proje olarak eviva yasam merkezini nasil degerlendiriyorsunuz.3+1
proje olarak eviva yasam merkezini nasil degerlendiriyorsunuz.3+1 brut 175 teras+bahceli daire 210000 sizce nasildir.yapan firma bulut insaat
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
proje olarak eviva yasam merkezini nasil degerlendiriyorsunuz.3+1 brut 175 teras+bahceli daire 210000 sizce nasildir.yapan firma bulut insaat
Merhaba, Merihome projesinin düşük fiyatları oldukça cezbedici.Ancak firma hakkında hiç bir bilgimiz yok.Bu proje ve firma hakkında bilgilerinizi rica ediyoruz
Merhaba Realistanbul projesi ile bilgi almak istemiştim.Şimdi orada 4+1 daire güney batı cephe 850 milyar deniyor.Burada ayrıca 323 metrekare dubleks yer içinse 1.200 civarı para isteniyor cephesi aynı.Bu yerler alınsa prim yaparmı.Yada ikamet için almakla beraber ilerde satmak zorunluluğu olsa zarar edilirmi alternatif proje varmı o bölgede ve o kalitede tesekkürler
Tebernüş beyGalatasaray riva işi bittimi bitecekmi bitmek üzeremi ne zaman biter ? ve yönetim umdugu rakamları alabilecekmi ? yoksa bu iş yattımı
Selamlar Tebernüş bey, nasılsınız ? Atakent 3 ağaoğlu ayazmadan önce biterse şaşırmam, ne dersiniz ?
merhaba tebernüş bey öncelikle verdiğiniz hizmetten dolayı teşekkür ediyorum benim sorum şu kayabaşında yapılacak yeni projeye nasıl bakıyor sunuz?diğer projelerden biraz daha pahalı olması sizce normal mi?
Merhaba..Tema Park'ın geçen hafta tanıtımı olacaktı diye biliyorum. Bu tanıtım yapıldı mı? Ne tür bir proje olacak?
merhabasorum şöyle 4 hissedarı bulunan bir evin 43 hissedarı satış yapıcak ben bu durumda banka kredisi alabilirmiyim evi almak için
Üstadım sizden şikayetçiyim. Sizin yüzünüzden nişanlımdan bir ton laf yedim.Sitenin bağımlısı olduk hayatımız sahibinden de araba emlakkulisinde ev bakmakla geçiyor. Şimdi bir de havadanemlak çıktı.İnanılmaz bi kolaylık.Ancak nişanlım da yediğim fırça da ondan bir türlü inemedin şu havadan bak projeleri kaçırdık diyor.Havadan baktık yerine gidip görmedik böyle oldu tembelliğe alıştık.Son sözüm yeni yıl geldi ama hala ses getirecek bir proje göremedik.
Merhaba Tebernüş bey, Soyak Park Aparts'ın kat planlarının yanlış olduğunu belirtmişsiniz önceden gelen bir soruya cevaben. Bu projeye kişisel anlamda yatırım düşüncem vardı, bu yorumunuz üzerine biraz aklım karıştı, rica etsem konuyu biraz daha açabilir misiniz yanlış kat planlarından kastınızı ? iyi çalışmalar dilerim, saygılarımla.