yatırım
250000-300000 tl.birikimimi değerlendirmem için önerilerinizi rica ediyorum.Teşekkürederim.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
250000-300000 tl.birikimimi değerlendirmem için önerilerinizi rica ediyorum.Teşekkürederim.
Merhaba ; yasalaşan yeni Büyükşehir yasası ile mahalleye dönen İstanbul köyleri (zekariyaköy - uskumruköy gibi) , yasa da belirtildiği üzere tüzel kişiliği sona eren ve mahalleye dönen köylerde , yasanın çıktığı tarihe kadar bitirilmiş ve ruhsatsız yapı stoğuna ruhsatlandırılacak mı acaba ? Saygılarımla
: Merhana Hilal Hanım, Bahçetepenin ilk zamanları 0.89 dan kredi kullanarak bir daire aldım ,ikinci daireyi 0.74 ten aldık. Re-finans yapmak istediğimiz de proje kredilerinde re-finans olmadığını söyledi bankadaki görevli. Bu konuda tavsiyeniz ne olur tüketici mahkemesine vermeye gerek var mı yoksa gerçekten proje kredilerinde kredi yapılandırma olmuyor mu. cevabınız için şimdiden çok teşekkürler. saygılarımla.
Özyurtlar N Merkez Projesinin imar problemi çözüldümü ve ruhsat verildimi size zahmet cevaplarmısınız...
Merhaba yeni bir ev almak için arkadaşımdan borç aldım. ev kiraya verildi. bunun karşılığında evn kirası arkadaşımın hesabına yatıyor. arkadaşıma mektup gelmiş beyanname için. beyannameyi kimin vermesi gerekiyor? Ayrıca kiracı 2 ay'a kadar çıkacak ve eve kiracı gelmeyecek 2013 yılı kira geliri 3000TL yi geçmeyecek. ev kirada olmamasına rağmen diğer yıllarda vergi tahakkuk edermi acaba? Teşekkürler
slm benim bir dairem var ve beyanname vermedim 2012 yilini verdim fakat bana ceza kesilmis 10.000 tl bana ulasilmadi ben sadece tapu dairesine gelen bir mektupla ögrendim ben yurd disinda kaliyorum fakat ikinci adresim de vardi fakat bana ulasilmadi sadece bana denilen senin daireye gönderdik mektubu dediler fakat benim ikinci adresim bakildigi taktirde gözüküyor bu durumda benim bir sey yapma sansim olabilirmi, SAYGILARIMLA...
Merhaba Hilal hanim ben 2011 agustosunda Ukra Cityden daire aldim. Belli bi rakam ön pesinat yatirip 1407 TL de sened yaptik. Bu Imar sorunu nedeniyle teslimat gecikti ve ardindan da Ukra Insaat Iflas ertelemesi istedi.Ben su an da bu daireyi geri vermek istiyorum ve parami iade etmelerini ama Ukra bana 6 ile 12 ay sürecegini söyluyorlar. Su anda ne yapablirim? benim aldigim daire 27 kata bu kata kadar yapabilmeleri bile mechul daha. ben almanyada kaldigim icin iki de bir türkiyeye de gelemem ki. Cok sikintili bir durum lütfen yardimci olabilirseniz sevnirim su an da Istanbuldayim eger mümkün ise sizinle de görüsmek isterim eger bu tür dava kabul ediyorsaniz. saygilarimla
Bu konudaki sıkıntı kat bahçeleri emsal-inşaat hesabına girmemesi. Aynı zamanda ortak alandan bağlantı yapılmak zorunda. Balkonlardaki kapılar bu yüzden konulmuştur. Aynı zamanda bölme yapılmamasının nedeni de imar yönetmeliğinden kaynaklanıyor, her iki daire de ortak alana bu kapıdan ulaşmak zorunda. Benim merak ettiğim konu ileride cam balkon kapama yapabilecek miyiz bu gibi mekanlarda. Teşekkürler;
sayın tebernüş bey,2011 ocağında Avrupa konutları Atakent 3 den peşin 172 bin tl almış olduğum 2 adet 1+1(84m2) dairelerimi(şuan herikiside boş ama kiraya vermeyi düşünmüyorum kira geliride 950-1000tl) ,sitenin tamamen dolduğunu bilerekten size şöyle bir sorum olacak: şu an dairemin 250 şer bin tl satılabileceğini,bir alıcınında(banka kredisiyle.. bir hostes hanımın ) da olduğunu dairemin komşuları aracılığıyla bana iletildi.2 yıl içerisinde elde ettiğim bu kazancı yani 156 bin tl i yeni projelerde değerlendirmek için sizce heriki dairemi satma vakti gelmişmidir?buarada şubat ayında 225 000 tl alıcısı da yoktu.Allah gönlünüze göre versin.
abicim iyi günler en güzel günler senin olsun kirada oturan kamu görevlisim durumum yok daire alamıyorum biraz birikmişim var üzerinede uzun vade tüketici kredisi çekip bir arsa alayım diyorum 10 yıl beklerim pirim yaparsa belki ozaman daire olur abicim sizden ricam 10 yıl zamanda 60 ile 75 bin arası arsa alabileceğim yerleri birde benim için yazarsan sevinirim cevabın için şimdiden teşekkür ederim