Merhaba,....sizinde dediginiz gibi herkese hakkini vermek lazim.A

Soru

Merhaba,....sizinde dediginiz gibi herkese hakkini vermek lazim.Atakent 1 tunel kalip sanirim ve atakent 3 de tunel kalip olucak diye biliyorum yanilmiyorsam.nasil oluyorda bu kadar satis yapabiliyor suleyman bey? sizin yazdiklarinizin icinde cevabi mevcut bence.oturum icin alanlarin yanisira hatri sayilir bir toki,atakent1 atakent 2 ve tem portfoyu varsa bu yatirim amaciyla alindigini gostermezmi? ve suleyman beyin hizmet ve kalite anlayisi,site yonetimi insanlari bir haftada bin in uzerinde konut tuketimine neden oldu.tamam bu guzel tarafi.ama diger taraftan kendi cevresine de adaletsizce ve olmasi gerekenden fazla oncelik vermesi ve suruler geliyorr ve aliyorr diye her gun nerdeyse fiat yukseltmesi ,bence o sahisn imajini,guvenilirligini sarsmistir,sadece site yonetmekle olmuyor malesef bu isler....Ha bunlar kimin umurunda acaba.bildigim teksey tum bunalr aslinda o kadar normal ve olasi seyler gibi kabul ediliyorki, evet suru hucum etti.bazen Atakent 3 satislari konusundaki yorumlariniz beni sasirtiyor!...Yatirimcilarin bes yili beklemesine gerek yok aradaki fark icin, hesaplar kitaplar yapilmistir mutlaka,bu sekilde satislar yapilan bir camiada hersey beklenir ,hesaplar kitaplarda yapilir,iste guvensizlik boyle birseydir..Nerdeyse daire kalmicak atakent 3 te ama hala bitmiyor ,bitmiyor.su proje bitsede kurtulsak!ve ikinci el fiatlarinida bir gorsek!...Evet suleymen bey siteyi iyi yonetiyormus,peki.madalyonun iki yuzu var ama diger yuzu gormek istemeyenler cogunlukta...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2011 | 13:33 Sibel Kaya 280 Kişi okudu

Merhaba tebernus bey benim sorum su yeni ilçe olan Arnavutköyd

Soru

Merhaba tebernus bey benim sorum su yeni ilçe olan Arnavutköyde 250 m2 arsaları belli miktarı peşin 30 aya kadar vade ile 25bin tl ye satıyorlar sizc fiyatları ve ileriye dönük yatırım için uygunmudur teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2011 | 14:26 Gökhan tok 279 Kişi okudu

Merhaba,Bugün baya yoğunsunuz belkide uçuyorsunuzdur.Bu arada

Soru

Merhaba,Bugün baya yoğunsunuz belkide uçuyorsunuzdur.Bu arada size son bişi daha danışıp kapatayım konuyu hane plus Bblok 3 kat güney cephe 3 katmı,sormadım ama varsa c blok yüksek kat güney cephe göl manzarasımı??ben oturmayacağım için ticari değer açısından siz olsanız hangisini tercih edersiniz.bloklar 25 kat.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2011 | 13:04 Fatih SOYDAŞ 280 Kişi okudu

Tebernüş Kireçci Bey biz Tokinin 6000 TL peşin ödeyip açık

Soru

Tebernüş Kireçci Bey biz Tokinin 6000 TL peşin ödeyip açık satıştan ev almaya niyetlendikte ara ödeme var mı? varsa ne kardar bir bilgi verirseniz sevinirim saygilarla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2011 | 18:59 ökkeş özdinç 280 Kişi okudu

Tebernüs bey merhaba ukra cıty 1+1 63 m2 burut net 40 m2 17.kat

Soru

Tebernüs bey merhaba ukra cıty 1+1 63 m2 burut net 40 m2 17.kat kucekcekmece manzaralı eger onu kapanmassa fıyatı 80 bın dedıler ..teslımden sonra daıre fıyatı 140 bın eder dedıler acaba??? 40 m2 ne 2 bın tl m2 sı ...sızce bu daıreyı olmak yatırım yada kıraya vermek ıcın mantıklımı kar edebılırmıyım..teşekkür ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2011 | 23:56 selami yıldız 280 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, Estonşehir 5.kısımda brüt 248 metreka

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Estonşehir 5.kısımda brüt 248 metrekare 450 metrekare bahçeli müstakil dubleks 779.000 TL teslim tarihi aralık 2012. Estonşehir 1.kısım ve 3. kısım şu anki fiyatları inşaat aşamasındaki fiyatın nerdeyse 2 katı. 1.kısımda başlangıçta 350.000 TL ye satılan 188 metrekare ikiz dubleksler şu an ikici elde 650.000 TL ye alıcı bulmakta. 1. kısımda sonradan almış birisi olarak 5. kısımda başlangıç aşamasında müstakil dubleks almak istiyorum bu konudaki tavsiyeleriniz benim için önemli.İyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2011 | 11:10 musa caparkan 279 Kişi okudu

Tebernüş bey Fi-Yapı Esenşehir de gerçekte projede neler old

Soru

Tebernüş bey Fi-Yapı Esenşehir de gerçekte projede neler olduğunu ve bitimi ile ilgili olarak Fikret Beye daire sahiplerine bilgilendirme yapmasını iletebilirmisiniz.Çünkü görevli kişiler gerçekten çok bilgisiz ve güven verici değiller ortada bir çok spekülasyon var.Yardımlarınız için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2011 | 21:47 Hakan Mandacıoğlu 280 Kişi okudu

Tebernüş Bey, vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkür ede

Soru

Tebernüş Bey, vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkür eder iyi günler dileğiyle; Metrobüs E 5'den Bahçeşehir yönüne doğru dönmesi söz konusu mu acaba? Sorum emlak ile doğrudan ilgili olmasa da yine de cevap verir iseniz sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Şubat 2011 | 11:13 Hasan Sıdar 279 Kişi okudu

My world europe projesinden 2+1 baktık. Güney cephe istiyoruz.

Soru

My world europe projesinden 2+1 baktık. Güney cephe istiyoruz. Peyzaja bakan mı yoksa tem ve tema park manzaralı mı uzun vadede daha iyi prim yapar. Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2011 | 20:31 Mert Gündoğan 280 Kişi okudu