tebernüş bey sizce145mkare3+1 mutlu city mi150 mkare 3+1 still
tebernüş bey sizce145mkare3+1 mutlu city mi150 mkare 3+1 still istanbulmu fiyatlar hemen hemen aynı tercihimizi yapamıyoruz
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tebernüş bey sizce145mkare3+1 mutlu city mi150 mkare 3+1 still istanbulmu fiyatlar hemen hemen aynı tercihimizi yapamıyoruz
Prim konusundaki fikirlerinize sonuna kadar katılıyorum.Zaten benim anlatmaya çalıştığım prim konusu değildi.Akıllarınca zam yaparak parasını kurtarmaya çalışacak insanları kazıklamaya çalışma planlarıydı.Ama kurunun yanında yaşta yandı.Ispartakule güme gitti.
Aslında yatırım amaçlı deği uzun vadeli oturmak için düşünüyoruz. %40 civarında kredi kullanacağız. Kapalı otopark ve güvenlik, çocuk parkı, mini futbol sahası var. yatırım amaçlı daire almayı düşünürsek kiraa oturmak durumunda olacağız. İleride olur da 5-10 yıl sonra değiştirmek istersek zarar eder miyiz, bölge finanskente yakın konumda, küçük villa evlerin bulunduğu bölgede.
sitenizin toki haberleri bölümünde ayrıntılara ulaşmak mümkün değil. bayrampaşada yeni toki kura çekimleri için internette başvuru formu bulunuyo mu
merhaba,beylikdüünde Bariş ve Adakent te bir sürü ikinci el (5-10 yılık)satılık daireler var.Onlardan almak istiyorum fakat acaba deprem le ilgili bu binalar sağlam mı ?yoksa yeni yapılmış binaları mı tercih etmeleyim.Teşekkürler
tebernüş bey,aslında ben halkalıda şuan yeni yapılan iki bloklu bir sitede 2100tl m2 fiyatında yer buldum.lounge2 nin hemen üstünde. kullanılacak malzeme kalitesine baktım.oldukça iyi inşaat dediklerine göre 2012 mart teslim. bloklardan biri bitmek üzere diğeride başlamış 1.katta inşaatı rakamsal olarak uygunmudur sizce özellik olarak oldukça fazla gibi odalarda tavan yüksekliğide 3.10 m dediler.teşekkürler
merhabalar. ben 2010 yılı ocak ayında dy tipi 2+1 daireler için sözleşme imzaladım. bu dairelerin teslimatı hakkında bilgiler var ama net birbilgi bulamadım , bu konuda yardım edebilirsiminiz. dy 12 blok kat 2 daire 2 . teşekkürler iyi günler
merhaba tebernüş bey ben elazığda yaşıyorumm bize depremden dolayı devlet köyde bir konut yaptırdı yanlız yapılan konutlarda son derece kötü bir işçilik söz konusu yapılan sıva lar bile eve daha göcmeden döküldü yapmış olduğumuz şikayetlere ragmen parkelerde fayanslardada gönyesiz ve düzensiz bir hal içinde bayındırlık müdürü bize bu evleri böyle kabullenmek zorundasınız evler yapıldı bu saatten sonra yapacak bir şey yok diyiyor sadece sivası dökülenn kısımlara tamir ve rütüşlar yapılacak denildi bizde proje hakkında hiç brşeyy bilmiyoruzz bu konu hakkında ne yapa bilirizz sizce bu yapılanlar doğrumu. bu konu hakkında bizi bilgilendire bilirmisiniz şimdiden teşekkür ederimmmm
Tebernüş bey iyi günler ben elif çınar hanıma bi soru sormak istiyorum elif hnm açıköğretim işletme okudunuz mu ve özel bir kurumda muhasebe dersi aldınız mı bi arkadaşım vardı kurstan o olabilirmisiniz diye soruyorum
merhabalar kolaygelsin benim sorumda şu metris ceza evi çapraz karşısındayım cumhuriyet mahallesi kiracıyım buradan ev alıcaz nasipse buradaki söylenti bizi umutlandırdı kiptaş projesi ne kadar doğru bilemiyorum çok tedirginiz yatırım için daha çok yoksa binalar eski ve gerçekten kiptaş projesi ne kadar doğru bunu merak ettim bilgilerniz için teşekkürler kolaygelsin