nasıl kat irtifakı kurarım
Saygılar; 17 yıl önce inşaat ruhsatlı 6 katlı 12 daire inşa ettim,ama bilgisizlik yüzünden kat irtifakı kurmadım,kullanma ruhsatım da yok,şimdi daire daire satmak istiyorum ama satamıyorum,bu binaya nasıl kat irtifakı alabilirim?
