Selamlar,avrupa konutları ıspartakule 1 den güney doğu cephe

Soru

Selamlar,avrupa konutları ıspartakule 1 den güney doğu cephe 3 kat havuz ve pyzaja bakan 4+1 daire aldım.Tanıtım fiyatlarından aldığımdan dolayı kendimi şanslı sayıyorum.Tecrübelerinize dayanarak sormak istediğim mayıs haziran 2011 gibi teslimi düşünülen bu daire o tarihlerde ne civarda rakamları görür...şimdiden teşekkür ederim.( aldığım fiyat 328.000 )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Kasım 2010 | 00:44 Yaşar Oktay BAŞÇİFTÇİ 285 Kişi okudu

Tbernüş bey benim sorum karşısında şaşırmıştınız ve k

Soru

Tbernüş bey benim sorum karşısında şaşırmıştınız ve karşı çıkmıştınız.Bakın biraz eşeleyince Fi Tower in arsasının DDY mensuplarına ait olduğunu ve kat karşılığı yapıldığını öğrendik beraberce..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2010 | 15:26 Engin Gürsu 286 Kişi okudu

Merhaba tebernüş Bey.Öncelikle Fi tower projesinde ve uygulam

Soru

Merhaba tebernüş Bey.Öncelikle Fi tower projesinde ve uygulamada maalesef bariz fark var.Konutlar bitsin görelim demişiniz ama zaten kabasının çoğu bitik .kesişmemesi gereken binalar kesişmiş ve mesafeler projedekiyle aynı değil.Umarım dış görselde ve iç kalitede bir sorun çıkmaz bizi yanıltmazlar.Keşke içim rahat prjeyi takip edecek güveni verselerdi.Esenyurtta İBB yeni düzenlemeye gidip 2.5 emsalin üzerinde yapılaşmaya izin vermeyecek demişsiniz.Anlayacağımız şekilde açıklarmısınız lütfen.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2010 | 12:52 sinan kale 285 Kişi okudu

tebernüs bey ,bugün haberlerde jet fadıl\'ın zor durumda oldu

Soru

tebernüs bey ,bugün haberlerde jet fadıl'ın zor durumda olduğunu ve işçilerin bile paralarını ödeyemediğini söyledi atv haberde projeden ev alanların da parasını iade etmiyormuş,gene almanya yolcusu olmadan bu adamın yurt dışı yaşağını konulması gerekir ,sizlerde bu jet fadılı bu projeyi bitiri diyordunuz iyi işler yapıyor diyordunuz lüften yayın organlarınızda bu jet fadılın yurt dışına çıkış yasağı konulması konusunda haberler yazın benim de param gitti. paramı geri alamıyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2010 | 19:26 berkan soysal 286 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey. Avrupa konutları 3\'ün hemen yanındaki

Soru

merhaba tebernüş bey. Avrupa konutları 3'ün hemen yanındaki toki manolya evleri, Avrupa konutlarının bitmesiyle prim yapar mı? Şu an 2 +1'ler beylikdüzünden bile daha ucuz nerdeyse...Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2010 | 15:50 Cenk Çalık 285 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey;Oncelikle gecmis bayraminiz kutlu olsun.Size

Soru

Merhaba Tebernus Bey;Oncelikle gecmis bayraminiz kutlu olsun.Size daha once yine bu platformdan bir soru yoneltmistim.Ancak cevabiniz bana ulasmadi veya ben bir sekilde cevabinizi alamadim.Bu sebeple tekrar sormak istiyorum.Avrupa konutlari ispartakule 1.etaptan bir daire aldim.Daireyi alırken bilfiil satıs ekibi sorumlusu Varol bey bizimle sagolsun ilgilendi.Ilk defa inceledigimde pek farkina varamadigim basket sahasi ve tenis kortunun aslinda siteye ait degil,kamusal alan oldugunu daha sonra Varol bey'le tekrar paylastim.Ve Avrupa konutları'nın buyuk bir firma oldugunu,ileride oturacak site sakinlerine buyuk problemler cikarmaya musait bu alanin site icine alinması gerektigini soyledim.Kendisi bu alanin terk edilmesi gereken bir arazi oldugunu cevaben verdi.Su an soyak olympiakentte oturmaktayim ve burada buna benzer sorunlarla ugrasmaktan site sakinleri bir hayli yoruldu.Kucuk ancak onemli bu ayrintiyi sadece kataloglarindan cikarmak suretiyle cozum olusturmak sanirim cok kalici bir yol olmasa gerek. Cunku kataloglarda tenis kortu ve basket sahasi gorunmez sekilde kamusal alan olarak belirtilmekte ancak benim elimdeki katalogta durum farkli. Belki sizin bu kucuk ancak onemli konuda yardiminiz olur diye dusundum. Simdiden ilginize cok tesekkurler , saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2010 | 17:24 Selcuk Avcı 285 Kişi okudu

