Tebernüş bey iyi günler benim sorum; bir tane tokiden ev buldu

Soru

Tebernüş bey iyi günler benim sorum; bir tane tokiden ev buldum almak istiyorum fakat ev arsa sahiplerine ait bunlar 8 kardeşler arsa sahiplerinin babasından kalan arsaya toki 2 tane ev vermiş bu kardeşler bana 2 evin bankaya olan 30000 tutarında borcu olduğunu(heralde toki bunlara 2 ev verip 30000 borçlandırmış) ödersem tapu almaya hak kazanacaklarını ve borcu ödedikten sonra tapuya gidip bana tapuyu vereceklerini söylediler. ben şimdi bu adamların belediye borcunu ödeyip tapuya gideceğim zaman kardeşlerden biri sorun yaratırsa ne yapacağım bişey idda edebilirmiyim emlakçı bir arkadaşım senet ve sözleşme yapalım diyor... bana bir yol gösterirseniz sevinirim teşekkür ederim....saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2009 | 02:08 Ersel Şanlı 230 Kişi okudu

istanbulda 5 katli bina oalmak istiyorum.Bu binanin aliminda herh

Soru

istanbulda 5 katli bina oalmak istiyorum.Bu binanin aliminda herhangi bir engel olup olmadigini bilmek icin nerelere müracat etmek gerekiyor.saygilarimlabay ferhat

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2009 | 01:01 ferhat yaman 229 Kişi okudu

bursa ili nilüfer ilçesi çatalağıl köyü mandıra altında

Soru

bursa ili nilüfer ilçesi çatalağıl köyü mandıra altında 2700 m arazim var. 20yidan beri almışım.şimdiye kadar gelişme oimadı.bu arazim ne zaman değerienecek. durumu nasıl olacak.tavsiyeniz ne yöndedir.teşekkürier

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2010 | 14:21 bedrettin ongan 230 Kişi okudu

HAYIRLI GÜNLER;İBB.BAĞLI KİPTAŞ'TAN HADIMKÖY 2-ETAP DAİREL

Soru

HAYIRLI GÜNLER;İBB.BAĞLI KİPTAŞ'TAN HADIMKÖY 2-ETAP DAİRELERİNE DAİRE SAHİBİ OLDUM.FAKAT MALÜMÜNÜZ BEN HEM KİRA VE HAMDE TAKSİT ÖDÜYORUM,MADDAİ OLARAK SIKINTI ÇEKMEKTEYİM,KİPTAŞ YETKİLERİNİ ARIYORUZ TESLİM KONUSUNDA NET CEVAP ALAMIYORUZ,ÇÜNKÜ SAYIN BAŞKANIMIZ KADİR TOPBAŞ VE KİPTAŞ GENEL MÜDÜRÜMÜZ 18 AYDA TESLİM EDECEĞİZ DEDİLER, FAKAT SÖZLERİ BOŞ ÇIKTI, NE YAZIKKI ZAMANLA BİZİM GİBİ İNSANLARIN KİPTAŞA GÜVENLERİ AZALIYOR, BU KONUDA BİLGİ ALMAK İSTİYORUM, ÇALIŞMA HAYATINIZDA BAŞARILAR DİLİYORUM.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ocak 2010 | 09:40 NURETTİN YÜKSEL 230 Kişi okudu

Meraba Tebernüş ben bir kamu kurumunda çalışıyorum fiyapı

Soru

Meraba Tebernüş ben bir kamu kurumunda çalışıyorum fiyapı beylikdüzü evlerinden 2 1 110m2 almak istiyorum.Ödeme koşulları hakkında bilgi verebilirmisiniz.Teşekkürler ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2010 | 11:56 süleyman demir 230 Kişi okudu

selamlar;bu soru biraz size garip gelebilir ama yinede sormak ist

Soru

selamlar;bu soru biraz size garip gelebilir ama yinede sormak istiyorum avrupa konutları atakent2 de göl tarafına bakan 149m2 3 1 dairelerin fiyatı 435000tl civarı satışa çıkacak son bloğunda 460000tl civarı olacağı söyleniyor..benim sorum 460000tl den daire aldığımızda teslimat dan sonra daire fiyatları daha pirim yaparmı kısa vadede..teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Şubat 2010 | 10:00 erhan erhan 230 Kişi okudu

Merhaba, anlaşması imzalanmış, inşaat başlangıç ve bitiş

Soru

Merhaba, anlaşması imzalanmış, inşaat başlangıç ve bitiş süreleri belirlenmiş olan bir kooperatif hissesi alacağım, bunun için kredi alabilir miyim? Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2010 | 11:34 Ali Güngör 229 Kişi okudu

Sayın Kireççi, Kiptaş Maltepe Seyrantepe teslim tarihi için,

Soru

Sayın Kireççi, Kiptaş Maltepe Seyrantepe teslim tarihi için, önceki cevaplarınızda biraz bekleyin demiştiniz. Teslimat tarihiyle ilgili bir bilgi edinebildinizmi? Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mart 2010 | 17:05 Emir Emre 230 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba.Nish Adalar projesi beni çok etkiledi.Fak

Soru

Tebernüş bey merhaba.Nish Adalar projesi beni çok etkiledi.Fakat kafama takılan sorular da oldu.Nish Adalarda örnek daireyi de gezdim.Çok hoşuma gitti.Brüt 195 metre kare 3 1 daire 2 adayı ve denizigörüyor.Fakat çok uzaktan.Kış şartlarını da düşünmek lazım.Çok soğuk olmazmı.İş yerim Gebzede.Eşim de maltepede çalışıyor.Şu an da maltepede oturuyoruz.Sizce oturma amaçlı buradan bir daire alalım mı.Bizim içimize sindi.Fakat ilk defa bu kadar tepede oturacağız.Mesela Nish Adalar satış ofisinin bile bulunduğu yerin 72 metre yükseğinde oturmak iyibir fikir mi sizce)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2010 | 18:57 fatih baylan 230 Kişi okudu