merhaba tebernüş bey,toki'nin kayabaşındaki altgelir grubu i
merhaba tebernüş bey,toki'nin kayabaşındaki altgelir grubu için,11.12.13.14.15.16.bölgelerde b1 tipi brüt84.87 mkarelik daireye yazılmak istiyorum.başvuru bedeli3.000 tl,kura sonucunda çıkarsa 12.000 tl veriyosunuz.sizce bu projeden daire almak uygun olurmu?istanbul'da bağcılar'da ikamet ediyorum.kiracıyım,1.levent'de daimi olarak özel bir sektörde çalışıyorum.beni aydınlatırsanız çok sevinirim.toki'nin yapmış oluğu evler birde ne kadar sağlıklı;bunuda bilmiyorum.daireler 2 yıl sonra teslim edilecek.ulaşım yönünden de sıkıntı çekermiyim,ileride?teşekkürederim.
