Emlak ve konut 2013'te patlar mı?
merhaba tebernüş bey.. bir sorum olacak Emlakçılar Federasyonu Başkanı Ali Taylanaçıklama yapmıştı 2013te emlakta patlama bekliyoruz.. diye açıklama yaptı100bin tl nakitimiz var... normak bir daire alsakmı kiraya vermek için ?gopta daireler uçmuş.. beyoğlunun bir kısmını aratmıyor.. üstelik normal semtler..ayrıca Ali Taylan bey.. faizlerde düşüş olduğunu buda konutta talebin arttığını söylemiş.. sizinde yorumunuzu almak isterim
