Tebernüş bey uzun zamandır sizi takip ediyorum. Emeğinize te

Soru

Tebernüş bey uzun zamandır sizi takip ediyorum. Emeğinize teşekkür ederim. Özyurlar inşaatın Ntowers projesi mayıs ayında inşaata başladı ama harfiyat işlemleri devam ediyor. katlar çıkılmaya başlanmadı. ondan çok sonra başlayan hukukçular towers katları çımaya başladı. Ntepe'ye de baktığımızda havadanemlak.com'dan inşaat yerinde sayıyor gibi. Bu durum geçicimidir. Yoksa bilmediğimiz birşey mi var. Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2010 | 00:04 Timur Sarı 288 Kişi okudu

mrb kolay gelsin halkalı tema park ihalesi 25.kasım 2011 de diy

Soru

mrb kolay gelsin halkalı tema park ihalesi 25.kasım 2011 de diyorlar acaba doğrumudur birde hakalı tokide alış veriş merkezi kurulma purojeleri varmıdır sayğılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2010 | 11:15 ismail poyraz 288 Kişi okudu

tebernüş bey merhabalar,sitenizi ve forumunuzu sürekli takip e

Soru

tebernüş bey merhabalar,sitenizi ve forumunuzu sürekli takip ediyorum özverili çalışmanızdan dolayı sizi tebrik ediyorum. şuan bir evi satın almak üzereyim yalnız 90.000tl kredi kullanacam hemen hemen tüm bankaları dolaştım en iyi teklifi 120 ay vade %0,79 olarak vakıfbanktan aldım ama siz piyasa iyi takip ediyorsunuz şuan en iyi faiz oranı teklifini hangi bankadan alabilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2010 | 20:23 erman kazazi 288 Kişi okudu

iyi akşamlar mert bey taksim de oftonun yaptıı evler rixos tak

Soru

iyi akşamlar mert bey taksim de oftonun yaptıı evler rixos taksim değil elmadağın altındki taksim suits.delta inşaatın ibis ve nova otelin yanında yapacağı kompleks residence mt2 fiyatları 10000 tl başlayacak.fiyatlar neden aniden bu kadar yükselişe geçti. zorlu 25000 dolar tavan fiyatı.ataşehirde varyap 7000 tl .vs

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2010 | 21:44 osman nalbant 287 Kişi okudu

teşekkürler Tebernüş Bey..affınıza binayen 2. sorum şu...

Soru

teşekkürler Tebernüş Bey..affınıza binayen 2. sorum şu...ıspartakule 2. etap avr. kon. m2 yaklasık 1850 TL. Bu fiyatlar ile yatırım amaçlı bakıldığında sizce iyi bir seçim midir' a)çok iyi b)iyi c)idare ederŞimdiden sağolun..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2010 | 09:24 ilker aydın 288 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey;Torunlar inşaatın ikitelli\'de yaptıraca

Soru

Sayın Tebernüş Bey;Torunlar inşaatın ikitelli'de yaptıracağı projeden home ofis, ofis, daire gibi yatırımlar uygun olur mu, satışa çıkarıldığında hemen başvursak anlamlı bir yatırı yapmış olur muyuz. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2010 | 16:10 Ayşegül Ertan 287 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey. atasehirdeki insaat halindeki projelerden

Soru

merhaba tebernüş bey. atasehirdeki insaat halindeki projelerden konut alanlardan ev almak istediğimizde satış nasıl gerçekleşiyor yani güvenli mi diye ögrenmek istiyorum. ayrıca cevreci projelerde mesela varyap ta ev alanların cogu oturmak amaclı alıyorsa bu projelerde daha yüksek kira beklemek dogru mu? tesekkurler ....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Kasım 2010 | 16:54 mert kaplan 288 Kişi okudu

ayazağa bölgesinde büyük bir konut projesi yapılcakdı fakat

Soru

ayazağa bölgesinde büyük bir konut projesi yapılcakdı fakat bir sorun olduğu yazılmıştı. Acaba son durum hakkında bir bilginiz var mı? veya o bölgelere başka konut projeleri yapılacak mı acaba. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2010 | 00:39 hakan 288 Kişi okudu

tekrar selam Tebernüş bey,Solarkent\'in son fotoğraflarının

Soru

tekrar selam Tebernüş bey,Solarkent'in son fotoğraflarının yüklendiğini söylemiştiniz ama baktığımda 23.09.2010 tarihli 4 adet fotoğraf görüyorum sanırım bir karışıklık var.mümkünse daha yeni fotoğraflar ekleyebilir misiniz?tşk.ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2010 | 23:39 emre can 287 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş bey.Sizi bir kaç yıl önce radyoda yaptığ

Soru

Selamlar Tebernüş bey.Sizi bir kaç yıl önce radyoda yaptığınız emlak danışmanlığı programlarınızdan tanıyorum.Emlak Kulisi ile emlak konusunda görüşlerin tecrübelerin paylaşıldığı ilginç bir platform oluşturmuşsunuz.Biz bir süredir, 4+1 , oturulabilecek , makul fiyatlı (örneğin 2000-2500 TLm2), kule (tower)olmıyan fakat evapartman olan(uçuk konseptlerden uzak durmak istiyoruz-katlarda bahçeler(!) v.s.) ,makul yeşil alanları olan site içinde Avrupa yakasında (Bakırköy - Halkalı civarı) bir konut arayışındaydık.Ancak buradan da görüyorumki genellikle konut projeleri , satanlar ve alanlar için ticari olarak daha hızlı el değiştirebilen 1+1,2+1 ve 3+1 konutlar üzerinde yoğunlaşmış durumdalar.Bu konuda sizin bir tavsiyeniz olabilirmi? İkinci olarak, şu sıralar çoğu kişinin , yeni bir proje olan Avrupa Konutları-3 peşinden koştuğunu görüyorum. Bütün bu okuduklarıma karşılık bir yorumda ben yapmak istedim.Benim izlenimim ,bu haliyle bu proje bütün taraflar için biraz hayal kırıklığı olacak gibi.Bu aşırı hevesi gören proje sahipleri yüksek fiyatlarla başlamak isteyeceklerdir.İlk heves alanların daha sonra canları biraz sıkılabilir.Daha sonra yavaşlıyan satışlardanda projeyi satanların canları sıkılabilir.Bu dengesiz,aşırı beklentiler bazı projeleri talihsiz kılabilir. Selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2010 | 00:01 erdogan gurman 288 Kişi okudu