Tebernüş Bey merhaba,İnnovia 4 ten 1+1 daire almak istiyorum y

Soru

Tebernüş Bey merhaba,İnnovia 4 ten 1+1 daire almak istiyorum yatırımlık.Fiyatı 79.000 TL.2014 Haziran'da teslim diyorlar.Sizce 3-5 sene sonra prim yapar mı?Almak mantıklı mı?Görüşlerinize ihtiyacım var.Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Şubat 2012 | 20:57 Fatih Bark 291 Kişi okudu

sayın Kireççi daha önce tapu masrafları ile ilgili sorumu ya

Soru

sayın Kireççi daha önce tapu masrafları ile ilgili sorumu yanıtlamıştınız şimdi sözleşmede yazanları iletiyorum "kat mülkiyetine geçiş esnasında ödenmesi gereken emlak değer artış vergisi ve bu işlemlerle ilgili sair giderler ve masrafler alıcıya aittir" bu maddeye göre tapu masraflarının tamamını mı ödemem gerekir tahmini 4700 masraf çıkarmışlardı. şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2012 | 18:12 ibrahim taşdemir 292 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey, OZAK GYO ile ilgili yorum soran arkadaşım

Soru

Merhaba Tebernus Bey, OZAK GYO ile ilgili yorum soran arkadaşımıza KLGYO magduru olarak sunu hatırlatmak istiyorum; Şİrket halka arzdan sonra değer kayıplarını dikkate almış olacak ki şirketin 3 ay sonra aynı fiyattan geri alma taahhüdü var bunu da taahhüt ediyorlar.İyi aksamlar diliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2012 | 17:34 Umit Gelen 292 Kişi okudu

Depreme dayanıklı bina çok mu önemli?

Soru

merhaba tebernuş bey ev almak istiyoruz fakat bütçemize uygun daireler genelde 15-20 yaş binalarda mevcut depremde hasar görmemiş olması içimizi rahatlatmalı mı yoksa sakıncaları var mı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2012 | 08:12 hanife damatoğlu 291 Kişi okudu

sıfır aldıgım ev

Soru

01/05/2007 trh satın aldıgım ev aldıgım gunden bugune kadar hep sorun cıkatıyor ses gecırıyor duvarlardan ve catıdan ust ve lat katlar dahıl su aldı esyalarımın yarısını attım ve ınsaat fırması tamır yapmaya valıstı olmadı tekrar problemler devam ettı tesaı kapattı fakat yıne subat 2012 tekrar odalardan su aldı sıg. sırketı ızalasyon hatası dıyor evrak verecek ben evı satın aldıgım gunden bugune kadar evde rahat bır sekılde oturamadım halen sıkıntı devam edıyor evı gerı alın farkını vereyım baska bır ev verın dedım oda olmadı 2010 senesınde ıhtar cektım acaba nasıl bır yol ızlıyebılırım gerı ıade soz konusu olurmu dıger daırelerdede aynı sıkıntı olmustu tesekkur ederım

Belgin Dönmez tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2012 | 07:29 FİKRİYE ÖZBAŞ 291 Kişi okudu

Fi-Yapi

Soru

Bu firma ile ilgili haber yaparken teslim tarihlerini teyid etmenizi rica ediyorum. E.K. portalinizde iki gün önceki haberde Fi-Side projesinin Mayis 2012 de teslim edilecegi haberi verildi. Bu dogru olabilirmi? Editorleriniz hicmi Havadan Emlak resimlerine bakmiyorlar. Daha kaba insaati bitmemis bir proje nasil Mayis 2012 de teslim edilecek diye haber yapilir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2012 | 13:37 M.L. Durmaz 292 Kişi okudu

kira gelir vergisi

Soru

ben kirada oturuyorum aylık 1000 tl kira ödüyorum. kirada evim var oradan 600 tl kira alıyorum. ben ödediğim kirayı mahsup edebiliyormuyum. yoksa kira gelirim için vergi ödemem gerekiyormu teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2012 | 15:11 Ertuğrul Buğra 291 Kişi okudu

1-ya hocam bu emlak sektoru ne dipsiz bir kuyudur ...

Soru

1-ya hocam bu emlak sektoru ne dipsiz bir kuyudur icine girdikce dahada derine cekiyor insanı :)..son konustugumuzda hemfikir oldugumuz 3 proje hakkında dun usenmeden soru cevapların hepsini okudum.kafam dahada karıstı....birde gozlerim bozuldu ekrana bakmaktan..bana bir gunes gozlugu borclusunuz dunden sonra gunese bakamıyorum artık :))(malum yaz geliyor :))saka bi yana salı gunu icraata gecicem hayırlısıyla ıspartakulede..acele etmiyorum birkac emlakcıya teklif sundum bekleyıse gectim..m2 fiyatı-kira carpanından ziyade aidat ucretleri sonucta etkili olacak gibi.. 2-sn huseyin gevrek in sordugu W BAHCE projesi ile ilgili bilgilendirme yapayım.projeyi yapan erguvan insaat atasehir tacspor bolgesinde erguvan 1-2-3-4-5-6-7-8-9 erguvan gold ve erguvan platin sitelerinin mimarı.sitelerde doluluk oranı %100 kiralanmada ve satılmada sorun yasanmamakta.agaoglu my towerland ile karsı karsıya projeleri.yaptıgım arastırmaya gore agaoglunun bolgeye gelmesiyle erguvan projeleri hatrı sayılır prim yaptı..erguvan evlerinde hem kiracı olarak oturdugum hemde konut alıp sattıgım ıcın ayrıca lokasyona ve insaat firmasını iyi tanıdıgım icin yardımcı olmak istedim....NOT:SADECE BİLGİLENDİRME AMACLIDIR.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2012 | 18:37 yalın aksay 291 Kişi okudu

KİPTAŞ Esenyurt 5. etap inşaat kalitesi

Soru

merhaba tebernüş bey, kiptaş 5. etap hakkında birazda siz anlatın demişsiniz, şuan otobüs yok, okul konusu muamma, daire içi malzemeler genel olarak iyi olmakla beraber benim konutumdaki parkelerin tamamından çıtırtı sesleri geliyor, sorunu bildirdim baktılar ve birşey yapamayacaklarını söylediler, bizim konutları istanbul teknik diye bir firmaya yaptırmış kiptaş..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2012 | 09:44 musa yıldırım 292 Kişi okudu

Babil Kuleleri zamanında yetişir mi?

Soru

Babil Kuleleri zamanında bitecek mi?Bitmeyecekse firma neden 2012 Nisan ayında bitecek diyor?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Haziran 2012 | 17:05 Göktürk DİNÇER 292 Kişi okudu