Merhaba,ben Türk asilli yabanci devlet vatandasiyim yakinda emek

Soru

Merhaba,ben Türk asilli yabanci devlet vatandasiyim yakinda emekli olacagim Türkiyeyede egeden akdenize kadar sakin bir beldeye yerlesmeyi istiyorum bana tavsiye edebilceginiz konut fiatlarinin normal oldugu bir yer varmi? Altinoluk,Akcay,Ören taraflari aldigimiz konutu tekrar satma sansimiz varmi? Tesekkür eder yeni yilda saglik mutluluk dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 13:35 Bekir Yapici 287 Kişi okudu

Emlak piyasası her zaman uzun süreli yatırıma hitap edecek di

Soru

Emlak piyasası her zaman uzun süreli yatırıma hitap edecek diye birşey söylemek bence çok yanlış .. yeri gelir beyfendinin dediği gibi 20 sene beklenir, yeri gelir 20 gün beklenmez .. al sat yapan, üstelik baya da iyi kazanan insanlar var .. akrabalarım emlakçı, piyasayı iyi bildiklerinden al satta karın yüzde 50 sini teklif edenler var.. tabi düşeş yerine hep yek atan da var .. uzun süreli beklentiye en iyi örnek arsa arazi alımları veya gelişmeye yeni başlamış lokasyonlar (ör ıspartakule) olabilir .. benim de içinde bulunduğum bir grup var .. o da alırken kazanmak .. çünkü alış fiyatı kötü olan bir gayrimenkulu 10 senelik almak yerine o parayı bankaya, altına, hisse senedine hatta dükkana vs yatırmak konuttan daha iyi kazandırır.. piyasada şu an ağaoğlu 212 residence ve avrupa konutları atakent 3 projeleri fiyat olarak yanlış rakamlarla satılıyor .. yahu atakentlerin 2.sinde aynı fiyata bitmiş ev satılıyormuş ana yola daha yakın.. 190 metrekare 4 + 1 i 500 milyara topraktan satacaklarmış... böyle saçma fiyat olmaz.. bir projenin prim yapmasını sağlayan 20 tane sebep vardır belki ama en önemli sebep ilk çıkış fiyatlarıdır.. siz ne kadar çabuk, sağlam, kaliteli vs vs ev yaparsanız yapın, halkalının ortasında 500 liraya ev yaparsanız, o ev ilerde prim değil sıkıntı yapar.. ben gayrimenkul yatırımını seven bir insanım ve atakent3 için şunu söylerim ki bence o proje o fiyatlarla sadece cebinde nakiti olan ve orada oturmak isteyen insana hitap ediyor. Haa konutlar satılır mı? satılabilir, ama dediğiniz sayı doğruysa 800 tanesi, ilk fiyat zammını görsün satışlar durma noktasına gelir, çünkü halkalı şu aşamada önümüzdeki birkaç yıl için 3000 etmez.. soyakı zaten söylemeye gerek yok, hitap ettiği kimse yok bence o fiyatlarla.. iyi seneler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 17:58 Kerem Şeras 288 Kişi okudu

MUTLU YILLAR..! akkoza\'ya 2 kısım temelden giren yüzlerce ark

Soru

MUTLU YILLAR..! akkoza'ya 2 kısım temelden giren yüzlerce arkadaştan biriyim.Sayın Süleyman bey,akişin akkoza 2c'ye kamera koyma sevincini ne güzel paylaşmış.kendi kendime sormadan edemedim,acaba 2'ci kısımda neden kamera yok..?,yoksa akkoza,müşterilerine gösterecek birşeyleri yok mu..?..aylardır inşaat aynı durumda,terkedilmiş gibi,ilerleme yok..çok merak ediyorum,akkoza yöneticileri,akiş'in çalışma hızını gördüklerinde,akşamları rahat bir şekilde uyuyabiliyorlarmı..?,bizi,akkoza'ya güvendiğimizden dolayı,neden bu şekilde cezalandırıyorlar...?..müşteri kaybetmek kolay,kazanması çok zor...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2011 | 19:08 vejdi kırcı 288 Kişi okudu

