onur poyraz beyin sorusuna cevaben.. metro grosmarket az önce ge
onur poyraz beyin sorusuna cevaben.. metro grosmarket az önce geçtim önünden şantiyenin girişinde yazıodu
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
onur poyraz beyin sorusuna cevaben.. metro grosmarket az önce geçtim önünden şantiyenin girişinde yazıodu
ağaoğlu ayazma projesi mi yoksa fi yapı fiside projesi mi desem ne dersiniz tebernüş bey?Ağaoğlu projesinin detaylarını biliyor musunuz?Lokasyon olarak da karşılaştırırsak hangisini tavsiye edersiniz?
tebernüş bey merhaba, avrupa konutları ıspartakule 2'de küçükçekmece gölü manzaralı mı yoksa site içi gölet ve havuz manzaralı dairenin mi şerefiyesi sizce daha yüksek olur, bir de fiyatlar 150 bin den başlıyor haberi yayınlandı, 1 1 ler 79 m2 den başladığına göre m2 fiyatı 2000 tl civarı, sizce bu fiyatlardan yatırım için uygunmudur, avrupa konutlarının zaten diğer projelerinde belli bir rgetirisi neredeyse garanti gibi, şerefiye açısından hangi daire tipini seçmek daha mantıklı olur sizce, fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum, teşekkür ederim, hoşçakalın,
tebernüş bey sizin sıkı takipçiniz sizin bilgilerinizden faydalanmaktayız öncelikle gözterdiğiniz hizmet için teşşekürler öncelikle sorum ntowers projesiyle ilgileniyorum satış ofislerine gittim gayet güzel bir satış ofisleri kibar satış elemanları var ben yatırım amaçlı 2 1 daire ile ilgileniyorum sizce metrobüsün geçeği kesinmi ve bazı blokları 2011 haziran aylarında teslim edicekleriniz söylüyorlar sizce teslim ede bilirlermi yatırım amaçlı nasıl bir bölge teşşekür ederim iyi geceler
Merhaba,Ben Mashattan da bir artı bir almak istiyorum fakat fiyatları en son 4-5 ay önce incelemiştim fakat o zaman belli sebeblerden alımı yapamamıştım. Fiyatları bu hafta incelediğimde fiyatların yüzde 20-30 bandında arttığını gözlemledim. Fiyatların yukarı doğru potansiyeli olduğunu biliyordum ama ,sizce bu fiyat artışı bu kadar kısa bir süre içinde normal mi? Fiyatlar yukarı hareketini sürdürür mü? teşekkürler
ben şunu merak ediyorum bilen kişiler aydınlatırsa çok sevinirim malum ilk defa rezidans almayı düşünüyorum innovia 3 projesi 1 0 ayidatlarını sorduğum da 50-55 civarı olur dendi bu paranın içerine her sosyal aktivite dahilmi havuzlar otoparklar kapıcı falan filan aydınlatırsanız çok sevinirim
Tebernüş Bey Merhaba, Özyurtlar'ın yıl sonunda lansmanını yapacağı Ak&Nmerkez projesi hakkında bilgi verebilir misiniz? Tamer Bey fiyarların süpriz olacağını söylemişti. İçerisinde alışveriş merkezinin olması projeyi nasıl etkiler. Teşekkür ederim. Saygılarımla.
yavuz sahin bey, iddia ediyorum avrupa konutlari ispartakule magduru oldugu icin oyle yazmistir, hadi ispartakule seciminizi anliyorum ama neden agaoglu bir markadan almak varken o konuda da yanlis tercih yaptiniz? ustelik fiyatlari yuzde 20 daha ucuzken.. bunlara uzulup de gelip ayazmayi kotulemeye calismasaydiniz keske, bugun saat 7 bucukta satis ofislerine gittim, sira almak istedim 600 u gecmis, icerde daha 400 uncu kisiye anlatiyolardi.. kisaca 5 ayda avrupa konutlari ispartakulenin sattigindan fazlasini agaoglu 1 gunde satmissa fazla soze gerek yok
Sayın temernüş Bey esenyurt proje bakımından hızla ilerlemekte akkoza,solarkenti,ntowers,filife,gibi birçok dev projelerin adresi olmuş dağa 5 yıl önceye kadar ismibile bilinmiyordu bu neya bağlıyorsunuz bu projle bu ilçeye daha da proje çekiceğine inanıyorum burada yatırımı bu zaman içersinde ben karlı görmekteyim siz nasıl değerlendiriyorsunuz bir bu kadar dev projelerde oturucak insanların gerek ulaşım gere alt yapı ihtiyaçlarını kısa vadede karşılana bilicekmi sizce esenyurt un ilerisini değerlendiriseniz bilgilerinizi bizlerle paylaşırsanız çok memnun oluruz iyi çalışmalar
merhaba,acaba dün fikret beyle dünkü toplantınızda esenşehir hakkında konuştunuzmu acaba merak ettim.çünkü 30 kasım açok az bir zaman kaldı