Raiç bedeli

Soru

Merhabalar! Almaya niyetlendiğimiz ev 2011 yılında 130000 tl gibi yüksek bir bedel göstererek satın alınmış.Şu an evin belediyedeki rayiç bedeli 91000 tl.Bende 95000 tl ye nakit(kredisiz) almayı düşünüyorum.Ev sahibi acaba satış rakamı 130 binin altında problem olurmu diye tedirgin oldu.Vergi dairesine sorduğumda sorun olmaz kar payı olmadığı için herhangi bir sıkıntı çıkmaz dediler ancak ben sizin fikrinizide merak ediyorum.Evi kısmetse yarın alacağız yardımcı olursanız sevinirim.

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2013 | 13:46 musa doğan 278 Kişi okudu

birikim

Soru

1-50binlira civarında küçük bir birikimimiz var rakam küçük olduğundan sizlere bu soruyu yöneltiyoruz. bu meblağ ile çorlu civarında tarla mı silivri den arsa mı yoksa kayaşehir projesine yazılıp satış amaçlı bir daireye mi girmek mantıklı olur. 2-kayaşehir 10-15 yıl sonra bir başakşehir olur mu 3-ayrıca hükümetin 3, köprü ,şağlık şehri ve havaalalanı için söylediği zaman dilimlerin söylenilen tarihe yetiştirilebileceğini düşünüyormusun merak ediyorum sizin fikrinizi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2013 | 11:07 ilknuraksu 277 Kişi okudu

Kanal İstanbul

Soru

Merhaba Tebernüş Bey . Kanal İstanbul'un altınşehir gölünün üzerinden geçeceği deniliyor . Bir bilginiz varmı . Teşekkürler ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2013 | 22:35 Murat Bel 278 Kişi okudu

Kentsel Dönüşüm

Soru

Altunizade barbaros mahallesinde 3 site kentsel dönüşümden dolayı basvuru yapıp binalarının yıkılıp yeniden yapılmadısını istemiş. Bu bölgede eski bina çok acilen yıkılıp emsal arttırımı olup acile. Yapılmadı şart bence çünkü nereden baksanız 30,40 senelik binalar..altunizade nin emsal arttırımı kaç acaba bir bilginiz var mı ? Sizce ne zaman gerçekleşir altunizade de yıkımlar ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2013 | 21:04 Mehmet çebi 278 Kişi okudu

Ev satışında değe artış vergisi.

Soru

İyi günler... MAYIS 2013 tarihinde bir ev satın aldım.Ve 2004 EYLÜL ayında satın almış olduğum evide satışa çıkardım.Bu satıştan dolayı vergi ödermiyim?Saygılarımla...

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2013 | 12:42 Ekrem Canbolat 278 Kişi okudu

toki kayaşehir 19.bölge

Soru

merhaba. ben toki kayaşehir 19.bölgeye yazıldım. kurada 217 bin tl fiyatlı (kdv hariç) 3+1 zemin kat çıktı. bu durumda sözleşme imzalamaya değer mi? ileriye dönük olarak karlı bir iş yapmış olur muyum. (diğer katlarla arada 5bin tl fiyat farkı var.) karar verme sürecinde yardımcı olursanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2013 | 10:18 hasret türk 278 Kişi okudu

Halkalı Çekiliş

Soru

Halkalı 06/06/2013 toki çekiliş sonucunu öğrenemiyorum.Yardımınızı rica ederim.Sözleşme nO :894

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2013 | 15:10 Rahime İdikut 278 Kişi okudu

ipotek

Soru

Hilal hanım gaziosmanpaşa da ev beyendik almaya karar verdik yalnız ev ipotekliymiş bizden ipoteği kaldırmak için 100.000 tl istediler bu miktarı bi güvence olmadan vermek istemiyoruz bize bi yol gösterirmisiniz ne yapmamız gerekiyor.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2013 | 16:21 vedat kantarcı 278 Kişi okudu

boğaziçi imar

Soru

Sayın Tebernüş bey size boğaziçi imar değişikliği hakındakı soru sormak istıyorum zıra 1974 den beri maduruz sevda tepesıne izin verıldığı yazılıp çızılıyor geçen aylarda gazetelerde epey bır sıcak gelışmeler yazıldı çızıldı ama şimdılerde gene durgunluk mevcut bu konu hakkında bıze bılgı verebılırsenız çok memnun olacağız ...saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Haziran 2013 | 19:52 dilek onur 278 Kişi okudu

Kayaşehir

Soru

İki yıldır TOKİ Kayaşehir'de satışa çıkacak diye bekliyoruz. Ses seda yok. Sizde TOKİ'nin satışa çıkıp çıkmayacağı ya da ne zaman çıkacağı bilgisi var mı? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2013 | 11:01 Ali ESEN 278 Kişi okudu