efendim öncelikle merhabalar.size ilk önce sorum su olacak1:bos

Soru

efendim öncelikle merhabalar.size ilk önce sorum su olacak1bosphours city de 2+1 daire aldım yatırım amaçlı acaba burası prim yaparmı?2kartal kentsel dönüşüm projesinden haberiniz vardır sanırım.bu projenin içinde yer alan 3000 metre karelik arsamız var.bu arsalar değerlendi diye duyduk doğrumudur?eğer yarın birgün bir inşaat firmasından biri geldiğinde nası bı anlaşma yapmalıyım kat karsılığımı?yoksa para mı almayı tercih etmeliyim yorumlarınızı mailime atarsanız sevinirim.saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2011 | 22:25 yusuf arıcı 287 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Sitenizi uzun süreden beri takip ediyoru

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Sitenizi uzun süreden beri takip ediyorum ve yorumlarınıza çok güveniyorum. Ispartakule Bizimevler 3 projesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Projenin karşısına AVM yapılacağı doğru mu? Bu konuda bir bilginiz var mı? Bu projeden ev almayı düşünüyorum, mt2 si 1700-1800 civarında, 105 mt2 ya da 115 mt2 2+1 olarak. Sizce orta-uzun vadede iyi bir yatırım olur mu? Bir de son olarak, Ispartakule bölgesinde en beğendiğiniz proje hangisi? Çok çok teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 00:02 Kezban Akarsu 287 Kişi okudu

sayın kireççi;120bin tl üst sınırlı paramız var çok yük

Soru

sayın kireççi;120bin tl üst sınırlı paramız var çok yüksek binalar ve çok kalabalık bir yer istemiyoruz site içi güvenlikli bir yer arıyoruz milkent projesi dikkatimizi çekti hergün şişliye gitmemiz gerekiyor sizce milkent bizim için uygun mu gelişmekte olan bir yermi yada bizim için daha uygun bir yer varmı düşüncelerinizi öğrenebilirsem sevinirim teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 01:31 gizem 287 Kişi okudu

yeşil inşaatla ilgili size katılıyorum,insanları uyarmak laz

Soru

yeşil inşaatla ilgili size katılıyorum,insanları uyarmak lazım,innovia 2 teslim edilemedi,innovia 3 te çivi çakılmadı,innovia 4 ü satışa çıkaracak,arkadaşlar 3. etaptan daire alan birisi olarak uyarmak zorundayım,size mantıklı geliyorsa buyurun alın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 09:50 barış koyuncu 288 Kişi okudu

Burdan avrupa konutları Atakent 3 için yazılanlara istinaden b

Soru

Burdan avrupa konutları Atakent 3 için yazılanlara istinaden bişeyler söylemek istiyorum; Nedir bu dert yaa..Av.konutları ISPARTAKULE EVLERİNE Bİ GİDİP BAKTINIZMŞ Burdan daha ferah ve bi okadar da uygun.Emin olun ki;6 ay sonra bu fiytlarıda bulamıcaksınız.Halkalı trafiğinde boğuşmakmı-Refah içinde oturmakmı? ev almaktaki amaçlar farklımı yoksa anlayamadım ben.kusura bakmayın ama çok abartıldı tek kelimeyle.O tarfiği çeken bilir.İyi günler herkese..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2011 | 16:35 hulya bal 287 Kişi okudu

sayın kireçciben ankara mamakta olan toki evlerinden 1.tane alm

Soru

sayın kireçciben ankara mamakta olan toki evlerinden 1.tane almak istiyorum.ancak sigortalı deyilim serbest meslekte çalışıyorum bu sıkıntı olurmu ve ayrıca kendim yeşil kartlıyım son 4.gün önce açıklanıp ama net olarak bilgi sahibi olamadım 122 bin tl olupta 250.tl taksitle olan bu evlere bende sahip olabilirmiyim.teşekkürederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2011 | 00:48 yusuf türker 288 Kişi okudu