mrb tebernüş bey bu sizin sitedeki videolar ve havadan emlak.co

Soru

mrb tebernüş bey bu sizin sitedeki videolar ve havadan emlak.com daki videolarda sorunmu var oynatmıyor tuzla emlak konutları .etap .kısım görüntülerini ne zaman yayınlayacaksınız proje ne durumda merak ediyoruz tşk.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Aralık 2011 | 20:27 sema yıldız 273 Kişi okudu

merak ettiğim şey şu ki hem ıspartakuleyi yerleşim alanı ya

Soru

merak ettiğim şey şu ki hem ıspartakuleyi yerleşim alanı yapıp hemde hal gibi saçma sapan ve itici bölgeye bol bol kamyon kazandıracak birşeyi buraya getirerek toki kendi bindiği dalı mı kesmk ister

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Aralık 2011 | 23:48 şeyda özer 273 Kişi okudu

Merhaba tebernüs bey acaba bu proje dısında ayazagda yapmak gi

Soru

Merhaba tebernüs bey acaba bu proje dısında ayazagda yapmak gibi bir projesi varmı agaoglunun ben ayazagda oturuyorum söylentiler dogrumu acaba hastane gibi bi söylentiler var bunların gercekligi nedir ayrıca alınan yerlerin daire karsılıgımı yksa toprak miktarına göremi satılıyor yani söylemek istedigim 3 dairesi olan la tek dairesi olan kisiler aynı miktarımı alır ? milletin agzından duyduklarımızla gecinmek olmaz ben bir ayazagda oturan olarak bunları arastırmak istedim .Teşekkürler cevabınız icin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2011 | 00:16 Mustafa Akman 273 Kişi okudu

ibrahim eksi nin konuk oldugu dunku programınız cok faydalıyd

Soru

ibrahim eksi nin konuk oldugu dunku programınız cok faydalıydı.mutekabiliyet ve arab dunyası hakkında epeyce bilgi sahibi olduk.aslında haftada bir yada ayda bir kez bu tarz konuklar alsanız.mesela bir program en son deprem sartnamesini olusturan itu muhendislerinden birini konuk etseniz de depreme dayanıklı konut kavramını tartıssanız...guzel olmazmı? deprem konusunu cok tartıstınız ama hep mutahitlerle yada mutahitlik yapan muhendislerle tartıstınız.kimse kendi projesini kotulemez ) tarafsız bir konuk alırsanız super olur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2012 | 09:15 yalın aksay 273 Kişi okudu

kolay gelsın tebernüş bey onelıkle bılgılendırmelerınız

Soru

kolay gelsın tebernüş bey onelıkle bılgılendırmelerınız ıcın cok tesekkur ederız , nmerkezde 2+1 daıre almıstım teslım tarıhlerı hakkında ne dusunuyorsunuz 2012 aralık ı gecırırmı ozyurtlar bu markalarını zedeler bence bır dıyer sorum suanda 2+1 ler ne kadar ve sızce proje bıtmeye yakın ne kadar a kadar cıkabılır , şimdiden tesekkur ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2012 | 22:52 ümit gökçe 273 Kişi okudu

merhabalar,tebernüş bey danışmak istediğim konu atakent 3 et

Soru

merhabalar,tebernüş bey danışmak istediğim konu atakent 3 etap ta emlak konut un yapmış oldugu net 84 m2 2+1 175.000 tl ye on yıllık bir konut almak ile ıspartakule3 avrupa konutları giriş kat net 70 m2 200.000 tl ye 2+1 arasında kararsız kaldık; kararsız kalmamızın sebebi ıspartakulenin ulaşım sorunu olması ve daha geç gelişecek olması ama tem e yakın olması avantaj gibi;atakent ile ıspartakule arasında hangisini tercih etmememizi önerirsiniz.iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2012 | 23:04 tayfur dirik 274 Kişi okudu

tebernüş bey , dün K yapının batıataşehir de ne yaptığı

Soru

tebernüş bey , dün K yapının batıataşehir de ne yaptığını sormuştum size , muhtemelen konut projesi olduğunu yazmıştınız ama bugün oradan geçerken ruhsat vs bilgilerin yer aldığı tabelalarında ataşehir belediyesi ek hizmet binası yapımı gibi birşey yazıyordu , eğer firma yetkilleri ile kontağınız varsa ne yaptıklarını bir sorabilirmisiniz ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2012 | 12:51 ilker türkoğlu 273 Kişi okudu