Allah razı olsun,yararlı fikrileriniz paylaştğınız için..B

Soru

Allah razı olsun,yararlı fikrileriniz paylaştğınız için..Benim 2oo.ooo ytl birirkimim var karar veremedim.Kimseye bağlı değilim yanlız yaşıyoru genç emekli yim çalışmıyorum.Mecidiyeköy ortaklar civarı 22o.ooo 8o metrekare ev buldum yeri güzel merkez ama bildğiniz gibi daireler 35 yıl üstü.İlerde prim yapıp satabilirmiyim ya da size göre yeni prim potansiyeli gözüken hangi semt veya site de düşünebilirm. Tekrar teşekürler Tebernüş bey

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2010 | 13:26 mustafa çayova 292 Kişi okudu

Merhaba,Emlak konusunda uzmansınız, acaba siz kendinize oturma

Soru

Merhaba,Emlak konusunda uzmansınız, acaba siz kendinize oturmak için nasıl bir lokasyon ve hangi özelliklerde bir site veya konut tercih ettiniz bunu merak ediyorum? Çok özel buluyorsanız cevaplamazsanız yanlış anlamam. İyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2010 | 18:15 hakan sözmen 292 Kişi okudu

Ev almak, karar vermek çok zor. Biz oturmak için ev bakıyoruz.

Soru

Ev almak, karar vermek çok zor. Biz oturmak için ev bakıyoruz. Ulaşımıda çok kötü olsun istemiyoruz. Geceleri gezen bir çiftiz ama konut projeleri bizi cezbediyor. Soyak Yenişehir ile İdealist arasında kaldık. 200000 civarı üstü altı bakıyoruz. Bitmemiş projede olabilir. Çok şey istiyoruz biliyoruz ama karar veremedik((

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2010 | 09:55 deniz yilmaz 292 Kişi okudu

İyi günler. Bizim sitede de daireler yüzme havuzlu diye mütay

Soru

İyi günler. Bizim sitede de daireler yüzme havuzlu diye mütayit tarafından satıldı. Ama asıl planda ve belediye kayıtlarında süs havuzu olarak görünüyor. Genel kurulda havuz açılması yönünde karar çıktı. Havuzdan kaynaklanabilecek hastalık, boğulma v.b. olumsuzluklardan sorumlu kim olur? Havuzun yüzme havuzu olarak kullanılmasını sitede büyük çoğunluk istiyor. Herhangi oluşabilecek olumsuzluklardan dolayı,azınlıkta olsak bizler istemiyoruz. Kanuni yönden yapılabilecekler ve bu durumun asıl sorumluları kimlerdir. Bilgilendirirseniz sevinirim. Selamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2010 | 23:10 Ahmet ARSLAN 292 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,Avrupa yakasinda 2ci el Etiler ,Levent Ma

Soru

Merhaba Tebernus Bey,Avrupa yakasinda 2ci el Etiler ,Levent Maslak gibi isyerine yakin ev alsaniz deprem riskini goz onune alarak hagi mahalle hatta sitelerden alir bize de onerirsiniz,buralarda binalar yasli ama evdeki gencler buralari tercih ediyorlar.Tesekkurler iyi gunler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2010 | 14:29 turker altay 292 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey öncelikle vermiş olduğunuz bilgilerden

Soru

merhaba tebernüş bey öncelikle vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı teşekkür ederim benim sorum kiptaş tepecik konutlarının geleceğini nasıl görüyorsunuz ilerde prim yaparmı site bir tarafı deniz bir tarafı göl sizin görüşünüz nedir

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2010 | 23:56 birol duru 291 Kişi okudu

üstad ben bu hesabi anlamadim ? 65.000 TL yi nasil buldun ? "İ

Soru

üstad ben bu hesabi anlamadim ? 65.000 TL yi nasil buldun ? "İstanbul Şişli 19 Mayıs Caddesi'nde, net alanı 140 metrekare olan bir dairenin, emlak vergisi asgari değeri, 1 milyon 300 bin lira (Elimizde belgesi var).Şimdi bu daireyi kiraya veren vatandaş, yıllık kira geliri olarak, asgari 65 bin lira bildirmek zorunda. Bu da ayda 5 bin 500 lira kira demek." kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Haziran 2010 | 10:59 Hasan Yayci 292 Kişi okudu

Esenşehirde en son deklere edilen fiyatlar 149-199 bin tl idi ko

Soru

Esenşehirde en son deklere edilen fiyatlar 149-199 bin tl idi konum ve dolap vs iç özelliklerine bağlı olarak. Hatta şirketten e-mailde aldım. 10 bin TL zam yapıldığına dair. Bu da fiyatın 159-209 bin aralığına geldiği anlamına geliyordu. Esenşehir projesi meyilli bir arazide ve özellikle sağ bloklar birbirine yakın. Ayrıca apt. girişleri merdivenle çıkılıyor düz ayak değil. Yani aslında toprak seviyesindeki giriş katı bodrum katı, giriş merdiveni üst seviyesi katıda giriş katı gibi algılanabilir. Bir nevi projede bahçesinin daire sahibi tarafından kullanılma imkanı olmayan bodrum gibi duran giriş katları mevcut. Birde bunlara Fikret Beyin dediği gibi kuzey cephe vs geldiğinde bu dairelerin fiyatı 99 bin-119 bin aralığına gelmiş oluyor galiba. Aslında 99 bin insanları oraya çekmek için bir pazarlama taktiği peşin satış için. Daire şerefiyesi normalde % 15 farkettirir. Bahsi geçen sebeplerden ve de dolaplardan dolayı da şerefiye dahil % 30 fark oluşsa dahi fiyatlar iyi şerefiyeli ve de dolaplı daireler için 129-155 bin aralığına inmiş olmuyor mu? Hemde böyle kaliteli bir malzeme kullanılan bir projede. Kıyaslandığında bu projenin mutfak,kapı vs malzemeleri dumankaya trend'ten daha iyi. Benim anlamak istediğim acaba Fikret Bey projede arsa sahibinin kendisine olan borcu nedeniyle icradan aldığı daireleri başkalarının alması yerine kendisi alarak fiyat ve proje kontrolünü elinde mi tutmak istedi. Sorabilirseniz memnun olurum? İcrada malum herşey yarı fiyatına gidiyor? Birde sorar mısınız Esenşehirde kamera sistemi 1-2 haftadır çalışmıyor ne zaman aktif hale gelecek? Ayrıca ne zaman kampanyaya dahil olmayan iyi şerefiyeli dairelerin fiyatlarını web sayfasında güncelleyecekler? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2010 | 12:10 Hasan Aydın 292 Kişi okudu

Ispartakule'de bir sene önce yaşamaya başlayan biri olarak bu

Soru

Ispartakule'de bir sene önce yaşamaya başlayan biri olarak bu bölgenin bir sene içinde nasıl geliştiğini birebir yaşadım. Şu anda çok fazla eksiklikler olmasına karşın buranın temiz havası,düzenli yapılaşması beni çok sevindiriyor. Akşamları eve döndüğümde yazlığıma gelmişim gibi hissediyorum. Ispartakuleyi her zaman desteklediniz, bence yatırım yapacaklar sizi iyi takip etmeli. Bu arada Ispartakule'de yapılacak bir proje naberi de benden ) İstanbul Üniv. mensuplarına konut yapıtırıyor eminim bundan haberiniz vardır, sizin haberinizin olmamasını düşünemiyorum bile. Saygılar, http//www.unikonut.com/index.html

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2010 | 22:17 Mehmet Atik 292 Kişi okudu