 tl seviyesinde olur mu mevcut konjoktur icinde. Diğer bir sorum ise Ispartakule fideltusta olan daireyi satıp aynı tipte bir daire için ekstra borçlanacak daire almak mantıklı bir yatırım olur mu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2010 | 22:18 Tahsin Karakurt 304 Kişi okudu

avrupa konutları ıspartakule2 projesı ne zaman başlıyor ve p

Soru

avrupa konutları ıspartakule2 projesı ne zaman başlıyor ve proyeyı yatırım amaçlı ıspartakule bölgesinin geleceği açısından nasıl buluyorusnuz?abdullah savaşçıoğlu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2010 | 13:17 abdullah savaşçıoğlu 303 Kişi okudu