Merhabalar,Bende ataşehir, imar iskan bloklarından ev almayı
Merhabalar,Bende ataşehir, imar iskan bloklarından ev almayı düşünüyorum fakat orası için birçok yorum yapılıyor, bu konuda sizin yorumunuz nedir?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhabalar,Bende ataşehir, imar iskan bloklarından ev almayı düşünüyorum fakat orası için birçok yorum yapılıyor, bu konuda sizin yorumunuz nedir?
Tebernüş bey, mirastan kalma silivride e-5 e 2.parsel tarlam var. şuan m2 sine 100 $ veriyorlar. Yeni imara açılacak alanın içinde kalıyor tarlam. İmar çıktığında DOP (@) gibi bir kesinti olduğunda kaybım olcağından şuan tarlayken satmakmı daha mantıklı ve kazançlı olur? yoksa imar çıktığında daha yüksek rakamları alabilirmiyim? Ne yapmam gerekiyor kararsız kaldım. saygılarımla
merhaba, Tebernüş bey, Benim sorum şu İmarlı bir arsada hissedarlardan birisinin hissesini 3 kişi almak istiyoruz.Tapuya alırken üçümüz adına alabilirmiyiz, yoksa illa tapuyu bir kişinin mi üzerine alması gerekir. Mevzuat nasıldır.İlgi ve cevabının için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba.Avrupa Konutları Atakent 2 projesinde bir bahçe katı beğendik. İyi bir izolasyon yapıldığını söylüyorlar ama ısınma sorunu olmasından yana endişeliyiz. Bu konuda tecrübesi olanlar (aylık doğalgaz maliyetleri, oda sıcaklığı, zeminin soğuk hissedilmesi gibi) paylaşabilirlerse çok seviniriz...Saygılarımla
MerhabaAkatlar da kirada oturuyoruz .Kagithane Blox Halic 120 m2 2 1 = 300.000 tl kendimiz oturmak icin kredi ile ev almayi dusunuyoruz . Isyerimiz Mecidiyekoy ve Levent , 4 yasinda bir oglumuz var .Insaat kalitesi ,site ve cevre yapisi , ulasim kolayligi , fiyat acisindan yorumunuzu alabilir miyiz ?Prim yapma potansiyeli var midir ?cok tesekkurler
merhaba tebernüş bey.-Toki Kayabaşı projesi hakkında bilgi almak istiyorum. Kayabaşında farklı gelir grublarına projeler sundular ve ben bunların hiç birinden yararlanamadım ama bundan sonraki projelerde yararlanmak istiyorum, toki nin resmi sitesinde böle bir bilgi yok. projenin ne aşamada yada ne alemde olduğuna dair bir bilgi yok. Telefonlarını arıyorum yanıt alamıyorum.-Toki kayabaşında 65000 konut yapacağını ilan ettiğinden beri ne kadar konut yaptı ve satışı tamamlandı ve ne kadar daha yapıcak?- kayabaşında iptal satışları nereden öğrenebiliyoruz? iptal edilen bir satışı satın alabilir miyiz? bu konuda tavsiyeleriniz nedir?- kayabaşı halen cazip bir proje midir?Saygılarımla...
Tebernüş Bey Merhaba!Ispartakule Avrupa Konutları nın önünde ağaoğluna doğru inen boş bir arazi mevcut orası ticari amaçlı düşünülüyordu orası için bir gelişme varmı
iyi akşamlarrrFisideden ev aldım sizce iyi bir yatırım mı? birde uzak olduğu için son halini görmedim, bilginiz varsa paylaşır mısınız? Teşekkürler...
Iyi gunler.100 bin tl butce ile bitmis projede dukkan veya ofis(kiraya vermekte zorlanmayacagim) projeler tavsiye ederseniz cook mutlu plurum.Ayrica Dumankaya Adres 1.Etap ile dumankaya modern in insaatini gezebildinizmi?Paylasmaniz dilegi ile.(Yurt disinda yasadigim icin iki projedende maketten aldim ve henuz goremedim)Tesekkur ederim.
Bu Ahmet Yüksel sizin muhabiriniz mi ? Emlak sitesinde böyle sözde aktarmaların işi nedir ? Sanki bu habere kimse ulaşamıyormuş gibi.Bu tür propagandalara yer verecekseniz bende sizini sitenize hayır diyorum.