Emlak ve konut 2013'te patlar mı?

Soru

merhaba tebernüş bey.. bir sorum olacak Emlakçılar Federasyonu Başkanı Ali Taylanaçıklama yapmıştı 2013te emlakta patlama bekliyoruz.. diye açıklama yaptı100bin tl nakitimiz var... normak bir daire alsakmı kiraya vermek için ?gopta daireler uçmuş.. beyoğlunun bir kısmını aratmıyor.. üstelik normal semtler..ayrıca Ali Taylan bey.. faizlerde düşüş olduğunu buda konutta talebin arttığını söylemiş.. sizinde yorumunuzu almak isterim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mayıs 2012 | 14:17 metin duman 280 Kişi okudu

Tebernus bey, merhabalar, cok buyuk ilgi ile siten...

Soru

Tebernus bey, merhabalar, cok buyuk ilgi ile sitenizi takip ediyorum... Istanbul Avrupa yakasi merkez bolgelerde Home Office tarzinda bir yerproje ariyorum, 1+1, tavsiye edeceginiz hazir veya yapilacak projeler varmi? Pesin odeyecegim. Polat Tower da 300.000 dolara var acaba uygun mudur tavsiye edermisiniz? eski proje fakat fiyat ve lokasyon bana iyi gozuktu.Simdiden cevabiniza tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2012 | 09:34 Aslan Elec 280 Kişi okudu

merhaba Tebernus Bey, yurtdisindan turkiye de emla...

Soru

merhaba Tebernus Bey, yurtdisindan turkiye de emlak yatirimi yapmak isteyenler arasinda yaygin bir gorus var. ornegin kiralarin odenmemesi durumunda veya elektrik su ve gas paralarinina yatirilmamasi hallerinde magdur olabiliyorlar. bu tur olumsuzluklari yasayan bircok insanla karsilasiyorum.uzakta olduklarindan veya is sebebiyle kiracilari ile ilgili olumsuzluklara aninda reaksion veremiyorlar - ilgilenemiyorlar.bu alanda ciddi bir guvensizlik var - bircok gurbetci insanimiz bunlari yasamislar. Bu yuzden de yeni nesil gurbetcileri uyarmaktalar, aman turkiyeden kira geliri amacli ev alma, kiraciyla ugarasmazsin diyenler cok fazla ... bu tur olumsuzluklari nasil asabilecegiz? ev sahiplerinin hakalrini koruyacak kanunlar paratikte varmidir? Ne gibi onlemler alinabilir? Deposit kira vs gibi mi?bu konular hukkuk kapsamina girdiginin farkindayim ama onemli oldugunu dusunuyorum.Ornegin bir kiraci kirasini odemiyor - yasal islemlerle evden cikarabilmek mumkunmudur?bildigim kadariyla bazi ulkelerde kiracilarin haklari ev sahiplerininkinden fazla olabliyor.Turkiye de bu durum nasildir?saygilarimla, hakan ilgaz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2012 | 11:08 hakan ilgaz 279 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Fi side Bahçeşehir projesi il...

Soru

Tebernüş bey merhaba,Fi side Bahçeşehir projesi ile ilgili sorun çözüldü mü? Fi tower'ın adını gördüm de Fiside'a rastlamadım.Teşekkürler, iyi kandiller,Ayfer Ustabaş

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Haziran 2012 | 19:09 AYFER USTABAŞ 280 Kişi okudu

Konutta KDV artışı yatırımcıya yarar

Soru

Tebernus bey kdv 1 den 18 e cıkarsa bundan 1-2yıl once projeden ev almıs ınsanların kar edecegını dusunuyorm.Otomatıkman yenı alanların malıyetlerı artacagı ıcın 2 ellerde %17 gıbı bır artıs olmalı normal olarak..Ne kadarı yansır bılemem ama bır artıs olur dıye dusunuorm.Tabı bu yasa cıkarsa...ne dıyorsunuz bu konuda? saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2012 | 13:35 MERT BASARAN 279 Kişi okudu

Babil Kuleleri

Soru

İyi akşamlar Esenyurt Babil kulelerinden daire satın aldım.dün inşaata aylar sonra ilk kez gittiğimde gördüğüm manzara karşısında sok oldum adeta.dört ayda uç kat çıkılmış her iki bloktada.ardından aradım ve sorun yok dediler.calışma yok dedim yemeğe gittiler çalışanlar dediler.anlayacağınız tam bir oyalama politikası halen ve ısrarla devam ediyor.birde geçici ruhsat almışlar diye duydum.uluhan grup ne yapıyor bu sekilde sizin yorumlarınızı merak ediyorum.belediyede durdurmuyorsa neden İnsaat ilerlemiyor lütfen açıklayın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2012 | 23:07 Adem yavuz 279 Kişi okudu

TOKİ Kayaşehir

Soru

kayaşehir 2012 kampanyası,satış,adı herneyse neden kimse doğru dürüst bir acıklama yapmıyor.özel nedenlerimi var acaba sitedeki forumları okuyorum hiç bir şey yok...Ayrıca sizin bir soruya verdiğiniz cevabada baktığımda inan bir sır küpünün için düştüm sanki.. Zaten ihtiyacı olan insanların çoğu herşey bittikten sonra herşeyden haberdar oluyor... LÜTFEN KONUYLA İLGİLİ HIZLI VE DOĞRU BİLGİ VERİLMESİNİ RİCA EDİYORUM ASIL SORUM KAYA ŞEHİR 2012 SATIŞLARI NEZAMAN NERDE NASIL YAPILACAK ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2012 | 21:34 mustafa doğan 280 Kişi okudu

Yasa Dışı Ana Okulları

Soru

KİPTAŞ KAYABAŞI KONUTLARI Sayın Tebernüş Kireçci, sorunumuz okuldamı oturuyoruz binadamı bilemiyorum sitenin icinde birtane B blokta birtane A blokta ana okulu mevcut ve öğrendim diplomasız ve yetkisisiz binaların oturum amacı dışında kullanılmayacağını bilen site yönetimi bunlara neden müsade eder okullar açılana kadar kapatılmazsa yasal olan her yolu deneyeceğim .Dairemi aldık okulmu aldık ?Bilgi vermenizi rica ediyorum.Benim yasal yolla bunları kapatmam site yönetimi ve boğaziçi yönetiminin imajını zedeler size bırakıyorum ne zamana kadar okul açılana kadar kapattırmanızı bekliyorum. Sorunlu yer: KİPTAŞ KAYABAŞI KONUTLARI

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Temmuz 2012 | 17:48 Cengiz BAKIR 279 Kişi okudu

tapu tasdikle alınan daire

Soru

mrb avukat hanım tapu tasdikli bır yere müteahhit kat karşılıgı sözleşme yapmış bizde buradan noter satışlı daire aldık mùteahit 1999 depreminde binayı bıtirmeden kaçtı bız yarım yamalak yaptık içine oturduk toprak sahıbının daırelerı hiç ortada yok bızi mahkeweye verdi el atmakdan çıkartmaya çalhsıyor biz ne yapmalıyız lütfen yardımcı olabılırmısınız irtibata geçmek ıstıyorum sızınle saygımla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2012 | 13:00 hamza özkan 279 Kişi okudu

Nasıl bir yatırım?

Soru

Esenyurt ukra inşattan hane plus projesinden brüt 67 m2 1+1 daire aldım.Sizce m2 birim fiyatı bakımından nasıl bir yatırım.Daha tam olrak oturum başlamdı ama şu an kiralalar 500 tl.Verceğiniz cevap için şimdiden teşekkür ederim.İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2012 | 15:09 alp ünal 279 Kişi okudu