emlak vergisi beyannamesi torba yasa
cevabınız için teşekkürler Işıl hanım yanlız şöyle bir durum var benin borçlar her iki kalan miras için 2000-2014 seneleri arasında başlıyor sadece beyanname verilmediği için beyannameyi 18/09/2014 de verdim 2000 senesinden 2014 senesi arası borç çıktı her iki ev içinde..yani borç başlangıçları 2000 senesi.2000 senesinden gelen bir borç için tarba yasadan faydalanmam gerekmiyormu..beyan verdiğim tarihmi sayılıyor..saygılar
