Tebernüş bey uzun zamandır sizi takip ediyorum. Emeğinize te
Tebernüş bey uzun zamandır sizi takip ediyorum. Emeğinize teşekkür ederim. Özyurlar inşaatın Ntowers projesi mayıs ayında inşaata başladı ama harfiyat işlemleri devam ediyor. katlar çıkılmaya başlanmadı. ondan çok sonra başlayan hukukçular towers katları çımaya başladı. Ntepe'ye de baktığımızda havadanemlak.com'dan inşaat yerinde sayıyor gibi. Bu durum geçicimidir. Yoksa bilmediğimiz birşey mi var. Teşekkür ederim.
