arsa payı davası ve 2/3 toplantısı

Soru

Sn.Hocam, Apartmanın risk raporu kesinleşti,belediye yıkım tebligatı yaptı,ancak apartmanın boşaltılmadığı henüz kontrol edilmedi ve ikinci tebligat yapılmadı. Bu arada, 2/3 ile bir müteahhitle sözleşme imzalandı,ancak sözleşme şartları güvenceli değil.Bu süreç başlarken, apartman zemin katındaki malik, alanının büyük ve arsa payının (zemin kat:dükkan) az olması sebebiyle, arsa payı düzeltme davası ile ayrıca, risk raporuna karşıda idari mahkemede iptal ve güçlendirme davası açtı,davalar sürüyor. 1-Bu süreçte, 2/3 toplantısı yapılırsa, imza atmayanlar daha iyi bir teklif getirmiş olsa daha ilk teklifi imzalamak zorunda mıdır? Bakanlık,toplantıdaki itirazları ve daha iyi imkanlar veren teklifi dikkate alır mı? 2- 1/3 azınlıkta kalan malikler de daha iyi imkanlar veren sözleşme imzalarsa ve toplantıda iki sözleşme olursa bina ortak karar protokolü hakkındaki karar ne olabilir? 3-Ayrıca, TEMSİL HEYETİ adıyla oluşan maliklerden üç kişiye müteahhitle ilişkileri yürütmek üzere o maliklere vekalet verilmesini ve müteahhite ait tapuların binanın SUBASMAN seviyesinden itibaren vermeyi içeren sözleşmeye imzaya zorlama olabilir mi? 4-Arsa payı davasından dolayı hemen hemen tüm maliklerin arsa payları değişecek gibi, ancak bu arada uygulama yapılmak istenirse bu durum nasıl engellenebilir? Vereceğiniz cevaplar, 1/3 olan bizlere yol gösterecektir, şimdiden teşekkürler, iyi günler

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2016 | 15:21 ERCAN TAMER 294 Kişi okudu

ortaklıgın gıdırilmesi dava sı

Soru

ortaklıgın gıderilmesi dvavaacmış kardeşim bana hakını verip odeyeceyımı bildırdım mahkemeye 70 bana ayit tapu m var 30 kardeşime ait kanunen benim alma hakım oldugunu bılıyorum yarıdan fazlası benim oldugu ıcın nasıl neler yapmamlazım kardeşim inatcı degerinden fazlasını ister anlaşamıyoz bilgınız rica ediyorum saygılar

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2016 | 21:52 fevzi teker 293 Kişi okudu

Merhaba Web sitenizi sürekli takip ediyorum.Kendime göre projel

Soru

Merhaba Web sitenizi sürekli takip ediyorum.Kendime göre projelere bakıyorum son baktıgım proje Orion Park Esenyurt 53 metrekare daireleri 67.925-ytl fiyatı var 120 ay vadeye girip almayı düşünüyorum.Esenyurt bölgesi ve proje hakkında ne düşünüyorsununz. Nasıl bir yatırım olur.Benim mali gücüm 53 metrekare için yeterli nasıl bir yatırım olur düşüncelerinizi ögrenmek isterim.İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Eylül 2008 | 10:00 Burak Engin Balcan 291 Kişi okudu

sayın tebernüşbey esenyurtdaki fiyaka esenşehir proje güveni

Soru

sayın tebernüşbey esenyurtdaki fiyaka esenşehir proje güvenilirmi 3+1 125 m2 evler 99,000 ytl satıyorlar benim için cazip fakat zamanında teslım ederlermi beni bu konuda aydınlatırmısınız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2008 | 14:52 ayhan bayraktar 292 Kişi okudu

Merhaba, Hasan Aydın isimli arkadaşın mesajını okudum. Aynı

Soru

Merhaba, Hasan Aydın isimli arkadaşın mesajını okudum. Aynı şekilde ben de Eren Talu'nun f2 evlerinde ev aldım, fakat daha teslimi yapılmadı. Avukata başvuracağım, bu arada bana Hasan bey'in email adresini iletebilirseniz onunla da irtibata geçmek isterim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2009 | 17:07 Kıvanç Kışlal 292 Kişi okudu

