Stüdyo mu 1+1 Mi ?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.Son karar aşamasına gelmiş durumundayız.Bize verdiğiniz cevaplar çok faydalı oldu yalnız şu konuda çok kararsızız.İlk olarak metrekaresi 3000 4000 TL olan bir stüdyo daire mi yoksa normal ikamet için 1+1 daire mi almak daha mantıklıdır ? Yalnız projenin prim yapmasını istiyoruz.En son sorumda metrekare bazlı düşünün demiştiniz.Bu açıdan stüdyo cazip geldi.Hangi bölge daha çok prim yapar ? Yanıtlarınız için teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2013 | 23:05 Ali Ceylan 279 Kişi okudu

Çekmeköy Madenler

Soru

Merhabalar , Madenler metro durağının hemen arkasında Çamder PREStij sitesinde evim var. Kiracım çıkıyor. Şu anda satsam mı yoksa metro bitimini bekleyip mi satsam. Daha değerlenirmi acaba ?Metro bittiğinde 8 senelik bina olacak çünkü.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2013 | 11:33 Aylin Temel 279 Kişi okudu

Toki Kayaşehir 21.Bölge İptal edilmiş

Soru

Bu sabah Toki Ankara'yı aradım.Mayıs ayında Kayaşehir 21. Bölge satışa sunuldu (250 daire) ve akabinde geri çektiler. "Tekrar satışa çıkacak mı?" dedim. Yetkili: "21.Bölge satışa çıkmayacak mülk sahiplerine verilecek" dedi. Madem mülk sahiplerine verilecekti. Neden satışa sundular. Hata rakam olsa anlarım. Lakin, satış duyurusu rakamları herşey netti ve satıştaydı. geri çekilmesi ve satışa sunmayacak olmaları çok ama çok ilginç...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2013 | 10:48 Esra NAYIR 279 Kişi okudu

ipotekli kredi

Soru

benim kredi kartı ve başka kredi borçlarım var ev kendimin tapu ipotekli kredi çekmeyi denedim borçları kapatmak için olmadı aynı zamanda emekliyim ama emekli maaşımın yarısı krediye kesiliyodu ve şu an serbest çalışıyorum eşimde çelışıyor ama kredim olumsuz ne yapmam lazım teşekkürler

Umur Güven tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2013 | 20:06 ALİ DOGANLAR 279 Kişi okudu

gayrımenkul alım satım sözleşmesi

Soru

ilk defa başımıza geldiğinden ve emlakçı ve satıcının yakın dostumuz olmasından dolayı güvenerek emlakcı arkadaşımızı şahit olarak gösterdik ve sözleşme imzaladık. ada parsel numarası vs. herşey yazılı ama metrekare bürüt veya net olarak sözleşmede belirtilmemiş.Sözleşmede şahit olarak bulunun emlekcı arkadaşımızın yanında projede 140 metrekare gözükmesine rağmen 157 metrekare alocağı hususunda şifai teminat verdi.inşaat tamamlanma aşamasına gelmek üzere ve yaptığımız ölçümler sonucu ev 105 metrekare çıktı.bu durumda bir hak talep edilebilirmi veya tek taraflı anlaşmadan vazgeçip ödediğimiz miktarı alma şansımız nedir değerli fikirleriniz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2013 | 14:14 muhammed çağatay bacanlı 280 Kişi okudu

bizim evler 5

Soru

Bizim evler 5 bir daire aldım tek sorunum ulaşım fakat yeni açılan Bağcılar Olimpiyat koy metrosunun devam edeceğini ve Ispartakule üzerinden Esenyurt a kadar gidecegi söylentileri var sizin bu konuda bir bilginiz varmı yada başka bir proje hakkinda bilginiz varmı teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Temmuz 2013 | 13:46 Birgül abay 279 Kişi okudu

imar

Soru

istanbul genelinede imarların durması ne anlama geliyo peki rezerv alanı ilan edilmeden once ruhsatı alınmış bir yeri yapmamızın mumkun kılan bir durum yokmu mesela hukuksal işlem başlatsak bir şeyler çıkabilirmi .....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2013 | 15:09 ahmet karataş 279 Kişi okudu

engelliler için yorum yama

Soru

2 tane engelim var %100 rapuru var sürekli yataktalar ben hortumla besliyom ama benim işim çok or fiiğe sor götürüyom bir bodrum kat evim var cıkartamıyom krediye uygun değil hise tapusudur benim eşim esidir sikortam yok eğer tokide öyle ev olsa bana yardımıcı olun lütfen

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2013 | 21:05 esra ağırkaya 279 Kişi okudu

yatirim

Soru

selam tebernüs bey. yaklasik 650-700.000 tl param var ve kira gelirine ihtiyacim oldugundan bir isyeri yada bir bina almak istiyorum. en mantiklisi nerden nasil bir yer almali? eski bina tavsiye edermisiniz?eski ama komple bina mesela. arastirma filan yapmadim henüz. uygun yeri nerden bulmaliyim,emlakcidanmi? tesekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2013 | 13:10 fatih dogan 280 Kişi okudu

Adıma olan tapunun yarısını eşime devir etmek

Soru

Merhaba Tebernüş bey Yaklaşık iki ay önce bir ev aldım bu ev sadece benim adıma evin tapudaki değeri 80000 TL Bu evin yarısını eşimin üzerine yapmak istiyorum sizce vergisel yönden en mantıklı devir nasıl olur bağış olarak mı yoksa satış olarak mı göstermeliyim. Değeri 80000 TL gösterirsek ne kadar masrafı olur acaba bu konuda bizi aydınlatabilirseniz çok memnun olacağız şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2013 | 22:51 TURHAN ERDİNC 280 Kişi okudu