Merhaba,Fikret bey\'in öncelikle kendisinden daire almış olan

Soru

Merhaba,Fikret bey'in öncelikle kendisinden daire almış olan insanları rahatlatacak sonra da daire almayı düşünen insanların da iştahını kabartacak bir açıklama yapması gerekiyor..Eminim bu tarz dedikodulardan haberi vardır..Ayrıca Fikret bey'in satış ekibini de gözden geçirmesi veya eğitim verdirmesi gerekli..Ciddi prestij kaybettiriyorlar firmaya..Örneğin Fi-Side projesinden daire alırken,bana B2 bloğun yerini yanlış göstermiş katalogdan satış temsilcisi.Ben bunu ancak proje başladıktan binalar yükseldikten sonra,fiside facebook sayfasından öğrendim..Allahtan bu hata bana pahalıya patlamadı gibi gözüküyor şimdilik..B2 bloğun yeri de fena değil gibi...Fiside projesi ilk lansmana çıktığında o fiyatlarla satış temsilcisi olmasa da bence aynı satış rakamlarını yakalarlardı))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2010 | 13:10 Semih Akçay 286 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Yine Konut piyasasında Fikret Bey ile ilg

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Yine Konut piyasasında Fikret Bey ile ilgili bir durum oldu mu ilk danışılacak kişi siz oluyorsunuz. Bir anlamda Bilirkişi oldunuz bizim gözümüzde... Bazı katılımcılar Fi tower ın dış cephe değişikliği ile Fikret Bey i yerden yere vurmaya başladılar. Ben böyle şeylere karşıyım açıkçası.. Kimse bize zorla daire satmadı , biz kendi isteğimiz ile aldık. Alırken de emsallerinden daha ucuza aldık bildiğiniz gibi.. Ama insanın içini burkan durum proje değişikliklerinin hasır altından yapılmasıdır. Ağaoğlunun sloganı olan Yaptım Oldu gibi Fİ yapı da kimseye bilgi vermeden değşiklik yapıyor. Tabi ki en doğal haklarıdır değişiklik yapmak , çünkü protokollerin içindeki maddelerde böyle bir hakları var ve bizde bunu kabul edip imzaladık. Ama bu değişiklikleri yaparken o cicili bicili internet sayfalarında bunu bildirseler , görseller ile kullanılacak malzeme özellikleri ile kibar bi şekilde anlatsalar kimse bu kadar ortalığı karıştırmayacak... Benim gözümde Fikret Bey ve Fİ yapı hala aynı yerinde duruyor. Sonuçta Fi -tower olarak bakarsan geçen sene bu zamanlarda eniklerin gezdiği arsada şimdi kocaman bloklar var ve hala devam ediyor çalışmalar.. Bende Fi yapı nın Kurumsal İletişim ve Halkla ilişkiler konusunda sağlam bi eğitim alması gerekiyor... Sizce de öyle değil mi.. )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2010 | 18:01 Gökmen Karaca 286 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba; yapmış olduğunuz bilgilendirmeler ve y

Soru

Tebernüş Bey merhaba; yapmış olduğunuz bilgilendirmeler ve yorumlar için teşekkür ederim. Kendi adıma körü körüne yatırım yapmıyoruz artık. Sizi okuyarak bilgili bir şekilde alım yapıyoruz. Size sorum Selenium Ataköy... Ne zaman satışa başlayacak ve fiyat önbilginiz... Şmdiden teşekkür ederim. Sağlıkla kalın...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2010 | 14:01 candan erdönmez 286 Kişi okudu