Tebernüş Bey merhaba.Sizden bir ricam olacak-My Town Ispartakul

Soru

Tebernüş Bey merhaba.Sizden bir ricam olacak-My Town Ispartakulede dire sahibiyi,teslimatı yapılırken bizden 3000 tl alındı abonmanlıklarla ilgili.Sekiz ay geçmesine ramen ve bizim site yönetimini ve Ağaoğlunun merkezini defalarca aramamıza ramen bu paranın nereye nekadar ödendiğine ilgili ne bir döküm ne de abonmanlıklarla ilgili hiç bir resmi evrak elimize geçmedi.Biz bu konuyla ilgili nezaman soru sorsak bir cevap alamıyoruz.Lütven yakın zamanda Ali bey ile görüşürseniz bu konuyu iletirmisiniz.Şimdiden teşekürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ocak 2012 | 16:27 SEBAHAT SÖNMEZ 297 Kişi okudu

İsmet bey ile yaptığınız programı severek izledim sorumu da

Soru

İsmet bey ile yaptığınız programı severek izledim sorumu da sormuşsunuz bu nedenlede çok teşekkür ederim.)kiptaşın yeni projelerini heyecan ve merakla bekliyoruz. saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ocak 2012 | 20:08 tarık özdemir 297 Kişi okudu

derdiğimiz o kadar büyükki harfin büyüğün küçüğünü

Soru

derdiğimiz o kadar büyükki harfin büyüğün küçüğünü düşünemiyoz.düşünsenize 18 senedir varını yoğunuvermissin ora için toki gelip senden orayı alıyor ve üstelik seni borca sokuyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2012 | 17:19 isa karak 297 Kişi okudu

Sayın Kireçci,Oğlum, Can Ali Savundu'ya, Adres Su projesinden 1

Soru

Sayın Kireçci,Oğlum, Can Ali Savundu'ya, Adres Su projesinden 1+1 ev almak üzere, Dumankaya'ya 1,000 TL kapora vermiş, bulunmaktayız. Ancak, 65 m2 brüt olan ev, 10m2 dahil 45 m2'ye inmekte, gerçek anlamda yaşanacak alan, balkonu da çıkarırsak 35m2'ye inmektedir (8402 Ada, 7 Parsel, A Blok, Daire No3). Kendisine 9 Şubat 2012'de gönderilen kat planında durumu görünce, bu girişimimizden vazgeçmeyi düşünmek durumundayız. Vazgeçme konusunda kesin karar verir isek, 1,000TL kaporamızı geri alabilmemiz için, izlememiz gereken yolu biz gösterirseniz, seviniriz.Saygılarımla,Cihan Devrim Avunduk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2012 | 15:44 Cihan Devrim Savundu 297 Kişi okudu

ataşehir inönü mah.3 katlı evler olarak bilinen mülküm var.

Soru

ataşehir inönü mah.3 katlı evler olarak bilinen mülküm var.imarlı ruhsatlı,kat mülkiyeti yok.ruhsat 1992 kentsel dönüşümde buralarda ne gibi bir işlem uygulanır.binamızın durumu ne olur,bizi aydınlatırsanız çok seviniriz,saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2012 | 15:56 murat yıldırım 297 Kişi okudu

Mütekabiliyet Yasası - İkamet

Soru

İyi günler, Öncelikle, yaptığınız programdan dolayı teşekkür etmek istiyorum. İran'lıyım ve ülkemden Türkiyede gayrimenkul almak isteyen arkadaşlarım var. Soru Eğer mütekabiliyet yasası onaylanırsa, gayrımenkül alan yabancıların ikamet sorunu nasıl çözülecek ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2012 | 15:35 Kave Hoseini 297 Kişi okudu

Babil Kulelerinde Sorun Yok

Soru

Öncelikle Merhaba, Babil Kuleleri İle sorunlar olduğu söyleniyor. facebook sayfasından takip edebilirsiniz ki hem resimler hemde videolar paylaşılıyor. Projeyi yakından takip edenler biliyorki, satış ofisimize gelip görebilirsiniz çalışmalar hızla sürüyor. Sizleri de Satış Ofisimize çay içmeye bekleriz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Şubat 2012 | 04:13 Onur Özer 297 Kişi okudu

kira vergisi hakkında

Soru

anneme ait evin kirası 2011 yılında benim banka hesabıma yatırımıştır ben her yıl düzenli olarak annemın adına beyanname veriyorum şimdi internet ortamındaki sistemde bu bedeli benim beyannameme yüklemişler aynı daire için şimdi hem annem hemde benmi vergi verecegim

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2012 | 12:30 ayhan UĞUROĞLU 297 Kişi okudu

şikayet

Soru

Merhaba , bir daire satın aldım. Fakat alt katımda yaşlı bir çif oturuyor evlerini çok pis tutuyolara apartman içine bakan kapıları orumcek agı olmus. Apartmanın kokmasına hatta balkondan benim evimin bile pis kokudan etkilenmesine neden oluyorlar. İnip konustum ancak umursamıyorlar. Hukuki olarak yapabilecegim bir şey var mı?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2012 | 13:04 erhan doğanay 298 Kişi okudu

kira vergisi hakkında

Soru

anneme ait evin kirası 2011 yılında benim banka hesabıma yatırımıştır ben her yıl düzenli olarak annemın adına beyanname veriyorum şimdi internet ortamındaki sistemde bu bedeli benim beyannameme yüklemişler aynı daire için şimdi hem annem hemde benmi vergi verecegim teşekkürler Ahmet bey

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2012 | 12:33 ayhan UĞUROĞLU 298 Kişi okudu