İyi akşamlar Tebernüş bey.Yaklaşık 3 senedir Kiptaş Hadım
İyi akşamlar Tebernüş bey.Yaklaşık 3 senedir Kiptaş Hadımköy Konutları 1. etapda oturmaktayım.Şu an oturduğumuz konutlarda arz fazlası var diyebilirim ve değerlenmedi maalesef. Bu bölgenin kısa vadede geleceğiyle ilgili yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.
