Merhabalar. Yorum İstanbul Projesi'nde sahibinden yatırımlık

Soru

Merhabalar. Yorum İstanbul Projesi'nde sahibinden yatırımlık 1+1 daire satın almayı düşünüyorum.1300 TL civarında kira getirisi olur deniyor. Siteyi gidip görmedim ama henüz kiracı var mıdır onu da bilmiyorum. Bu mertebede kira getirmesi sizce de mümkün müdür? Değilse, 240-250 bin lira civarında satın alınacak daireyle en yüksek kirayı hangi projede veya semtte elde edebilirim? Cevap için şimdiden teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2011 | 14:07 Gülce Morsümbül 297 Kişi okudu

merhaba bende verayonca projesi ile ilgili bilgi almak istiyorum.

Soru

merhaba bende verayonca projesi ile ilgili bilgi almak istiyorum. sözleşme yapılıyor ve senet veriliyor. bugune kadar yaptıkları birçok proje varmiş lifeinvera projesenin inşaatını gördüm. yardımcı olurmusunuzhttpwww.saylaninsaat.com+90 212 217 44 27

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2011 | 15:24 Armağan Öztürk 297 Kişi okudu

Sayın Kircci İspartakule konusunu tartışma noktasına getirme

Soru

Sayın Kircci İspartakule konusunu tartışma noktasına getirmek istemiyorum. Hastane konusunda sadece açıklama yaptım. Sizde saglık vadisini eklediniz. Teşekkürler. Türkiye'nin hiçbir noktasına yapılan ve yapılacak olan saglık tesisini hiç kimse çok göremez görmemeli. Bende çok görmüyorum. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2011 | 18:06 Orhan Kabaosmanoglu 298 Kişi okudu

Tebernüş Bey avcılarda oturuyorum beylik duzunde bir kac emlak

Soru

Tebernüş Bey avcılarda oturuyorum beylik duzunde bir kac emlakcı arkadaslarım var fi tower den 2+1 daire buldum 120 binlira sonra avcılarda oldugun icin fi tover satıs ofisine gittim olayı yerinde gormek icin baya karısık bir ortamla karsılastım paralarını alamamıs işciler tapularını alamamıs insanlar baya bir kalabalık gozlerime inanamadım internetten bir arastırmayla sizi buldum ve burdaki yazılardaki problemler hep aynı param hala hazır duruyor sizce bu projeden uzak durmalımıyım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2011 | 00:36 leventturksoy 297 Kişi okudu

merhaba...alibeyköy eski taşocakları bölgesine ibb bir proje

Soru

merhaba...alibeyköy eski taşocakları bölgesine ibb bir proje mi düşünüyor ?eğer doğruysa detaylar belli oldu mu ?bu konuda bilgi vermenizi rica ederim.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2012 | 23:14 bulent kıran 298 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey nasılsınız?benim sorum Makrom city ile

Soru

merhaba tebernüş bey nasılsınız?benim sorum Makrom city ile alakalı.65 m2 1+1 75 000 tl. 60 ay vade...ödeme koşulları,fiyat çok iyi.fakat tek sorun bir sene içinde bu projenin yetişip yetişmemesi..daha henüz sanırım 5. kattalar...sizin daha önceki yorumlarınızı okudum.olumsuz birşey söylemiyorsunuz....fakat ben tekrar sormak istiyorum....makrom yapı gerçekten söznü yerine getirebilecek mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2012 | 08:41 fatih akbulut 297 Kişi okudu

selamlar tebernüş bey.acunkentte 31m2 dükkanı 67bin tlye ald

Soru

selamlar tebernüş bey.acunkentte 31m2 dükkanı 67bin tlye aldım .tamamen yatırım amaçlı yaptıgım bu alım sizce de m2 bazlı uygun mudur.kira çarpan katsayısı nedir.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2012 | 15:22 fatih yılmaz 298 Kişi okudu

My World Europedeki okul ilkokul değil Anadolu Lisesiymiş.İlko

Soru

My World Europedeki okul ilkokul değil Anadolu Lisesiymiş.İlkokul da yapılır inşallah.Böyle nitelikli ve seçkin projelerde eğitime dair birşeyler düşünülmesi çok güzel....Bu arada Ali Ağaoğluna da buradan ankestredeki ürünler konusunda değişiklikten dolayı teşekkür ederiz...Size de iyi çalışmalar Tebernüş Bey...Sağlıcakla kalınnn

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2012 | 22:51 Arzu Aydın 297 Kişi okudu

Tebernüş Bey selamlar;Gebze Emlak Konutlarından 2+1 daire alac

Soru

Tebernüş Bey selamlar;Gebze Emlak Konutlarından 2+1 daire alacağım.Fakat ilgilendiğim daire tipinde 14 katlı binanın sadece 14. katında yer kalmış.GD ve GB cepheli bu dairelerden hangisini tercih etmem daha yararlı olur.Birde sadece son katın boş kalması benim tuhafıma gitti.Müşteri temsilcisine sorduğumda ''ısı yönünen ara katlar tercih ediliyor'' diye bir cevap aldım.Sizce de son katı almak yanlışmı olur.Sizin gibi bir profesyonelden bu konuyla ilgili bilgi alabilirsem sevinirim.Şimiden tşk eder, iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2012 | 11:43 ilhan öztürk 297 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Yaklaşık 70,000 TL bütçem var. Ortalam

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Yaklaşık 70,000 TL bütçem var. Ortalama 5 yıllık arsa, tarla vaya daire yatırımı yapmak istiyorum. Ancak karar vermekte oldukça zorlanıyorum. Bu konuda tavsiyelerinizi rica ediyorum.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ocak 2012 | 12:11 Fikret Yılmaz 298 Kişi okudu