ev sahibi olmak

Soru

Ben fransada yasiyorum ve turkiye denizliden bir daire almak istiyorum. Bir miktar pesinat verip 10 sene taksitle 1+3 daire varmi denizlide? Saygilarimla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2012 | 01:38 gullu ermis 292 Kişi okudu

Balkon Palas

Soru

Abi kafan cok ağrıyor bu sorudan dolayı ama benim firma yetkilerim Bile bilmiyor ev aldığım Yer :) emsal kararı olayı balkon palas beylukduzundeki yeri vurdu mü bu bina yapilcakmi bı bilgi verirsen cok sevinirim iyi günler iyi çalısmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2012 | 14:23 Bora Kuruer 291 Kişi okudu

Marmara Konaklari

Soru

Selma Bayrak : Kayalar Insaattan ev almagi dusunuyorum beylikduzu Marmara Konaklari su an insaat halinde yalniz bu firmayi hic tanimiyorum evin henuz temeli atilmis bana topraktan tapu vericekler direkt mal sahibinden daire numarasi vekati yazicak tapuda bu sekilde kanunen butun haklara sahip olabiliyormuyum elimde ki tapuyla lutfen beni bu konuda aydinlatisaniz cok sevinirim kayalar insaatla igili bi bilginiz var ni guvenilir mi

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
09 Ağustos 2012 | 23:43 Selma Bayrak 291 Kişi okudu

Arsa Yatırımı

Soru

Sayın Tebernüş bey, İnsanların hayatını uzatan 3 meslek başlıklı yazınızı okudum. Gerçekten çok doğru ve mesaj içeren güzel bir yazı. Ben Uşak İlinde yaşıyorum yaşım 46 her ne kadar şimdiye kadar yatırım konusunda çok başarılı olamasamda (örneğin memeleketim kütahya simavda kooperatife girip 10 yılda bir daire sahibi oldum ama ekonomik krizlerden dolayı simav göç verdi ve evler yeterince fiyatlanmadı geçen yılda deprem olunca ev fiyatları dahada düştü) Uşakta arsa alıp satmayı düşünüyorum yaş olarak geç kalmamışımdır umarım şu anda benim arsaya yatırabileceğim para 25-30 bin civarında bu fiyatlarada genellikle 2 kata müsadel arsalar var. emlakçılar 2 katlı yerler kazanç getirmez diyor bende size danışayım dedim ya elimdeki parayla 2 kata müsadeli yer alıcam yada bekleyip para biriktireceğim.Birde şu sıralar emlak piyasasında birka aydır hiç hareket olmadığını fiyatların 4 ay önceki durumuna geri gelmesine rağmen hareket olamadığını beklememi söyleyen emlakçılar var. Tabi kimi emlakçı da burayı al seneye 10 bin tl kazanırsın diyor. Geçen yıla oranla yğzde yüz fiyatı artan yerler var geç kalmışım diye üzülüyorum ama sizin bir yaznızda emlakta fırsat kaçmaz fırsat kardım diye üzülmeyin diyorsunuz bu sözünüz beni teselli ediyor. Saygılarımla ismail karakaş

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2012 | 17:57 ismail karakaş 291 Kişi okudu

satılık ev

Soru

izmir çiğlide istasyon altında ev almak istiyorum 160-170 bin arası uygunmu ve eylülden sonra çıkacak yasa ile evlerin fiyatı düşer mi

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
29 Ağustos 2012 | 21:40 Deniz UYUMAZ 292 Kişi okudu

Şerifali bölgesinden tavsiye

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Şerifali bölgesinde net 130 m2 civarı site özellikli 300000 tl civarında daire arıyoruz.Bölgede çok büyük ölçekli şirketlerin projeleri yok bildiğim kadarıyla,projesi olanlarıda ben tanımıyorum. Proje ismi vermek istemediğinizi biliyorum ama bu bölgede konut yapan tavsiye edebileceğiniz bir proje varsa çok sevinirim.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2012 | 23:37 Lütfullah Ayanoğlu 292 Kişi okudu

yeni poroje hakkında

Soru

enson iki ay önce kayaşehir devamı yapılması planlanan projeleri ile ilgili olarak bir duyum aldık fakat ertelendi galiba şimdi bu proje nezaman hayata geçeçek bilgi vere bilirmisiniz şimdiden teş.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Eylül 2012 | 23:10 YASİN ŞEN 292 Kişi okudu

Candarli

Soru

Tebernüs bey merhabalar. Candarli / Izmir'de yatirima nasil bakarsiniz merak ediyorum. Bildiginiz gibi buyuk bir limanin 1-2 seneye devreye girmesi soz konusu. Arazi yatirimi ilginc olabilir diye dusunuyorum. Ancak bu fiyatlara ne kadar yansidi bilemiyorum. Fikrinizi paylasirsaniz sevinirim. tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2012 | 16:02 Ozgur Guler 292 Kişi okudu

KAYABAŞI

Soru

merhaba tebernüş bey nasılsınız?bahçetepe istanbul dan malsef ev alamadım.kayabış için bir okurunuz BU SENE SONUNDA SATIŞA ÇIKACAK dedi.bu doğru mu? bildiğim kadarıyla toki kayabaşında ev satmayacak.bu evleri kentsel dönüşümde depo alanı olarak kullanıcak.eğer depo alanı olarak kullanılacaksa insanlar; yıkılan evlerinin yerine yapılan yeni evlerde değil tam tersine uzaklarda kayabşında oturucak yani kentsel dönüşümle söylenen herkes kendi yerinde oturucak sözü yalanlanmış oluyor kayabaşı gibi yerlerde oturucak anlamı ortaya çıkıyor?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2012 | 11:29 fatih akbulut 292 Kişi okudu

evostar'da metrekaresi 3 bin TL'ye

Soru

evostardan metrekaresi 3000e 3+1 alınır mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2012 | 18:43 ahmet murat 292 Kişi okudu