Selamlar,avrupa konutları ıspartakule 1 den güney doğu cephe
Selamlar,avrupa konutları ıspartakule 1 den güney doğu cephe 3 kat havuz ve pyzaja bakan 4+1 daire aldım.Tanıtım fiyatlarından aldığımdan dolayı kendimi şanslı sayıyorum.Tecrübelerinize dayanarak sormak istediğim mayıs haziran 2011 gibi teslimi düşünülen bu daire o tarihlerde ne civarda rakamları görür...şimdiden teşekkür ederim.( aldığım fiyat 328.000 )
