Raiç bedeli
Merhabalar! Almaya niyetlendiğimiz ev 2011 yılında 130000 tl gibi yüksek bir bedel göstererek satın alınmış.Şu an evin belediyedeki rayiç bedeli 91000 tl.Bende 95000 tl ye nakit(kredisiz) almayı düşünüyorum.Ev sahibi acaba satış rakamı 130 binin altında problem olurmu diye tedirgin oldu.Vergi dairesine sorduğumda sorun olmaz kar payı olmadığı için herhangi bir sıkıntı çıkmaz dediler ancak ben sizin fikrinizide merak ediyorum.Evi kısmetse yarın alacağız yardımcı olursanız sevinirim.
