ayazağa,
slm tebernüş bey ayazağa ile ilgili değişik haberler ya da değişiklik varmı ne olacak bu ayazağanın hali çok teşekkürler saygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
slm tebernüş bey ayazağa ile ilgili değişik haberler ya da değişiklik varmı ne olacak bu ayazağanın hali çok teşekkürler saygılar
merhaba tebernüş bey sultanbeyli mimar sinan mh.de müstakil tapulu 258m2 bir arsam var.fakat o bölgenin daha önce orman arazisi olduğu iddiasıyla,milli emlak 2010 yılında dava açmıştı ve arsaya şerh ve tedbir koydurtmuştu. mahkeme bizim lehimize şerhi kaldırdı fakat tedbir hala duruyor. önümüzde ki hafta bir duruşma var ve muhtemelen tedbir de kalkabilir. ama tabi mahkemenin takdiri. arsayı satmayı düşünüyorum ama şu an için biraz ucuz. zaten tedbir kalktıktan sonra satabilirim. şu an kirada oturuyorum ve bir eve de ihtiyacım var ama arsa bir ev parası yapmıyor. istanbulun hemen hemen her tarafında var olan kentsel dönüşüm henüz sultanbeyline uğramış deyil. (birkaç markalı konut haricinde) acaba yakın gelecekte (1-2yıl) sultanbeylinin durumu ne olur? arsayı satmayıp biraz beklemek daha mı doğru olur?
sn tebernus bey. yorumlarınızı cok sevıyorum ve acık yureklılıkle cekınmeen herseye cvp verıyorsunuz yakın takıpcınızım. hane plus yanıda insaat baslamıs satıs ofisi kuruluyormus sanırım. daha once hılton olucak demısınız yorumlarınızı okudumda. tam sağıklı bılgı nedır acaba efendım? otelmı olucak konutmu olucak hangi firma? ılgı ve alaknıza tesekkurler saygılarımla
Merhaba ben Şerifali'deki evimi 220bine satıyorum 10 yıllık bina 130mt gömme dolaplı (dolabın derinliği 1mt ) boydan boya özel yapım çok kullanışlı odaları salon gibi 3+1 kapalı garaj 3200mt mutfağına oturma grubu rahatlıkla konuluyor ama satıp ikbal caddesnden almak istiyorum size göre nerden almalıyım avrupa yakasında halkalıda önereceğiniz neresi var
İyi akşamlar hilal hanım. Ben gaziantepte 96 ay vade ile ev aldım. 27 taksitim kaldı. şu an firma iflas erteleme aldı. dairemde 2 yıldır oturuyorum. tapuyu alamıyorum. banka tarafından ipotek oldugu için. bu süreci nasıl takip edebilirim. 13 aralıkta ilk duruşma var. kayyum ataması olacakmış. ifas erteleme süresi uzatılır mı ? iflas ederse bu firmadan ilk alacaklılar kimlerdir. daire sahipleri mi ? yoksa degerleri mi ? cevabınızı merakla bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
merhaba Tebernüş Bey, Dumankaya Modern Vadi projesinde daire sahibiyim. 1+1 olan mevcut dairemi Adres Su projesinde 2+1 daire ile değiştirmek istiyorum. satış ofisi konu ile ilgili net bir bilgi veremedi. acaba aradaki fiyat farkını karşılamak şartı ile bu mümkün müdür? saygılarımla, şimdiden teşekkürler
İstanbula yapılacak 3.havalimanının kuzeye projelendirmesinden dolayı,buara silivri de arazi ve arsa fiyatları,insanların demoralize olması nedeniyle epeyi uygun fiyatlara geldi denilebilir.pazarlıkla uygun fiyatlı arsa ve arazi almanın bence en uygun zamanı.yatırımı düşünenlere.hatırlatayım dedim.buarada silivri önümüzdeki 5 yıl içerisinde 3milyon nüfüslu bir yerleşim yeri olunması projelendirilmiş bir yer. yani alınan gm ölmez...iyi prim vaadeder.ayrıca şimdiki iktidarın sahi bir kanal istanbul projesi vardı tebernüş bey.bu konuda duyumunuz varmı ne alemde. :)
Tebernus bey merhaba; Akbatı restoranlar sokagında giris 100m toplam 200 m Kurumsal kiracılı 25bintl Fiyat 3,4 milyon lira Bu yatırım sizce on uzernden kaclık bi yatrm Yahut fikriniz nedir Yonlendirici yazarsanız duacı olurum :) Simdiden sagolun
Yeniden merhaba ,daha önceki sorularım için felsefi sorular olduğunu düşünmemiştim, sadece aklımda takılan sorulardı, ilginiz için teşekkürler. Bende arada yanıtlarınızı okuyarak teneffüs yapıyorum. Yine aklıma takılan soruları paylaşacağım sizinle. 1- Ev konut değerlendirmesi yaparken ilgimi çekti hep metrekare üzerinden değerlendirin demişsiniz, yatırım yapanları bilinçlendirmek için. Acaba bu ileride arsa payınıza bakın olarak ya da evin metreküp hacmine bakarak alın olarak evrilir mi?( kendi üzerimden örnek vereyim. Bir site de hem yatırım hem de oturum amaçlı bir daire aldım. Arsa payına baktığımda aynı sitede 10 m2 fazla olan dairelerle aynı arsa payına sahip olduğumu gördüm. Bu ilerisi için bir avantaj mıdır. yoksa hala metrekare mi geçerlidir). 2-Türkiye'de emlakçılık sisteminin biraz saçma olduğunu düşünüyorum. Şöyle ki eve alıcı bulmak dışında bir fonksiyonları yok gibi geldi bana.Örneğin ev alırken ev satan ile alıcı arasında alışveriş sırasında tapu daki imza ile ilgili süreçler de çok problemli bir yapı gördüm. Bunlara çözüm getiren bir yapıya dönüşemezler mi emlakçılar? Mesela evi alacak olan parayı emlakçıya verecek satan da tapu yu işlemler bitince de gerekli işlemleri emlakçı halledecek. Böyle bir yasal düzenleme yapılabilir mi? Bu kaliteli pazarlamayı getirmez mi? Özellikle ikinci el evlerde. 3-Arsa yatırımları ile ilgili hep süprizli bir yapıdan bahsetmişsiniz. Hiç tecrübem olmadı ama Yasalarla ve mevzuatlarla bu yatırımcıları güvenceye alan bir sistem yok mu?
nşehirde yatırım amaçlı işyerleri almak istiyorum kaç liradan alırsam yakın zamanda prim yapar?