Merhaba Tebernüş Bey,Habertürk Ekonomi Müdürü Barış Erkay

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Habertürk Ekonomi Müdürü Barış Erkaya,bugünkü köşesinde konutla ilgili bir haber yazmış.Demiş ki İstanbul'da iyi araştırma yapılırsa koyduğu parayı 9 yılda geri alacağı gayrimenkul bulmak mümkünmüş.Daha az araştırırsan 12 yılda kendini amorti ediyormuş.Yani 108 kira çarpanından bahsediyor!Ne olacak şimdi Tebernüş bey,kim yanılıyor bu konuda,yorumlarınızı bekliyorum )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 15:49 Bülent Özçelik 279 Kişi okudu

Merhaba. Haftasonu Ispartakule\'ye gittim. Avrupa Konutları\'nı

Soru

Merhaba. Haftasonu Ispartakule'ye gittim. Avrupa Konutları'nın altına açılan Uyum Market'in çevreye ne gibi bir etkisi olduğunu merak etmiştim açıkçası. İlk defa o civarda bu kadar çok insanın dışarıda dolaştğını gördüm. Civar sitelerden sürekli markete doğru bir akış vardı. Bu gördüğüm görüntü ile sizin sürekli bahsettiğiniz "gayrimenkul geliştirme" kavramı biraz daha netleşti kafamda) Hakikatan de, konut projelerini yaparken bölge hayatına pozitif değer katacak bu tarz uygulamaların daha önce düşünülmemiş olması çok ilginç geliyor bana.. İyi akşamlar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 21:34 Fatih Engin 279 Kişi okudu

kardeşim tebernüş!!! ak&n merkezle ilgili seni bir

Soru

kardeşim tebernüş!!! ak&n merkezle ilgili seni biraz kızdırmışlar anlasılan herkezı memnun etmenın zor olduqu bir donemdeyız ..karalayanlarda aklıyanlarda olacaktır bildiginiz yolda devam etmenızı temennı eder basarılarının devamını dılerım..ak&n merkezle ilgili sorunları daha once firuze hanıma rahatsızlıqımızı ılettık..ufak bır pürüzün olduqunu en kısa surede halledıleceqını merak etmememız konusunda bızlere telkınde bulundu gercı ak&n olmuş n merkez olmuş farketmez yeterkı tahaaütlerini tamer bey yerine getirsin saygılarla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 13:23 öcal sezen 280 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey. biz toki kayaşehir 17.bölgeye 2+1 da

Soru

merhabalar tebernüş bey. biz toki kayaşehir 17.bölgeye 2+1 daireye başvurucaz.peşinatı bize uygun.kurada zemin veya bodrum kat çıkma durumu varmı? veya çıkarsa daireden vazgeçebilirmiyiz acaba.kimseden bunun cevabını alamadık.birde kayabaşı 17.bölge yatırım açısından nasıl.önümüzdeki 3 yıl açısından.birde 17. bölge habiplere ve sultangaziye daha yakınmış galiba.tam yerini bulamadık. tam yeri hakkında bilginiz varsa sizden ricamız bunu yazarmısnız. birde sultangaziye bağlantı yolu yapılacakmı.şimdien teşekkürler. saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 22:45 sezgin yılmaz 279 Kişi okudu

iyi günler benim sorum ağaoğlu londra ile ilgili projeyle ilgi

Soru

iyi günler benim sorum ağaoğlu londra ile ilgili projeyle ilgili herhangi bir bilginiz var mı? satış ofislerindeki arkadaşların yok. ne zaman satışa çıkacağı ne gibi ödeme şartları olacağı türk mimarlarla çalışacağız demişti Ali Bey kimi kastediyor? ömer Çamoğlu mu çiziyor projeyi? görüşünüz ne? 2 çocuğum londra'da okumak istiyor? nasıl para yetiştireceğim, nasıl bütçe yapacağız? haylaz iki erkek arasıra benim gidip bakmam lazım. Ev kiraları orda çok yüksek biliyorsunuz onun yerine mortgage la bütçede azaltma yapabilir miyim diye araştırmak istedim. çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2011 | 18:35 ebru saygınlı 279 Kişi okudu

merhabalar tebernüş Bey,istanbul avrupa yakasında; gerek ağao

Soru

merhabalar tebernüş Bey,istanbul avrupa yakasında; gerek ağaoğlu my vorld Europe ve gerekse Atakent 3 ten yatırım amaçlı daire almak istedim olmadıolmuyor. Avrupa yakasında Söz konusu projelere eşdeğer(pirim yapma açısından) diğer hangi projelerden konut satın alabilirim.Yoksa biraz beklemelimiyim. Satışa çıkacak yeni projeler varmı yaklaşık 250.000 TL. nakitim var. Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2011 | 14:40 murat Alpan 280 Kişi okudu

tebernuş bey manıplasyon gıbı olur ama cevap vermeyebılırs

Soru

tebernuş bey manıplasyon gıbı olur ama cevap vermeyebılırsınız uygun görmezsenız.esenyurtlaşa bılecek bır kaç yer söylermısınız tahmınınız tabi.siz bu kentı en ıyı bılenlerdensınız.ve bu kente araziye en buyuk yatırım yapan patronlarlan gezıyorsunuz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2011 | 14:09 adnan kayacan 279 Kişi okudu

tebernüş bey iyi akşamlar. "mustafa bey&q

Soru

tebernüş bey iyi akşamlar. "mustafa bey" beyin yazısını ve başka bir okuyucuya olan hakaretlerini hayretle ve ibretle okudum. kendi yazısının içinde aslında durumunu çok güzel özetlemiş. polemik yaratmamak adına aynen yazmıyorum, merak edenler sizden borç alma kısmını bir daha dikkatlice okusunlar. Kendisinin ne olmadığını kendisi söylemiş orada. Benim size sorum gerçekten tam olarak yazılanı okuyuptamı "teşekkürler..." yorumunu yazdınız yoksa aceleyemi geldi. Lütfen aceleye geldiğini söyleyin saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2011 | 18:00 murat çanka 280 Kişi okudu

Emlak konut gebze projesinden yatırım amaçlı 2+1 veya 3+1 dai

Soru

Emlak konut gebze projesinden yatırım amaçlı 2+1 veya 3+1 daire almak istiyorum. Gebze projesi dahil olmak üzere emlak konut'un projeleri hakkında artı ve eksileri ile bir yorum yaparsanız doğru karar vermem konusunda yardımcı olmus olursunuz.Saygılarımla,Zafer Güclü

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ocak 2011 | 12:14 zafer güclü 279 Kişi okudu