Agaoglu Europe projesinden yatirim amacli 1+1 74m daire aldim. Od

Soru

Agaoglu Europe projesinden yatirim amacli 1+1 74m daire aldim. Odeme sikintisi icine dustum. Iade etmek icin sartlar hakkinda bilgi verebilir misiniz? Emlak GYO ya yatan parayi kesintisiz alabildigimiz soylendi dogru mudur? Almayi dusunen varsa aldigim fiyata devredecegim. Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2011 | 10:29 Ogul Can Erhan 274 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey;taşdelen bölgesinde yeni çıkacak

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey;taşdelen bölgesinde yeni çıkacak bir proje üzerine yoğunlaşım.Firma yeni ama lokasyon olarak konumu çok hosuma gitti..firmayı araştırdım ilk büyk işleri daha önce maltepe kadıköy bölgesinde 15 inşaatı yapıp teslim etmişler acaba sorun yaşarmıyım..şimdi size sorum şu olacak 2+1 105 m bir daire için istenen fiyat 195.ooo tl fiyat nasıl ayrıca %10 peşin 6 ay sonra ara ödeme ve 120 ay sıfır faiz imkanı sunuyorlar.ilk on daire için bu şartlar geçerli diye eklediler..konumu söyle anltayım murat çobanoğlu kültür merkezi karsısındaki arazide başlanacak..altı avm tarzı üç yola cephe şile otobanına 100 m filan sizce elimdeki nakiti ve aylık gelirimin bir kısmını bu projeye bağlasam kazançlı çıkarmıyım..Soru uzun oldu ) ama inanın sizin söyleyeceklerinizle yol haritamı belirleyeceğim..tesekkür ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2011 | 17:53 ibrahim gübül 273 Kişi okudu

Merhaba Üstadım, Mehmet Yaşar Bey Silivri ve benim yorumuma il

Soru

Merhaba Üstadım, Mehmet Yaşar Bey Silivri ve benim yorumuma ilişkin değerlendirme yapmış, Sizde e-mail veya fax belirtmesi halinde dokumanları iletebileceğimi iletmişsiniz.. Elbette.. Size iletilmesi halinde ve tarafıma yönlendirme yapmanız halinda Mehmet bey ne talep ediyorsa iletebilirim.Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2011 | 21:46 Dinçer Oğuz 274 Kişi okudu

Merhaba Siteyi paralı yapacağız falan tarzı birşeyler okudum

Soru

Merhaba Siteyi paralı yapacağız falan tarzı birşeyler okudum.Acaba bu gerçekten gerekli mi? Bu sistem size ağır veya zararlı gelmiyorsa böyle kalması bizler için daha olumlu olur.Ücretinden değil ama biz türkler Beleşi severiz Bilirsiniz...))Mümkünse bir fikir sormak istiyorum.Esenyurt Kiptaş 3.Etap ta 75 m 350 tl kira getirili bir dairem var.Yaklaşık 1100 tl m si fiyatlarda satılabiliyor.Burada kalmak mı yoksa yatırım için o bölgedeki inşaatlardan birisine girmek mi faydalı olur.1-2 senelik periyotta nasıl davranmak lazımdır.Değerli tavsiyelerinizi almak isterim teşekkürler.Allah sizi sevdiklerinize bağışlasın.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2011 | 02:43 Ali Bolat 273 Kişi okudu

Merhabalar, Boğaziçi Üniversitesinin Sancaktepe Bölgesinde Ü

Soru

Merhabalar, Boğaziçi Üniversitesinin Sancaktepe Bölgesinde Üniversite kampüsü çalışmasında herhangi bir gelişme var mı acaba? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2011 | 20:32 fatih mehmet battal 274 Kişi okudu

Merhaba, Merihome projesinin düşük fiyatları oldukça cezbedi

Soru

Merhaba, Merihome projesinin düşük fiyatları oldukça cezbedici.Ancak firma hakkında hiç bir bilgimiz yok.Bu proje ve firma hakkında bilgilerinizi rica ediyoruz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ocak 2011 | 23:53 müge aydın 274 Kişi okudu

Merhaba Realistanbul projesi ile bilgi almak istemiştim.Şimdi o

Soru

Merhaba Realistanbul projesi ile bilgi almak istemiştim.Şimdi orada 4+1 daire güney batı cephe 850 milyar deniyor.Burada ayrıca 323 metrekare dubleks yer içinse 1.200 civarı para isteniyor cephesi aynı.Bu yerler alınsa prim yaparmı.Yada ikamet için almakla beraber ilerde satmak zorunluluğu olsa zarar edilirmi alternatif proje varmı o bölgede ve o kalitede tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2011 | 13:26 Ahmet Selvi 274 Kişi okudu