merhaba tebernuş bey bır konuda sızden akıl almak yada nasıl

Soru

merhaba tebernuş bey bır konuda sızden akıl almak yada nasıl bır yol ızlemelıyım aydın dusencenızi orenmek istiyorum.uzun zamandır bır daire almak ıstıyorum, fakat fıyatlar el yakıyor orta hallı bır ayleyım toki ye katılmak ıstiyorum fakat yeni projeler bır turlu baslamıyor sızın bılgınız dahılınde baslamıs veya bıtmıs projeler varsa bılgılendırmek dahılınde yardımcı olursanız cok sevınıceğim.tesekurler...24 subat 2011

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 15:12 serap karataş özen 268 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,Ben Gaziantep te yaşıyorum.İstanbulda 1

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Ben Gaziantep te yaşıyorum.İstanbulda 100-150 bin TL lik yatırım amaçlı bir arsa veya razi içim önerebileceğiniz bir bölge var mı? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2011 | 12:50 Hüseyin 267 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.Bizim dert babamız oldunuz artık. Ama bu

Soru

Merhaba Tebernüş bey.Bizim dert babamız oldunuz artık. Ama bu projelere ve inşaat sahiplerine yakınlığınız nedeniyle sorunlarımızı size yazmak istedik. Bizimde NİSH adalardan 2+1 a tipi örnek daireye bakma fırsatımız oldu. Daireyi almak için hazırlıklar yapmaktayız ,ancak banyo dolaplarının böyle bir projede çok daha güzel,kaliteli ve şekilli olabilirdi.bu konuyu görüştüğünüzde sizde dile getirseniz çok mutlu oluruz diğer kısımlar fena değil ufak detaylar öne çıkabilir onlarda halledilebilir.Bir diğer sorunda depo diye teslim edilecek odalar çok biçimsiz olarak kafesli bir ayrım yapılmış oysa daire almak için yaptığımız görüşmlerde aldığımız bilgi o odaların 2 daireye ait olduğunu diğer komşu ile paylaşılabileceği söylenmiş idi.ancak şimdi hapishane tarzı küçük küçük kafesler haline getirilmiş çok kötü olmuş.Bence bu ayrım direk ikiye bölünerek kafessiz şeklide verilebir. Sizden ricam bu sorunumuzu firma sahipleri ile yapacağınız toplantıda görüşmeniz.Bu detaylar bizler için önenmli çünkü 2 oda 1 salon alabiliyoruz depo bizim için kurtarıcı olacakken kullanışsız bir kafes yapılmış. Şimdiden teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2011 | 20:12 ERDEM DALMAZ 268 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, eminim ki Fikret İNAN Bey burayı takip

Soru

Tebernüş Bey merhaba, eminim ki Fikret İNAN Bey burayı takip ediyordur, o sebeple buradan iletmek ve paylaşmak istedim. Fi Side'ın örnek daire resimlerini ben ilk defa bugün gördüm çok beğendim. "Budur" dedirtiyor, güvenimi ziyadesiyle hakettiklerini gösteriyor. Ama tabiki Fi Tower'da aynı kaliteyi, benzer görselleri mi bulacağız diye merak ediyorum. Yanlış hatirlamıyorsam "örnek daire hazır, daireye ulaşım riskli olduğu için giriş izni verilmedi" denmişti. O zaman resimlerini siteye (bu arada site de güncellenmiş çok şık, çok başarılı) örnek daire resimleri olarak ekleseler de bizi neler bekliyor öğrensek hoş olmaz mı? Fikret Bey olur mu, ne dersiniz? Teşekkürler Tebernüş Bey bu ortam için. Syg

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 18:44 Belma BULUT 268 Kişi okudu

merhaba ilk defa sitenizi gördüm ilginize tşk.bende h.köy kip

Soru

merhaba ilk defa sitenizi gördüm ilginize tşk.bende h.köy kiptaş blk larına yeni taşındım evim çok güzel ama ulaşım biraz sorun galiba düzelmesi için zaman ihtiyaç var metro metrobüs gelicekmi birde h.köy sapağındaki o devasa bine nedir?alışveriş merkezimi olucak ama bir senedir duruyor.bilginiz varsa aktarırsanız sevinirim tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2011 | 10:01 nevin yıldırım 268 Kişi okudu

Merhaba,Avrupa konutları Atakent 3 projesinde GB cephe ve peyza

Soru

Merhaba,Avrupa konutları Atakent 3 projesinde GB cephe ve peyzaja hakim arakat bir daire için rezervasyon yaptırdık. Fiyat 430.000 tl(3+1 139m2) metrekare fiyatı yaklaşık 3100 tl, sizin proje ile ilgili öngörünüz m2 fiyatlarının max nekadara ulaşılabileceği yönünde? Kişisel fikriniz bu fiyattan girmek karlı mı olur Bilgi ve görüşlerinizi rica ederimtşkler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2011 | 10:04 mehmet öztürk 268 Kişi okudu

tebernüş bey,Tokiden Konya da 5 yıl öncesi bir daire satın a

Soru

tebernüş bey,Tokiden Konya da 5 yıl öncesi bir daire satın aldım Ancak bu kadar kısa bir süre içerisinde bina o kadar aşındıki anlamak mümkün degil komple dış sıva boya hepsi döküldü duvarlarda taşıyıcı kolanlarda bile çatlaklar kabarmalar bina diplerinde çökmeler vs. hasarlar var Toki ödemeleri devam ediyor yani halen de ev sahibi aslında toki bu güne kadar sorunumuzu çözümleyecek bir gelişme olmamıştır ögrenmek istedigim toki bunları ödemeler bitene kadar yaptırmak zorunda degilmidir evlerin 15 yıl garantisi var deniyor kullanımdan kaynaklanmadığı belli hasarları toki idaresi yaptırmak zorunda degilmidir ne yapabilirim tşk.ler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2011 | 09:00 osman tarım 267 Kişi okudu

iyi günler Tebernüş bey. Yarı yarıya ortağı olduğum bir d

Soru

iyi günler Tebernüş bey. Yarı yarıya ortağı olduğum bir daireyi dilediğim gibi, dilediğim bir şahsa satabilirmiyim? Diğer hissedarın herhangibir hakkı varmıdır. Verdiğiniz değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2011 | 04:48 Hüseyin Kılıçoğlu 268 Kişi okudu