İstanbulda Nish Adlaların brüt metrekareleri çok yüksek ve m

Soru

İstanbulda Nish Adlaların brüt metrekareleri çok yüksek ve metrekare fiyatları 2000-2500 TL deniyor. Bu metre kare net mi brüt mü dikkate alınır? Ayrıca deniz manzarası olmayan kuzey-doğu cepheli 3+1 eve (brüt 195 net 145 metrekare)360.000 TL verip yatırım yapılabilir mi? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 13:40 Hakan Çelik 288 Kişi okudu

İyi günler.Eroğluna ait İstanbul Lounge projesi her yönü il

Soru

İyi günler.Eroğluna ait İstanbul Lounge projesi her yönü ile çok hoşumuza gitti. Eroğlunun Avrupa Konutları gibi mazisi olmaması bizi düşündürüyor. Yatırım amaçımız yok yerleşip oturmak istiyoruz. Bu durumda hangi projeden almamızı sağlık verirsiniz. Eroğlu vaad ettiklerini yerine getirebilir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 22:25 korhan doruk 288 Kişi okudu

Tebernu bey merhaba,Innovia 3 projesinin insaati basladi mi bilgi

Soru

Tebernu bey merhaba,Innovia 3 projesinin insaati basladi mi bilginiz var mi? Sahsi tahminlerinize gore 2012 ortalarında teslim edilecek duruma gelir mi?Tşk.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2010 | 08:20 Falis Tun 287 Kişi okudu

Öncelikle size ve siteyi takib eden arkadaslara iyi aksamlar.Teb

Soru

Öncelikle size ve siteyi takib eden arkadaslara iyi aksamlar.Tebernüş bey problemli olan tulip turkuaz da işler rayına giriyor gibi emlak gyo yeni alan konsorsiyuma yer teslimini yaptı ve proje aynı sekilde yapılacak.Benim sizden ricam bizi konsorsiyum uyeleri ile ilgili aydınlatırmısınz? (yeni doguş inş eski adı ile dogu inşaat ;precast beton )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2010 | 19:37 Metin Dündar 288 Kişi okudu

Erdal Yavuz Bey\'in sorusuna cevap olarak Değirmenköyde metreka

Soru

Erdal Yavuz Bey'in sorusuna cevap olarak Değirmenköyde metrekaresi 9-10TL civarında tarlalar telafuz ediliyor. Mutlaka daha ucuzunu bulmaya çalışmakta fayda var kanaatindeyim. Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Aralık 2010 | 11:30 Volkan Akgül 287 Kişi okudu

Bu reel hesap olayına bır ek daha verıcem.Gecen cok ısmı gec

Soru

Bu reel hesap olayına bır ek daha verıcem.Gecen cok ısmı gecen buyuk bır projenın tanıtım ofısınde nasıl para kazandırdıklarını anlatıyorlardı.2001 yılında berı dolar bazında % 100 tl bazında % 150 kazandırdık dedıler...Vaaww dedım ama bır hesap yaptım sırf o parayı faize koysam aynı donemde %400 yaparmıs.Rakamları tam hatılayamıyorm ama bı kac buyuk sırkette daha bu oldu...rakamlar dogru gercek ama enflasyondan kımse bahsetmıyor) 5 yıl once 1000 lıraya satılan bır ev bugun 2000 lıra demektır...2005-10 arası faiz getirisi %130 .Aslında 2005 te 1000 liraya alınmıs yer bugun 2000 yapsa ancak başabaş oluyor.Ortada kar falan yok.Ah bırde halkımız sızler sayesınde bıraz daha bılınclensede bu buyuk sırketler reel getırılerınden bahsetseler )o zaman kazandıran uc bes sırket ortaya cıksa rahatlıcam.Aslında sızden rıca etsem vaktınız oldugunda bırgun buyk sırketlerın 10 yılda yaptıgı projelerı sızde ıncelesenız,cıktıkları m2 fıyatlarını,suan kı 2.elde o evlerın m2 fıyatlarını ve aynı donemdekı enflasyonu koyup karzarar durumları yaparak bır lıste yayınlasanız bızler ıcın cok faydalı olur,hemde kaybettıren kazandıran sırketler ortaya cıkar.Bunu bır kac arkadas olarak sızden rıca edıyoruz.Umarım bır gun yaparsınız.TSK

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2010 | 01:26 mert basaran 287 Kişi okudu

iyi günler, yatırım amaçlı imarsız arsa mı almak mantıkl

Soru

iyi günler, yatırım amaçlı imarsız arsa mı almak mantıklı imarlı mı? Ben imarsız düşünüyorum ama metrekare fiyatı 100 tl civarı, bir de belediye kamulaştırır ise bize bedel olarak satış bedeli olan ve tapuda yazılı olan 4000 tl gibi komik bir meblağı mı öder...Şimdiden teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2010 | 15:47 Bertan ÖZarslan 287 Kişi okudu

Günaydın,Atakent 3 ve Ağaoğlu Ayazağa adına şu an için bi

Soru

Günaydın,Atakent 3 ve Ağaoğlu Ayazağa adına şu an için bir çok bilinmeyenli bir denklem var. Belki karşılaştırılması bile doğru olmayabilir. Halkalı son derece hareketli daha da hareketlenecek gözüküyor. Ayazağa'nın konumu tartışılmaz. Yatırım amaçlı 1+1'i düşünerek sadece lokasyon anlamında hangisinin geleceğini daha parlak görüyorsunuz. İyi seneler diliyorum, her şey gönlünüzce olsun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2010 | 10:02 Mert Yılmaz 288 Kişi okudu

iyi günler zahmet olmassa mühyedeki 896 parselde hissem var ama

Soru

iyi günler zahmet olmassa mühyedeki 896 parselde hissem var ama hiçmi hiç hakkında bilgim yok neolur allah rızası için onun hakkında bana bilgi verebilirmisiniz size duaederiz selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2010 | 10:55 ayşe güven 287 Kişi okudu

Tebernuş bey, onceki yazıları aratarak okudum, Bu yılın ik c

Soru

Tebernuş bey, onceki yazıları aratarak okudum, Bu yılın ik ceyreginde başlayacak sanırım, Peki sundan bilginiz varmı 2 projeyi ortakmı birleştirerekmi yapılacak? Sanırım güzel bi proje cıkar gecekonucular kat karşılıgımı daire alıcak?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2010 | 11:00 Sezgin Baskale 287 Kişi okudu