Tebernüş bey fiside örnek daireleri sadece residence bloklarda

Soru

Tebernüş bey fiside örnek daireleri sadece residence bloklardakilere mi yaptı bilginiz var mı?bir de ağaoğlu ayazma için aidat bedeli sormuşlar 200 tl civarı olacakmış.)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2010 | 01:06 elif çınar 230 Kişi okudu

Nish adalar satış ofisine gitmiştim 10 gün önce. Konumu, ör

Soru

Nish adalar satış ofisine gitmiştim 10 gün önce. Konumu, örnek daire vs güzel fakat benim gittiğim saatlerde kapı önünde toplanmış büyük bir grup insan kiptaş ile ilgili kendi aralarında şikayetvari konuşmalar yapıyordu. sonrasında bunların kiptaş 2. etap hak sahipleri olduğunu öğrendim. açıkçası bu kiptaş olayı beni nish adalardan soğuttu. mağdur olmak istemem. Sizce çekincelerimde haklımıyım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2010 | 23:02 Murat YILMAZ 230 Kişi okudu

Selam Tebernüş bey;Silivri çantada 800 m2 imarlı arsaya emla

Soru

Selam Tebernüş bey;Silivri çantada 800 m2 imarlı arsaya emlakçı arkadaşımız 50.000 tl istiyor.Arsanın etrafında yapılaşma yok şimdilik.Bu arsayı almaya niyetlensem m2 fiyatı 40 tl den 32.000 tl teklif sizce nasıl.Emlakçılar verdikleri fiyattan nekadar iskonto yaparlar. Amacımız emlakçıyla kavga etmek değil arsayı almak olursa pazarlık payı nekadardır.Arsanın gerçek fiyatını nasıl tespit ederiz. Sahibinden arsa satışlarıda emlakçılardan farklı değil fiyat açısından(Bu işin uzmanı olduğunuz için soruyorum lütfen yanlış anlamayın. Bilgilendiriseniz çook sevinicez.Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2010 | 19:15 Murat Topal 230 Kişi okudu

165 m2 ev kaç oda ya tekabul

Soru

165 m2 ev kaç oda ya tekabul

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2010 | 14:29 fatih sertçakan 230 Kişi okudu

Mrb lar Tebernüş Bey öncelikle sesimizi büyük bir emek duyar

Soru

Mrb lar Tebernüş Bey öncelikle sesimizi büyük bir emek duyarak duyurduğunuz ve göstermiş olduğunuz sorumluluk,özveri için size kendim ve tüm okurlarınız adına minnetarım.Acaba Fikret Beyle görüştünüz mü?Çünkü ben böyle birşeye karşılık evimi devretmeyi düşünüyorum,Çünkü Fikret Bey kar vaadleri,1 senede yüzde 50 prim yaptık demeçleri verirken insanlara sattığı 159 bin tl lik daireleri birden,başka insanlara 99 bin tl ye satmayı düşünüyor,Paraya mı sıkıştı noldu acaba?Şunbdan 3-4 gün önce ucuz konut piyasasından çekileceğini ve ucuz konut piyasasında oluşan kirlilikten dolayı fiyatlara yüzde 20 zam yapacağını söylemişti.Zaten projelerinden ilk alanlara lansman fiyatından veriyordu,diğer inşaat şirketlerinden yüzde 50 daha ucuz sattığını söylüyordu,Şimdi yapmış olduğu zamları gerimi alıyor.Bu hiç iyi bir hareket değil Lütfen kendisiyle görüştüryseniz bize bilgi verin.Tekrar teşekkürler ve saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Haziran 2010 | 20:06 Kenan SERT 230 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.sitenizi ilgiyle takip ediyorum, yorumlar

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.sitenizi ilgiyle takip ediyorum, yorumlarınıza da son derece güveniyorum.Beylik evlerden 52 metrekare 1 1 daireyi 54000 tlye aldım.Ekim 2011 de teslim edilecek.Osmanlı inşaat tarafından yapılıyor, sizce ne kadar doğru bir yatırım?Firma hakkında görüşünüz nedir? teşekkür ederim1

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2010 | 15:11 Ayşe Karabulut 229 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey... Ben Bodrum Areon Bağ evleriyle ilgi

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey... Ben Bodrum Areon Bağ evleriyle ilgili sizin yorumlarınızı almak istiyorum... 1 artı 1 44,50 metrekare köşe dairelerin fiyatı 36 ay vadeli olarak 750 TL eşit taksit ve 3 adet 4500 TL ara ödemesi var... Sizce bu yatırım bu fiyata mantıklımıdır... İleride çok büyük karı olmasa da zarar ettirebilir mi acaba... İyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2010 | 17:17 ibrahim çalık 229 Kişi okudu

ankara da yaşıyorum,haneplus'ın 1 1 daireleri 55000 den başl

Soru

ankara da yaşıyorum,haneplus'ın 1 1 daireleri 55000 den başlıyormuş,esenyurt mevkinde, 60000 liram var acaba kira getirisi açısından sizce iyi bir yatırım mıdır.bilgi verirseniz sevinirim.iyi günler,iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2010 | 11:20 handan ozar 229 Kişi okudu