Tebernüş bey merhaba,Ataşehir barajyolunda ana cadde üzerinde

Soru

Tebernüş bey merhaba,Ataşehir barajyolunda ana cadde üzerinde 14 yaşında, 13 katlı bir binanın 7. katı (site özellikli, açık otoparkı var, büyük olmasa da çocuk oyun alanı ve yeşil alanı var, güvenlik görevlisi olan) kuzey cephe (caddeye bakan), içinde yaklaşık 10-15 bin tl masrafı olan, içindeki kiracısı şu anda 900 tl ye oturan bir daireyi 200 bin tl ye almayı düşünüyorum, değerli görüşünüzü rica ederim,syg

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2011 | 19:27 ahmet saltancı 267 Kişi okudu

Neden tuhafınıza gittiğini anlıyorum sormamın sebebi şu:Isp

Soru

Neden tuhafınıza gittiğini anlıyorum sormamın sebebi şuIspartakule de hep marka projeler yükseliyor bildiğim kadarıyla...Ispartakule bir halkalı etmez bu çok açık m2 fiyatlarının yüksek olması yada fiyatların halkalıdaki projelere yakın olması diyeyim bu marka projelerden kaynaklı diye düşünüyorum yoksa ıspartakule bugünkü görüntüsüyle dağın başı...İleride böyle kalmayacağının da bilincindeyim tabi...İhalede oluşan fiyatı da bu sebeple merak ettim.Beklemeye değer mi diye...Düşünüyorumda 2000 oldu diyelim elle tutulur 2 1 planlarında 2 tip daire var biri 110m2 diğeri 134m2 bu durumda avrupa konutlarını hemen teslim haliyla almak çok daha mantıklı geliyor.Bir de merak ettiğim ve özellikle takip edeceğim husus o eğri büğrü kat planı olan daireleri nasıl satacakları...Çok merak ediyorum çok...)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 16:26 elif çınar 268 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey; varyap meridyen projesinde stüdyo kat ba

Soru

merhaba tebernüş bey; varyap meridyen projesinde stüdyo kat bahçeli net 42metrekarelik peysaj konumlu 2.etap 2012 haziran teslim konuta 300.000 tl istiyorlaR?sizce iyi bir yatırımmıdır?saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2011 | 01:30 ümran konur 268 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Avrupa konutları Ispartakule için zam y

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Avrupa konutları Ispartakule için zam yaptı diye seviniyordum ama internet adreslerindeki fiyat listesinde Ispartakule 1 için hiçbir fiyat artışı yapılmamış. Ispartakule 2 nin fiyat listesinde değişiklik olmuş. Satış ofisini arayıp sorduğumda zaten orada pek daire kalmadı ama oradada artış yapıldı gibi bişeyler söyledi. Artış olduysa bizde dairemizin prim yaptığını fiyat listesinde görüp sevinmek istiyoruz. Sizden ricam , bu konuyu bir bilene sormanız. Teşekkür ediyorum. Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2011 | 18:14 Miray Dursun 267 Kişi okudu

Tebernüş Bey Günaydın,Oyakkent 2.Etap 2.Fazdan 2+1 112 m2 1.k

Soru

Tebernüş Bey Günaydın,Oyakkent 2.Etap 2.Fazdan 2+1 112 m2 1.kat GD daireyi 199.000 tl aldım. Sizin tavsiyelerinizi ve eşimin baskıları sonucu mantıklı bir karar verdim diyebilirim.Bizim gibi birikimlerini çok zor elde eden ailelere gösterdiğiniz yardımlardan ötürü çok teşekkür ederim.Saygı ve Sevgilerimle.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mart 2011 | 08:49 bilal keles 268 Kişi okudu