Merhaba tebernüş bey. Bütün birikimimi esenyurt bölgesindeki

Soru

Merhaba tebernüş bey. Bütün birikimimi esenyurt bölgesindeki bir projeye peşinat olarak yatırdım. Fakat daha sonra yaptığım araştırmada bazı mütahit firmaların projeyi yarım bırakması,geç teslim etmesi gibi sorunlarla yüz yüze gelindiğini gördüm.Bu tarz problemlerde daire satın alan vatandaşları koruyucu kanunlar var mıdır olsa bile gerçektten koruyabilir mi mütahit iflasını verip çekip giderse mesela durum ne olur.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2011 | 21:32 murat tuğrul 265 Kişi okudu

iyi akşamlar sayın kireççi.. uzun zamandır yazmıyorum ama h

Soru

iyi akşamlar sayın kireççi.. uzun zamandır yazmıyorum ama her gün yorumları en ufak detayına kadar okuyorum..burası inanın üniversite gibi insan farkında olmadan beynine bir sürü bilgi yüklüyor.. ben ıspartakule deki marketin estetiğe uyulmadan duvarla örüldülüğünü düşünen arkadaşlara şu bilgiyi verim.. marketlerde büyük camekan vitrin kullanamazlar yaz aylarında gıda ürünlerinin bozulması söz konusudur.. ufak nüanslarla duvar daaha şirin bir hale gelebilir... buna çok takılmamak lazım.. bu arada market bile bölgeye bir hareketlilik getirdi .. yanındaki restaurant ın da inşası bitmek üzere herkes biraz daha sabır etsin inanılmaz güzel bir kavşak olucak orası...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2011 | 21:41 yavuz şahin 266 Kişi okudu

Saygılar Tebernüş Bey, Halkalı-Atakent\'teki mevcut bütün p

Soru

Saygılar Tebernüş Bey, Halkalı-Atakent'teki mevcut bütün projeleri gezdim. İçlerinde aile yaşantısına uygunluk açısından en çok özen gösterilen projenin Elite City olduğunu gördüm. Site içini trafiğe kapatmışlar, otoparkların tamamı kapalı. Ağırlıkla 2+1 ve 3+1 daireler var. tavanların yüksek oluşu da çok iyi olmuş. 8 katlı d bloklardan 116m2 273.000'e 2+1 daire aldım. Projeyle ilgili sizin de görüşlerinizi rica ediyorum. İyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2011 | 12:55 Recep Soylu 265 Kişi okudu

merabalar ben yakın da haber aldım nigdeye yeni toki evleri ya

Soru

merabalar ben yakın da haber aldım nigdeye yeni toki evleri yapılıyomuş bu evleri kimler alabilecek ön ödeme varmı ne kadar taksitler ne kadar olacak teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Şubat 2011 | 17:24 isa şamlı 265 Kişi okudu

Tebernus Bey merhaba, iyi haftasonlari,Bir konuda size danismak i

Soru

Tebernus Bey merhaba, iyi haftasonlari,Bir konuda size danismak isterim mumkunse, Tasdelen Merkez'de m2si 1.750 olan 2011 sonu teslim bir proje ile Kurtkoy'de merkezden biraz uzak (Pendik tarafinda) 2012 sonu teslim, m2si 1.400 olan iki projeyi karsilastirirsak hangisinde gelisme potansiyelini daha yuksek goruyorsunuz? Bildigim kadariyla Tasdelen'e metro daha erken gelecek. Diger yandan su an itibariyle Tasdelende kira getiri orani 250-300 arasinda Kurtkoy'de ise 200-250 civarinda. Her iki projeyi, guvenlik, havuze ve diger fasiliteler anlaminda yuksek standardlarda diye dusunebiliriz.cok tesekkur ederim,saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Şubat 2011 | 11:28 Acar Alpin 266 Kişi okudu

Merhaba Sayın Kireççi,Biz yaklaşık 4 senedir Kemerburgaz G

Soru

Merhaba Sayın Kireççi,Biz yaklaşık 4 senedir Kemerburgaz Göktürk'te oturuyoruz. Bu kış çocuklarım, eşim, ben çok hastalandık. Tanıdıklarımızdan da çok hasta olanlar oldu. Bir türlü tam iyileşemiyoruz. O bölgenin hava kirliliğinden endişelendim. Sizin bu konuda bilginiz var mı? Kimyasal atık tesisi ile ilgili protesto gösterileri olmuştu ama tesis çalışıyor bildiğim kadarıyla. Bir de malum çöplüğü var. Sizden bilgi alabilir miyim veya nereden bu bilgiyi edinebilirim, yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2011 | 13:15 Mehmet Muhterem 265 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi akşamlar sizin sitenizde 6 şubatta çıkan b

Soru

Tebernüş bey iyi akşamlar sizin sitenizde 6 şubatta çıkan bir haberde ucra city konutlarında paso gösteren öğrencilere yüzde beş indirim yapıldığı yazıyordu.ancak arkadaşım dün görüşmeye gittiğinde böyle birşey olmadığı söylenmiş üstüne basa basa.sizin siteye güvendiğim için haberin kaynağını söylermisiniz yada böyle bir indirimin olup olmadığını biliyormusunuz kolay gelsin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2011 | 18:53 murat başar 266 Kişi okudu

kiptaş metrokentten 2+1 daire almayı düşünüyorum.lakin kayg

Soru

kiptaş metrokentten 2+1 daire almayı düşünüyorum.lakin kaygılarım oluştu.1-bloklar sankı bıtışık ve cok dar gibi 2- kiptaş ve bogaziçi site yönetimden kimse memnun degıl yönetimi kendımız secemezmıyız?3-sadece kapalı garaj olması 1492 konutolan yerde 1 araclık yer vermesı giriş cıkış trafıge yol acmaz mı?4-son olarak yatırım için prım yaparmı ve yaparsa ne zaman yapmaya başlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2011 | 12:35 kerim yılmaz 266 Kişi okudu