Teşekkürler Tebernüş Bey, arsa kentsel dönüşüm planı iç

Soru

Teşekkürler Tebernüş Bey, arsa kentsel dönüşüm planı içinde yer aldığından dolayı kaderi doğrudan doğruya kentsel dönüşüm planına bağlı sanırım. Kartal daki dönüşüm hala 15000 demi son durumu nedir, askıdamı, onaylandımı sürecin devamı nasıl olacak, böyle çalışmalarda 15000 onaylanır onaylanmaz 11000 otomatikman başlarmı bizi aydınlatırsanız çok sevinirim. Sürekli ağzımda 11000 - 15000 ama sanırım ne olduklarını doğru düzgün bilmiyorum(

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 13:42 Murat Diniz 274 Kişi okudu

Tebernus bey,uzun suredır kıra yatırımı yapan bırıyım.Siz

Soru

Tebernus bey,uzun suredır kıra yatırımı yapan bırıyım.Size sormak istedigim soru şu;bolgeden bagımzsız olarak beylıkduzundede ataşehirdede bakırkoydede bir ev yeni ise 250-300 ay a kendini amorte ediyor.Aynı lokasyonda o ev eski ev ise 100-120 maksimum 140 ay a amorte ediyor.Bu nedenle kira yatırımı acısından yeni ev almak mantıklı olmuyor hep eskı ev alıyorum.Bunun nedeni nedir_?Yeni lokasyonlar icin demiyorum ama şişli bakırkoy gibi oturmus eski lokasyonlarda bile yeni evler kira 300 aylarda,eskiler 120 aylarda...??Teşekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 16:14 mehmet esin 274 Kişi okudu

merhaba Tebernus bey son zamanlarda sürekli süper olduğunuzdan

Soru

merhaba Tebernus bey son zamanlarda sürekli süper olduğunuzdan, paralı yapsak değerimiz anlaşır vs den bahsediyoruz. Ne gerek var bu muhabbetlere?Size tavsiyelerimi sıralıyorum.Girmeyin bence bu işlere. Soyle yapsam boyle olur demeyin Kendinizi övmeyin, işinizi yapın, gaza gelmeyinokurlarınızdan birisyg

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 00:48 tunc yılmaz 273 Kişi okudu

Merhaba.. Rüya Konaklarında sanırım hala hafriyat başlamadı

Soru

Merhaba.. Rüya Konaklarında sanırım hala hafriyat başlamadı? Bilginiz var mı? Firma ile ilgili çok kötü şeyler duydum, rüya konakları sizcede sadece bir rüya olarak kalacak mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 03:28 Hülya Yiğit 273 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar, sizin yazılarınızı takip etmenin mü

Soru

Tebernüş bey selamlar, sizin yazılarınızı takip etmenin mükafatını aldığıma inanıyorum sonunda. bedelsiz danışmalnlık hizmeti alıyoruz sayenizde, teşekkürler. Dün Çekmeköy carpediem konutlarından 355,000-TL'ye 155 m2 harika bir 3+1 aldım. Üstelikte benzerine ender rastlanır bir kampanya yapmışlar. aslında detayları sizin sitenizden öğrenebilir arkadaşlar. Kolay gelsin, iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 11:55 Önder Gülbahçe 273 Kişi okudu

İyi Geceler Atakent 3 ün sizi ve herkesi oyalayıp daha sonra a

Soru

İyi Geceler Atakent 3 ün sizi ve herkesi oyalayıp daha sonra aniden yangından mal kaçırır gibi bir anda satışa çıkmasını ve bence en önemlisi size satışa çıktıklarını söylemeyip fiyat listelerini göndermemelerini anlamıyorum.Aslında Varol Bey e sormak lazım sizin bu siteniz olmasaydı binlerce yatırımcının Atakent 3 den nasıl haberi olacaktı.Şimdi diyecekler ki tv var gazete var oradan ogrenirlerdi.Ama oradan bu kadar yüksek fiyattan alacak yatırımcıyı zor bulurlardı.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 23:14 Hakan Yokuş 274 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabaAvrupa Konutları Atakent 3\'den 177 m2 444

Soru

Tebernüş Bey merhabaAvrupa Konutları Atakent 3'den 177 m2 444.000 TL tutarında 3+1 gölet ve peyzaj manzaralı daire satın aldım. m2 fiyatı yaklaşık 2,5 bin TL ye gelmektedir. Oturmak amacıyla satın aldım. Aynı zamanda prim yapması beklentisi içindeyim. Fiyat ve konum olarak Halkalı içindeki diğer projelerle ve diğer emsal projelerle karşılaştırıldığında bu proje ile ilgili düşüncelerinizi öğrenmek isterim. Oldukça yoğun bir talep vardı. Bu talebin ön satışdan kesin satışa dönüşeceğini düşünüyorum.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2011 | 21:25 uğur sağlam 273 Kişi okudu

Merhaba,en İspartakule Avrupa Konutlarında daire aldım. Temmuz

Soru

Merhaba,en İspartakule Avrupa Konutlarında daire aldım. Temmuzda teslim ediliyor. Avrupa Konutları, Olympus Efes v.s. evlerin önünden acaba otobüs, minibüs v.s. gibi ulaşım araçları Taksim, Bakırköy v.s... gibi yerlere geçiyormu ? Bahçeşehirin içinde ulaşım olduğunu biliyorum yalnız İspartakule biraz daha yukarıda kalıyor. Bu tarz bilgileri nerden öğrenebilirim?? bir site varmı acaba ?? Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2011 | 23:27 Ebru Ekin 274 Kişi okudu

Ispartakule ulasımı ile ilgili soru soran okurunuza cevaben yaz

Soru

Ispartakule ulasımı ile ilgili soru soran okurunuza cevaben yazmak istedim.Taksim Meidiyekoy ve Bakırkoy den kalkan Ekspres otobus seferleri Bahçeşehir e gidişte Ispartakule ye Olimpos un onune kadar ugruyor.Fakat eger Ispartakule den gitmek isterseniz once Bizimevler Sitesinin onundeki Üst gecide kadar yurumek veya otobus bekleyip 2 durak gitmeniz gerekiyor.Oranın en büyük sorunu Bahçeşehir den Ispartakule ye 500 metrelik bir ara yolun yapılamaması sebebiyle Tahtakale deki köpruye kadar gidip donmeniz gerekiyor.Ispartakule den bilgiler simdilik bu kadar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 10:10 Hakan Yokus 273 Kişi okudu