Üstadim merhaba, Ela Gürsoy hanim 1 1 leri 190.000 TL den satiy

Soru

Üstadim merhaba, Ela Gürsoy hanim 1 1 leri 190.000 TL den satiyorlar yazmis, evet dogru fakat 117 m2 liklerde 200.000 TL ile 235.000 TL arasinda degisiyor. Aslinda bu olaylari karistirip insanlari aptal yerine koyanlar maalesef bazi emlakcilardir. Dikkat edilmesi gerekir tabii ki. Tesekkürler Ela hanim, saygilarimla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2010 | 23:50 Hasan Yayci 275 Kişi okudu

iyi günler tebernüş bey.Benim sorum istoç mahmutbey gişeler

Soru

iyi günler tebernüş bey.Benim sorum istoç mahmutbey gişeler yönünde giderken sağ tarafta büyük bir hafriyat yapılmakta ve toki kentsel dönüşüm alanı denmekt.Konum olarak bana göre çok değerli bir yer ve şu an sadece kentsel dönüşüm alanı yazmakta sizin burayla ilgili bir fikriniz varmı.Toki buraya ne yapacak kimle yapacak ve maketi varmı.İlginiz için teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2010 | 09:32 Arman Şahinoğlu 276 Kişi okudu

kurtköydeki iki proje için sizden bilgi almııştım ancak eş

Soru

kurtköydeki iki proje için sizden bilgi almııştım ancak eşim halkalı divan rezidans ta ki 1 1 konutların onlara göre daha avantajlı olduğunu prim açısından buranın kurtköyden daha cazip olduğunu belirtiyor fiyat açısından aralarında pek fazla bir fark yok siz bu konuda ne düşünürsünüz eşimin kararı sizce daha mı mantıklı saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2010 | 10:57 mustafa şahin 276 Kişi okudu

tebernus bey iyi aksamlar, moda anadolu lisesi yaninda besinci ka

Soru

tebernus bey iyi aksamlar, moda anadolu lisesi yaninda besinci kattaki daire icin 3 1 (130 m2) 350.000 tl talep edilmektedir. bina 20 yillik. yatirimlik olarak dusunulebilir mi? ileride bina yikilip tekrar yapilsa mantikli olur mu? saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2010 | 20:03 esin ak 276 Kişi okudu

merhaba,dumankaya modern için ofislerine gittiğimizde tüm dai

Soru

merhaba,dumankaya modern için ofislerine gittiğimizde tüm dairelerde salon mutfak birleşik demişlerdi ve bu yüzden projeden soğumuştuk. ancak az önce sitelerine girdim ve bazı daire tiplerinde mutfağın ayrı olduğunu gördüm. acaba sonradan mı değiştirdiler? sizce mutfak salon birleşik daire türk insanına uygun mu? 120 m2 daireyi bile mutfak salon birleşik yapmışlar. nedenini anlayamadım doğrusu. bir de buradan ataköy yazarak aratma yapamıyorum. hiçbirşey bulmuyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2010 | 18:19 metin emre 276 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, Ağaoğlu nun Ayazma da yapacağı projen

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Ağaoğlu nun Ayazma da yapacağı projenin konumunun nerde olduğu konusunda sizden yardım alabilirmiyiz, en azında Atatürk Olimpiyat stadının doğu, batı, kuzeydoğusu şeklinde ifade ederseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2010 | 00:57 mustafa kaya 275 Kişi okudu

Tebernüş bey,Agena Park evlerini hafta sonu görmeyi düşün

Soru

Tebernüş bey,Agena Park evlerini hafta sonu görmeyi düşünüyorum. Fiyat çok mantıklı geldi ama Esenyurt için bir önyargı nede olsa var sizin fikriniz nedir? Ayrıca ben iktisatçı değil endüstri mühendisiyim belki de olmalıydım ama)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2010 | 23:14 Bülent Kalaycı 275 Kişi okudu

slm 4ay önce size sormuştum tuliı turkuaz projesine emlak konu

Soru

slm 4ay önce size sormuştum tuliı turkuaz projesine emlak konut neden el koymuyor demiştim kısmet bugunmüş hayır olacak inşallah ev alanlar için bundan sonra

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2010 | 14:56 osman nalbant 275 Kişi okudu

Merhaba saygideger arkadasim, istanbul pendik 168 dükkanli is ca

Soru

Merhaba saygideger arkadasim, istanbul pendik 168 dükkanli is carsisinda 23 m2 550 TL kira getirisi olan 100.000 TL ye dükkan mi ? yoksa Ümraniye Ihlamurkuyu msh. Csyirönü caddesinde 24 saat güvenlikli, site ici park yerleri olan ve cocuk oyun yerleri olan 7 yillik sitede 140 m2 5. Kat, 160.000 TL daire mi ? diye sorsam yatirim icin hangisini secersin ? biliyorum sen arsa veya tarla diyorsun, hemde silivride ama yurtdisinda ikamet eden bir kisi icin arsa takibi cok zor. Sende biliyorsun ki ülkemizde maalesef bu konuda cambaz dolu. Bizleri aldatmak cok kolay. Zaten Milpa'dan tokat yiyen birisi olarak arsa isleri bana zor geliyor. Kolay gelsin, hayirli pazarlar kardesim ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2010 | 15:29 Hasan Yayci 276 Kişi okudu