Tebernüş abi merhaba şimdi esenyurt bölgesinde emsaller düş

Soru

Tebernüş abi merhaba şimdi esenyurt bölgesinde emsaller düştü bundan snr çıkacak projelerde fiyatların daha yüksek olacağı kesin peki bu durumda emsallerden önce satılan projelerin daha çok prim yapacağı mantığı doğru mudur?proje bittikten sonra ev alan insanlar sonuçta evleri kıyaslarken emsali yüksek yada düşük diye bakmayacak bu durumda aynı m2lerdeki eşit nitelikli evlerde aynı fiyat aralıklarında olur yanlış düşünüyor olabilir miyim?Şuan bu fiyatlarla ak n merkez cazip diyorsunuz ya bundan snr çıkacak projelere göre de fazla prim potansiyeli var diyebilir miyiz?Biraz karışık anlattım sanırımS

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2010 | 11:56 elif çınar 274 Kişi okudu

Selamlar Tebernüs beycim ben uzun senelerdir Almanya ve Holland

Soru

Selamlar Tebernüs beycim ben uzun senelerdir Almanya ve Hollandada calisiyorumyasim 55 birikimimi Istanbulda merkezi bir yerde dükkan alarak degerlendirmek istiyorum.Bu AVM olur veya ona benzer projeye maketten girmeyi düsünüyorum bu konuda nasil bir yol takip ediyim.Hangi projeveya nasil bir yol tavsiye edersiniz.Ev üzerine cok ilan var ama yatirim amacli dükkan gibi yok gibi.Simdiden saglik ve basari dileklerimle.Saygilar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2010 | 15:27 Ercan Büyükpisirici 274 Kişi okudu

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakule nin değerleriyle ilgili bi

Soru

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakule nin değerleriyle ilgili bir soru sormuş Rıfat Bey, bu konu benim de dikkatimi çekmişti. Atakent 3 2500-2600 tl den satışa çıktığında 3300-3500 bandında kapatmayı planlar herhalde, projenin başlayıp içine oturulacak hale gelmesine de neresinden baksanız en az 24 ay olduğuna göre. 2000 tl civarlarından Avrupa Konutları Ispartakuleden almak mantıklı geliyor bana, burada açıkça bir prim potansiyeli olduğu görülüyor. Üstelik haziran- temmuz aylarında teslim edilecek. 20 aya yakın daha erken kira almaya başlamak yada içine geçip oturmak daha anlamlı bence finansal açıdan. Siz ne düşünürsünüz bu konuda? Doğru bir yoldamıyım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2010 | 11:52 hakan sözmen 274 Kişi okudu

iyigeceler 75 metrekare evler 85000tl 95 metrekare evler 105000-1

Soru

iyigeceler 75 metrekare evler 85000tl 95 metrekare evler 105000-120000 arasında peşin fiyatlarıdır ileriye yönelik ne kadar pirim yapabilir esenyurttaki 4. etap dışında diğer etaplardan tasiye edebileceğiniz etaplar varmı hangileri daha pirim yapabilir teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2010 | 23:17 fehmi akkılıç 273 Kişi okudu

Merhabalar yazılarınızı süreklı takıp edıyorumbahcelıevl

Soru

Merhabalar yazılarınızı süreklı takıp edıyorumbahcelıevler aka kolejının yakınında 10 katlı 50senelık bınada daıre sahıbıyım bızım bına tıpınde daha az katlı bırkac bına daha var cevrede yatırım ıcın almıstık sımdı ınsaat sektorude canlandı sızce buranın yıkılıp yenıden yapılanması yada ılerıyedonuk bır beklentı ıcınde olmalımıyız malum yenı yasada bınadakı cogunluk kararına gore yonlenecekmıs sızın gorusunuzu ogrenebılırmıyım burayla ılgılı Teşk....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2010 | 00:31 zumrut 274 Kişi okudu

Selam Tebernus Bey, Reidin house sales index e gore 2010 fiyatlar

Soru

Selam Tebernus Bey, Reidin house sales index e gore 2010 fiyatlari 2007 den %10 assagida. Endeks 2007 icin "100", 2010 icinse "90" lari gosteriyor. Bu endeks in icerigini biliyormusunuz. Sizce gercegi yansitiyor mu?Saygilar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 20:10 Mustafa Yildiz 273 Kişi okudu

merhaba.. fiside 1 + 1 metrekaresi 900 tl, ağaoğlu ıspartakule

Soru

merhaba.. fiside 1 + 1 metrekaresi 900 tl, ağaoğlu ıspartakule 3 + 1 metrekaresi 1600 tl, ağaoğlu ayazma 4 + 1 metrekaresi 1900 tl.. bu yatırımları teslimde veya 5 sene sonrası için nasıl değerlendiriyorsunuz? hepsinde oturamayacağız, ne yapmamızı önerirsiniz? teslimde satalım mı? kiracı bulup ilerde mi satalım? siz olsanız nasıl bir strateji uygulardınız? son sorum da kentplus mimarsinan hakkındaki düşünceniz? site bölgenin en iyi sitesi belki ama yatırım yapılır mı sizce? (hazır kiracılı, oturuma hazır, sistem neredeyse oturmuş, metrekaresi 2000 tl).. kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Aralık 2010 | 15:40 Kerem Şeras 273 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba.öncelikler yeni yılınızın sağlık ve

Soru

tebernüş bey merhaba.öncelikler yeni yılınızın sağlık ve huzur getirmesi dileğiyle ) benım sorum avrupa konutlarının saçmalayan marka boyutu.O kadar kalabalık projeler uretıyor kı mantığım almıyor. eğer gerçekten insanların rahatı dusunulseydı konut sayısı daha az olur du.bnm hayat felsefem şu;'''yalanın pürüzü yoktur ama doğrular her zaman detay gerektirir.eğer birşey size mukemmel geliyorsa bilinki içinde yalan vardır''' iyi seneler )))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 17:24 nesrin sözener 273 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey gecen seneden beri size soru yazmıyorum (

Soru

Merhaba tebernüş bey gecen seneden beri size soru yazmıyorum (2010)yenı yılınız kutlu olsun )) benim sorum akbatı nın oradan yapılacak olan kavşak hakkında guncel bılgınız varmı acaba bır ıkı ay evvel temel atılmıstı ve altı ay ıcınde bıtecegı soylenıyordu bo konu hakkında bılgınız varmı ve o tarafa gectıgınızde fotograf cekme sansınız olurmu ? teşekkur ederım..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 09:07 Kerim ŞEN 274 Kişi okudu