iyi günler. ben adanada çalışan bir memurum. yeni inşaat sis

Soru

iyi günler. ben adanada çalışan bir memurum. yeni inşaat sistemi teknolojilerini takip ediyorum. ve bazı fikirler vermek isterim aklımın yettiği kadarıyla. yapılması planlanan yeni sistemler manzaralı bir yerde kendi etrafında dönen binalar teknolojisi. alttan bir çark yardımıyla bunu yapsa yapsa ALİ AĞAOĞLU yapar dedim. ve bu maili size atmak istedim. httpwww.youtube.comwatch?v=gMH7KUyUYgI&feature=related adresi belki fikir verebilir. fikrimi beğenirseniz bir telefonla bilgilendirmeniz beni çok sevindirir. tşk ederim. hayırlı günler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2012 | 14:14 Şentürk KIŞ 280 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey benim elimde 28 000 lira nakit para var

Soru

merhabalar tebernüş bey benim elimde 28 000 lira nakit para vardı bu parayı innovia 4 ten brüt 55 metrekare bi daireye peşinat olarak verdim dairenin fiyatı tapu masrafıyla birlikte 116 000 liraya geldi bana şimdi 933 tl her ay taksit taksit ödüyorum bu senenin sonunda 16 800 tl ve diğer senenin sonundada 22 400 tl ara ödemem var ev 2013 ün sonunda teslim edilecek ancak iyimi yaptım kötümü yaptım bilmiyorum sizce nasıl bi yatırım olmuş prim yaparmı ve borcu bittikten sonra satabilirmiyim beni bu konularda bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden size çok teşekkür ederim iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2012 | 00:59 aziz akpınar 280 Kişi okudu

ben kocaeli üniversıtesınde okuyorum yapı yalıtım bolumunde

Soru

ben kocaeli üniversıtesınde okuyorum yapı yalıtım bolumunde fıyapıda stajer olarak calısmak ıstıyorum acaba bunun ıcın benı bılgılendırebılırmısınız yada yonlendırebılecekınız bır yer varmı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2012 | 13:46 Seval Burcu AKKAVAK 280 Kişi okudu

öncelikle Ücretsiz Danışmanlık hizmetinizden Dolayı Teşek

Soru

öncelikle Ücretsiz Danışmanlık hizmetinizden Dolayı Teşekkür ederim. Ayrıca bir çok insanın aklına gelmeyen böyle bir siteyei hayata geçirmeniz gerçekten kutlanılması gereken bir yenilikci yaklaşım. malumunuz şu an konut kredi oranları biraz yüksek . Kartal uğurmumcu semtinde 3+1 130metrekare bir daireyi 107.000 tl ye almak üzereyim. Bina 10-15 yaş arası , yaklaşık 25-30 araçlık otoparkı var 10 katlı her katta 4 daire var ve almak istediğimiz daire 10. katta. Sizce almamız akıllıca mı? birde önümüzdeki zaman zarfında konut kredi faiz oranları düşüermi. ( Şuanda kirada oturmaktayım. Faizlerin düşüp düşmeyeceğini ilerde yeniden yapılandırma imkanım olumu diye sordum . Saygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2012 | 11:48 Murat Şahbaz 279 Kişi okudu

İyi akşamlar Tebernüş Bey Korufloryadan oturum amaçlı dair

Soru

İyi akşamlar Tebernüş Bey Korufloryadan oturum amaçlı daire almayı düşünüyorum.Proje güzel ve heyecan verici duruyor.Lokasyon olarak endişelerim var.Brüt metrekare fiyatları 8400tl gibi.Fiyatlar için ne dersiniz?Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2012 | 21:51 Coşkun Özkan 279 Kişi okudu

Merhaba. Ispartakule bir istanbul projesinde 3+1 145 m2 ilk satı

Soru

Merhaba. Ispartakule bir istanbul projesinde 3+1 145 m2 ilk satış fiyatı olan fiyat 273 .000 tl. 12 ay sıfır faiz ve 11 ay sonra teslim? Arkadasım vasıtasıyla alabiliyorum, su anki fiyatı 335.000 deniliyor! Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2012 | 12:16 Özgür aslan 280 Kişi okudu

Birşey çok takılıyor kafama...proje bitiyor hala cicili bicil

Soru

Birşey çok takılıyor kafama...proje bitiyor hala cicili bicil görsellerle pazarlanıyor..Koy aslan gibi güncel resimelerini sitene...Yemiyor tabiki toz toprak o maketteki yeşillikler yok yanda sosyal donatıları bitirememişsin..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Şubat 2012 | 17:45 Engin Gürsu 280 Kişi okudu