Bugunku programinizda konusulanlar gercekten cok yararli bir o ka

Soru

Bugunku programinizda konusulanlar gercekten cok yararli bir o kadarda dusundurucuydu...ilginc olan yuksek katli binalarin az katlilara gore daha dayanikli oldugu ve arkadasinizin depremde anthill de olmanizi tavsiye etmemesi ) cok sallayacagi icin korku bakimindan di anladigim kadariyla...gelelim dusundurucu konuya...konugunuz beyfendi binalarinin 9.5 siddetine dayanikli oldugunu soyledi...agzim acik kaldi cunku sanirim bazi mutahitler olmeyi bayilmak zannediyor..eger gercekten oyle ise biraksinlar 3 cocugu 5 cocugu gazetelere bu bina 9.5 siddetine dayanikli diye ilan versinler 1 haftada butun daireleri satilir..ben orlanda universal studyolarina gitmistim seneler evvel..orada amerikada seneler evvel olan 8.3 buyuklugundeki depremi kurgulamislardi..yollar cokuyor su borulari patliyor yanginlar cikiyor..ayrica ben muhendis degilim ama 5.5 ila 5.6 arasindaki deprem siddetiyle 9.1 ila 9.2 arasindaki siddetin ayni olmadigini biliyorum...sonuc olarak 9.5 siddetine dayanikli bina sadece konugunuzun dedigi gibi fore kazik cakmakla olmaz!bunu soyleyen gene sizin programiniza konuk olan biriydi gectigimiz gunlerde ismini hatirlayamadim...insallah ben yaniliyorumdur hocam gerci sizide pek inanmis gormedim ekranda ))ama boyle hassas gunlerde insanlar birilerine guvenmek istiyor..hodri meydan ITU yetkilileri cikip aciklama yapsin yeni nesil binalar kac siddetine kadar dayanabilir! Bizde bilelim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2011 | 16:47 yalin aksay 279 Kişi okudu

1. etap 1. kısım inşatı başladımı bir türlü haber alam

Soru

1. etap 1. kısım inşatı başladımı bir türlü haber alamıyoz siz değerli bir emlakçı olarak bu işin ne aşamada olduğunu bilirsiniz murat kurumu yakından tanıdığınız biliniyorbize yardımcı olurmusunuz tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2011 | 21:04 koray çayır 280 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,paranız olsa nakitte kalacagınızı söy

Soru

Merhaba Tebernüş bey,paranız olsa nakitte kalacagınızı söylüyorsunuz.Peki nasıl degerlendirirdiniz?Faizler düşük,borsa malum risk.yüksek meblag ne yapmamı önerirsiniz?çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2011 | 16:38 berk gürel 279 Kişi okudu

İyi günler tebernüş Bey..Beylikdüzü metrobüs çalışmalar

Soru

İyi günler tebernüş Bey..Beylikdüzü metrobüs çalışmaları ne durumda acaba? Video sırası gelmedi mi..) Sene başında bitse bari..bir de Bakırköy İncirli-tüyap LRT Metro hattı var. Bu konuda bilginiz var mı? Hattın güzergahı ile ilgili? Saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2011 | 22:01 Fahri Akgün 279 Kişi okudu

Tebernüs Bey, Kusadasi merkezde müstakil, bakimli eski bir tas

Soru

Tebernüs Bey, Kusadasi merkezde müstakil, bakimli eski bir tas evi konut kredisi ile almayi düsünüyorum. Yalniz kredi faizlerinin artisi beni biraz düsündürüyor. Acaba faiz oranlarinin önümüzdeki aylarda düsmesi sözkonusu olabilir mi; beklemelimiyim? tavsiyelerinizi rica ediyorum efendim. Tsk ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2011 | 15:47 Naz Wiessner 279 Kişi okudu