İyi günler Tebernüş Bey.İş yerim Göztepede.Ve şu an kirad

Soru

İyi günler Tebernüş Bey.İş yerim Göztepede.Ve şu an kirada oturuyorum.Oturmak amaçlı önce Yakın olması itibariyle Şerifali bölgesini düşünmüştük ev almak için.Ancak Kurtköyün son halini gördükten sonra acaba Kurtköydenmi alsak diye düşünür olduk.Şerifalide evler daha düzensizama Göztepeye yakın.Kurtköy ise gerek konumu itibariyle gerekse evlerin daha düzenli konumlanması ve siteler şekinde oluşu bizim Kurtköyü düşünmemize neden oldu.Bir yandan uzak olması diğer yandan evlerin daha düzenli site içinde olması bizi çok düşündürüyor.Yatırım amaçlıda düşünürsek sizce hangi bölge bizim daire almamız için mantıklı?Bu arada düşündüğümüz dairelerin fiyatlarıda hemen hemen aynı.Değerli bilgileriniz için şimdiden teşekkürler.İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2009 | 00:16 esin hakan 292 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Ben uphill bahçeşehirde 2 1 brüt 104 m

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Ben uphill bahçeşehirde 2 1 brüt 104 m2 ile ıspartakule de 3 1 brüt 133 m2 dairelerden hangisini tavsiye edersiniz. Yatırım amaçlı. İkisinin fiyatları birbirine yakın.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2009 | 06:33 edip eryüz 291 Kişi okudu

iyi çalışmalar,istanbulda 1 1 daireye yatırım yapmak istiyor

Soru

iyi çalışmalar,istanbulda 1 1 daireye yatırım yapmak istiyorum benim kafam da iki proje var.metrokent veya divan residence ama karar veremiyorum.hangisin den alırsam daha karlı bir yatırım olur yardımcı olusaniz sevinirim.cevabınıza şimdiden teşekkür ederim.saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2009 | 13:18 SELÇUK CEYLAN 291 Kişi okudu

Tebernüş Bey Sitenizi uzun zamandır takip ediyorum. Gerçekten

Soru

Tebernüş Bey Sitenizi uzun zamandır takip ediyorum. Gerçekten insanları ticari olarak doğru yönlendirdiğinizi görüyor sizin gibi insanlarımızın olmasından ayrıca gurur duyuyorum. Benim sorum CE yapı nın Tuzla Akfırat'taki f2 evleri ile ilgili daha önce size bahsetmiştim ve de acilen hukuki yola başvurmamı tavsiye etmiştiniz. Gerekeni yaptım. İşlemler devam ediyor. Firmanın numarası 212/3390740. Firmaya gitsekte sürekli telefonla bir muhasebecileriyle konuşsakta teslimlerle ilgili bir türlü sonuca ulaşamıyoruz daha da kötüsü Eren Talu ya da Cem Aydemir'le de görüşemiyoruz. Şubat 2009 da teslim edilmesi gereken % 90' ı bitirilmiş dairelerimiz bir türlü teslim edilmedi. CE Yapı'yı bizim için arayıp Eren Talu ya da Cem Aydemir'le görüşüp projenin akibetini sorabilir misiniz? Yada bana onlarla görüşme imkanı yaratabilir misiniz? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2009 | 14:09 HASAN AYDIN 292 Kişi okudu

selamlar, kiptaş esenyurt 4. etap da 95 metrekare daire konumu g

Soru

selamlar, kiptaş esenyurt 4. etap da 95 metrekare daire konumu güzel sitenin içine bakıyor 110 bin tl ye satılıyor. oturmak için değil yatırım amaçlı düşünüyoruz. 5 sene sonra satmayı düşünüyoruz. nasıl bir yatırım sizce. kiptaş esenyurt 4. etap gelişmeye müsait mi ? doğru yatırım mı? 5. etap da yapılacakmış galiba, bu 4. etabın fiyatlarını etkiler mi? sizce alınır mı? teşekkrler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Kasım 2009 | 16:43 mustafa cigerci 292 Kişi okudu